Er valt veel, heel veel te vertellen over wat er in Charlottesville is gebeurd wat momenteel niet verteld wordt in de media. Vanochtend op RTL Nieuws werd de dood van de linkse vrouw door overrijding op uiterst suggestieve wijze min of meer Trump in de schoenen geschoven. De Democratische burgemeester van Charlottesville werd getoond, die doodleuk beweerde dat Trump al tijdens zijn campagne geen afstand nam van de 'white supremacy'-beweging die in Charlottesville demonstreerde. Dit zou de reden zijn, volgens RTL, dat Trump ook nu niet het beestje bij de naam noemde en het hield bij 'geweld van alle partijen'.
Geen woord over het bevel van de Democratische burgemeester aan de politie om niet in te grijpen, waardoor de strijdende partijen niet uit elkaar zijn gehouden. Geen woord over het feit dat de chauffeur van de auto die op de linkse demonstranten is ingereden INGESLOTEN is geraakt door deze demonstranten, die MET HONKBALKNUPPELS op zijn auto stonden IN TE BEUKEN. Zou jij onder dergelijke benarde omstandigheden niet ook gas hebben gegeven? Ik wel! Belangrijk is om te vermelden dat deze chauffeur NIET bij de extreme nationalisten hoorde, maar simpelweg een ONSCHULDIG SLACHTOFFER was van de BEWUST gecreerde onveilige sitatie DOOR DE AUTORITEITEN. Die arme kerel zal nu worden berecht voor moord, simpelweg omdat hij IN PANIEK geen andere uitweg zag dan gas te geven terwijl een stelletje losgeslagen idioten hem LEVENSBEDREIGEND AANVIELEN!
Dit hele voorval wordt compleet uitgemolken door de media om Trump neer te zetten als een racist en fascist van de eerste orde. Ik ga hier nog veel meer over berichten, maar het ontbreekt me nu aan tijd, dus daarom maar even deze post. Dit is een verslag op ROK van iemand die erbij was:
http://www.returnofkings.com/128275...y-government-and-their-violent-leftist-allies
Lees dit:
I also spoke to AltRight.com European editor Daniel Friberg, who was slated to speak at the event. Friberg told me that he was maced heavily by the antifas when he attempted to enter Lee Park. According to him, following the police’s dispersal order,
cops began “pushing the entire audience” directly into the antifas’ path with the intent of making fights break out. Friberg and several others stayed behind to assist attendees in getting out safely; he also said that several rally attendees were arrested, though they have since been released.
Bekijk ook deze ijzersterke video van Red Pill Shark:
Mike