Gerard
Well-known member
Leg-es-uit?Dan trap je met beide benen in de voor jou opgezette val.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leg-es-uit?Dan trap je met beide benen in de voor jou opgezette val.
Mike
Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.Welke kanalen volg jij, Frank? Als ik niet beter zou weten dan zou ik in jou ook een trol kunnen zien. Ik weet in jouw geval dat dit niet zo is, maar gedraag je dan ook niet zo want we hadden recentelijk al eerder een misverstandje. Als langdurig forumlid zou je beter moeten weten dan met QFS, GESARA/NESARA en andere scams aankomen.
Mike
Ze zijn bang voor Trump wetende dat ze hem niet kunnen controleren. Hij lust ze allemaal rauw.Er wordt verdeeldheid gezaaid onder de MAGA-beweging. DeSantis wordt naar voren geschoven als de nieuwe hoop voor de Republikeinen en er wordt een beeld geschetst dat Trump heeft afgedaan omdat de Red Wave zogenaamd niet heeft plaatsgevonden.
De val is dat als je je laat leiden door emoties gekoppeld aan teleurstellende verwachtingen en niet blijft uitzoomen en strategisch denken je een speelbal wordt van een establishment dat je van hoop naar wanhoop slingert net zo lang tot je opgeeft en apathisch en cynisch wordt.
Niemand is meer gehard door de strijd dan Trump. DeSantis heeft niet voor zijn kiezen gehad wat ze Trump te verduren hebben gegeven. Trump heeft het allemasl doorstaan omdat hij blijft uitzoomen, zijn emoties onder controle heeft en dus kalm en strategisch blijft. DeSantis is bij lange na niet zo beproefd en zich nog niet bewezen. Dit is een karaktertest en Trump heeft laten zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. Daarom: Team Trump or bust!
Mike
Hoeveel.tijd hebben we nog? Meer dan [ZIJ]! Durf te geloven in de overwinning, want uit jouw visie klinkt angst door dat [ZIJ] deze race to the bottom gaan winnen omdat ze in sneltreinvaart [HUN] agenda aan het uitrollen zijn en dat de massa dit niet bijtijds gaat inzien. Het is precies andersom: Agenda 2030 is door toedoen van Trump en de patriots Agenda 2022/23 geworden, meer tijd hebben [ZE] niet. Dit betekent dat Het Kwaad in volle hevigheid (maar ook ZWAKHEID door de voortdurende slagen die [ZE] verliezen!) over ons zal worden uitgerold en dit vereist opofferingsgezindheid en volharding. Het gaat om karakter, uithoudingsvermogen en een onwrikbaar geloof en vertrouwen in een goede afloop. You'll love how this movie ends (Q).Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.
Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Deze mensen zijn zich wel bewust dat het totaal niet klopt, maar hangen de scam mensen bij.
Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
En naar mijn mening gaat trump of poetin het huidige probleem niet verhelpen op korte termijn.
Dit terwijl de WEF trein doordonderd.De EU komt met CBDC en digital ID's.
Dan is mijn vraag? Hoeveel tijd hebben we nog?
En sorry als ik je alweer tot een verkeerde indruk van mijn persoon heb gebracht.
Ze zijn bang voor Trump wetende dat ze hem niet kunnen controleren. Hij lust ze allemaal rauw.
Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.
Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Deze mensen zijn zich wel bewust dat het totaal niet klopt, maar hangen de scam mensen bij.
Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
En naar mijn mening gaat trump of poetin het huidige probleem niet verhelpen op korte termijn.
Dit terwijl de WEF trein doordonderd.De EU komt met CBDC en digital ID's.
Dan is mijn vraag? Hoeveel tijd hebben we nog?
En sorry als ik je alweer tot een verkeerde indruk van mijn persoon heb gebracht.
en daarna volgde de overwinning
Brian CatesIk hoop natuurlijk dat Trump is wie die is.
Al het gespeculeer is vn. berust op aannames.
Ik wil feiten zien.
Als Trump nu zou zeggen, sorry voor warpsspeed en die spuitjes werken niet.
De Santis geeft hier meer duidelijkheden over.
Ik heb de toespraak gezien.Heeft Trump het gehad over de invoering van CDBC ?
En zo heb ik nog wel 1000 vragen.
Ik wordt al bijna 3 jaar zoetgehouden met verhalen over gesara/nesara, QFS, white hats etc.
Iedere keer wordt de doelpaal weer verlegt.
Geduld heb ik wel.
De Amerikaanse minister van Justitie Merrick Garland heeft een speciaal aanklager aangesteld die toezicht gaat houden op de justitiële onderzoeken naar oud-president Donald Trump. Die onderzoeken richten zich op zijn optreden rond de Capitoolbestorming en hoe Trump omsprong met vertrouwelijke overheidsdocumenten. Hij bewaarde na zijn presidentschap mogelijk staatsgeheimen op zijn landgoed in Florida.
De nieuwe speciaal aanklager is Jack Smith, een ervaren jurist die de afgelopen jaren als aanklager bij het Internationaal Strafhof in Den Haag werkte. Garland liet weten dat Smith meteen aan het werk gaat en vanuit Den Haag naar Washington D.C. zal terugkeren.