Trump

Ook het liken van DJT zijn tweets kan niet.

Tleko7snsol65qcul4f7y9xe470ie7shf.jpg

Omdat er veel video materiaal online verdwijnt even een tip, ik gebruik een tool Allmytube waarmee je zowel videos van YT, Vimeo, Twitter en FB kunt opslaan als MP4, je kunt ze dan evt uploaden via Telegram of Bitchute etc en zo opnieuw in omloop brengen. Je kunt ook de audio extracten en deze gebruiken in podcasts etc.

Hoe werkt dat dan voor fb en Twitter? Ik lees vooral de uitleg gericht op YouTube maar niet de andere kanalen. Als je dan van YouTube een filmpje opslaat en YouTube doet deze inline censureren, blijft het dan wel opgeslagen?

Ik download de videos als files op mijn harde schijf, dus als MP4 file en kan ze dan overal uploaden waar ik wil of doorsturen met wetransfer naar anderen.  Als ik een video upload op Telegram dan heb ik weer een videolink die ik kan posten op sociale media.

Goed idee Dotcomnieuws . com. Ik vind trouwens al heel lang dat providers overbodige tussen schakels zijn, het www zou vrij moeten zijn, net als de lucht.

wat is dit in godsnaam, nep toch zeker, ziet wel heel echt uit, dubbels of wat..  ?https://www.facebook.com/warren.bell.714/videos/10155512531395870

Een of andere 'komiek'. Ik vind het niet grappig en heb liever ook niet dat je dit plaatst. FUCK FACEBOOK!

Mike

Wat is dat met Fuckbook? De aantrekkingskracht is zo groot dat ook wakkere mensen er steeds toe aangetrokken worden. Black magic?

Joost

Ik blijf het zeggen, maar dat is kennelijk tegen dovemansoren gericht. Vooral vrouwen voelen zich aangetrokken tot Fuckbook. Maar die zijn dan ook gevoeliger voor zwarte magie.

Mike

Ik merk het ook in de prive-sfeer, elke x weer Fuckbook, terwijl ze onderwijl weten dat het vol dis-info staat. Inderdaad meerendeel vrouwen.

Joost

ik bezoek vaak groepen op fb die niks met politiek of dergelijke te maken hebben, maar gewoon mooie info bevatten. Ik ben een beetje prepper en  o.a. daar zijn mooie communities te vinden.  Je kan zeggen over fb wat je wilt maar heeft niet alleen duistere kanten. Heeft ook niks met fb te maken maar met de mensen die dingen delen. En by the way, ik plaats ook dingen die wel gewaardeerd worden. Anderen zitten veel op twitter, is precies ook shit. Kijk wie de eigenaar is. Ik snap twitter niet goed, enkele keren geprobeerd ergens op te reageren en mijn reactie verdwijnt in een zwart gat. Kan heel niet terugvinden. Afijn... niemand weet precies wat wel en niet waar is. Ik was geschokt door het filmpje hoe iemand zoiets kon plaatsen en wilde hier alleen deelgenoot maken van wat ik ontdekte (in een beschermde omgeving, zonder steeds afgezeikt te worden over dat ik op fb ben) Ik zou zo'n filmpje never op mijn tijdlijn plaatsen.

Arend Jan Boekestijn en Rob de Wijk gaan onder leiding van Hugo Reitsma op zoek naar de nieuwe wereldorde.dit was zojuist op de radio. Ze hadden wel erg veel plezier met het afzeiken van Trump.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan