Trump

Het gaat hard, of op de achtergrond loopt is het "restore proces". In ieder geval nu 1 volger extra (gebruikte mijn oude Twitter account nooit, maar wie weet wordt het interessant).

Screenshot 2022-11-20 123932.jpg

• Leuk
Waarderingen: Binc
Waar is die negatieve trol Kees Closed nou?
Zit zeker tegen zichzelf te zeggen dat hij er altijd in geloofde dat Trump terug zou komen op Twitter.

Door: Praying Medic

Interessante timing.
Trump wordt onderworpen aan een tweede onderzoek door een speciale aanklager, maar heeft gezegd dat hij daaraan niet zal meewerken.
Als hij niet meewerkt, dan neem ik aan dat hij beschuldigd wordt van belemmering van de rechtsgang.
Hij zei eerder al, dat als hij wordt gedagvaard, hij denkt dat het volk het daar niet mee eens zal zijn.
Zal zijn arrestatie de lang verwachte storm inluiden?
Als dat zo is, zal hij dan naar Twitter gaan, enkel en alleen om de aankondiging te tweeten waar de anons zo lang op hebben gewacht?
1668954666102.png

De strijd tussen Ron en Donald wordt gehyped.

Trump zal in ieder geval niet DeSantis als running mate hebben, aangezien POTUS en VP uit een verschillende staat moeten komen. Ik denk dat mocht DeSantis het tegen Trump opnemen (wanneer Trump namens de Republikeinen gaat deelnemen), uiteindelijk Trump zal endorsen.

Misschien wordt het wel Trump met een eigen partij, DeSantis (R) en Biden (D).

1669146795510.png
You know what they're going to find in Trump's tax returns?

Jack shit.

But you know what this does?

Sets a precedent for future ex-presidents and political leaders when they get publicly investigated. (Think Biden, Obama, Hillary, etc...)

Will be fun to watch!

Trump boos over beslissing vrijgeven belastingaangiften: 'Hof heeft eer verloren'​

Oud-president van de Verenigde Staten Donald Trump hekelt een beslissing van het Hooggerechtshof over het vrijgeven van een deel van zijn belastingaangiften. Het ministerie van Financiën is nu verplicht om zijn belastingaangiften te overhandigen aan een Democratische commissie van het Huis van Afgevaardigden. Op zijn eigen socialemediaplatform Truth Social zegt Trump dat het hof, waar hij zelf drie conservatieve rechters benoemd heeft, zijn "eer, aanzien en status" verloren is.

Gisteren besloot het hoogste orgaan van de Amerikaanse rechtelijke macht na jarenlang juridisch getouwtrek dat Trumps belastingaangiften moeten worden overhandigd. De commissie wil onder meer weten wat de financiële status is van Trumps zakenimperium.

Naar de belastingaangiften van de voormalig president lopen meerdere onderzoeken. Zijn juridische team heeft altijd geprobeerd om de aangiften geheim te houden. Daartoe richtten ze zich in meerdere zaken tot het Hooggerechtshof, nadat pogingen bij lagere rechtbanken waren mislukt.

"Waarom zou het iemand verbazen dat het Hooggerechtshof in mijn nadeel heeft beslist, dat doen ze altijd!", schrijft Trump in een reactie. "Het is ongekend om belastingaangiften te overhandigen, en het schept een verschrikkelijk precedent voor toekomstige presidenten", vindt hij.

Theater. Hiermee wordt een juridisch precedent geschapen. Terwijl Trump brandschoon zal blijken te zijn bestaat nu de mogelijkheid om ook de belastingpapieren van de neveninkomsten van Trumps tegenstanders in te mogen zien. Daaruit zal blijken dat ze alles hebben weggesluisd naar echtgenoten, kinderen of hun 'liefdadigheidsinstellingen'.

Mike

Is het weigeren van Trump dan een principe kwestie?. Zou ik me kunnen voorstellen.
Hoe zit dat in nederland met aangiftes van regeringen / Wil. Or.

Het is een door Trump opgezette valkuil. Hij wekt de indruk iets verborgen te houden en lokt daarmee uit dat zijn tegenstanders inzage in zijn belastingzaken gerechtelijk gaan afdwingen. Trump breekg met het goede gebruik om inzage te verschaffen aan de Amerikaanse burger van de PERSOONLIJKE cijfers van de president met als voorwendsel dat dit vrijwillig is en niet verplicht. Nu is men uit op de ZAKELIJKE cijfers van Trump, maar nooit eerder heeft een president inzage hoeven veschaffen over neveninkomsten. Hiermee wordt een juridisch precedent geschapen dat het mogelijk maakt om neveninkomsten van alle ex-presidenten te kunnen onderzoeken. En die hebben alles te verbergen en Trump niets!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan