Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morgen 2 keer 130 km rijden, tijd voor Dave, thanks
Valt wel mee toch, gewoon op tijd opstaan en ff luisteren meestal staat Dave bij mij om 5 uur al aanNou met die snelheid waarmee zijn podcasts momenteel (pakweg een dag of drie nu) worden uitgezonden kun je er wel twee luisteren..
Jeetje hij vliegt er doorheen, of ben ik de enige die dit vindt??
Valt wel mee toch, gewoon op tijd opstaan en ff luisteren meestal staat Dave bij mij om 5 uur al aan
Ja houdt het nog binnen een uur prima tochIk bedoel de snelheid waarmee hij spreekt. Ik bedoel dat Dave zijn podcasts op 1,5 of 2 x de snelheid afspeelt.
Ja, was mij ook opgevallen. Dacht eerst dat ik zelf per ongeluk de instelling had veranderd maar dat was niet zo. Dave heeft haast tegenwoordig.Ik bedoel de snelheid waarmee hij spreekt. Ik bedoel dat Dave zijn podcasts op 1,5 of 2 x de snelheid afspeelt.
Moet wel met de hoeveelheid aan info die hij verwerktJa, was mij ook opgevallen. Dacht eerst dat ik zelf per ongeluk de instelling had veranderd maar dat was niet zo. Dave heeft haast tegenwoordig.
Ik bedoel de snelheid waarmee hij spreekt. Ik bedoel dat Dave zijn podcasts op 1,5 of 2 x de snelheid afspeelt.
The best is yet to come.