Trump

Ja, ‘extreem-rechts’: er was slechts één extreem-rechts figuur nodig die met zijn auto mensen doodreed om vrijwel alle media, inclusief de publieke opinie, helemaal gelijk te schakelen. Want ‘extreem-rechts’, dat is pas gevaarlijk! Over extreem-links en, vooral, de radicale islam, geen woord. Alsof er sinds 9/11 niet veel en veel en veel en veel en veel meer onschuldige slachtoffers zijn gevallen door islamitische aanslagen.

En alsof we in Europa niet ook een duistere geschiedenis hebben met extreem-linkse terreur en links geweld.

http://politiek.tpo.nl/2017/08/21/bonusquote-islam-is-belangrijkste-bron-politiek-geweld-in-afgelopen-20-jaar/

Mike

Antifa roept om haar geld, wie is dan Antifa bestaan ze wel echt,zijn het niet meest bij elkaar gekochte oproerkraaiers ?

De link met Soros..

Goede bijdrage, johnny! Waarom denken en schrijven niet meer mensen mee? Waarom zijn Nederlandes zo f*&^%$#@ing passief? Ik hoop dat jij het goede voorbeeld geeft en dat dit wordt nagevolgd.

Mike

Luister naar de onderstaande clip uit de show van Michael Savage. VERPLICHTE KOST! Hij spreekt JULLIE aan, iedereen die te SCHIJTERIG is om zich uit te spreken, zelfs als het anoniem kan hier op dit forum! We hebben mensen die de 'blue pill' slikken en mensen die de 'red pill' slikken, maar de meesten van jullie kiezen ervoor om helemaal geen pil te slikken. Je weet stiekem wat er speelt, maar je kiest ervoor om simpelweg je gezapige leventje te leiden. Heb je enig idee wat er op het spel staat? Terwijl jullie niets doen en niets zeggen, wordt de grond onder onze voeten weggevaagd! All that is necessary for evil to flourish is that good men do nothing. WORD WAKKER!

Mike

&spfreload=10

&spfreload=10

En opnieuw zien we dat het een VROUW is die zich het meest agressief gedraagt!

Mike

Mike,

Waarom denken en schrijven niet meer mensen mee? Waarom zijn Nederlanders zo f*&^%$#@ing passief?

Wat zouden we concreet kunnen doen? Dat niemand hier iets post, wil niet zeggen dat niemand een mening heeft. Jij post zoveel tekst en video's (waarvoor dank) dat er niet veel meer aan toe te voegen valt. We zouden bepaalde red pill content creators financieel kunnen ondersteunen via Patreon, bijvoorbeeld omdat YouTube ze niet meer uitbetaalt. Of we liken FVD op Facebook. Of we hebben het met vrienden en familie over dit soort zaken en belichten de andere kant van het verhaal. Maar een mening op internet zetten is niet altijd aantrekkelijk voor iedereen.

Dat is in ieder geval een reactie. Ik verwijs echter naar de reactie van johnny. Hij doet zelf onderzoek en vult aan, wat ik alleen maar kan waarderen. Jij suggereert dat met alle posts die ik dagelijks plaats zo'n beetje alles is gezegd. Het kan niet Nederlandser. Volgens mij hebben er maar weinigen enig idee van wat er werkelijk op het spel staat. We hebben het allemaal nog te goed en als het over Amerika gaat, gaat het niet over Nederland. De ver-van-mijn-bed-show. En dat terwijl al die ellende nu razendsnel geimporteerd wordt naar NL. Er valt juist heel veel over te zeggen, dus doe dat dan ook! En laat op z'n minst je waardering blijken middels een donatie, zie PayPal-knop onderaan. Het is niet de eerste keer dat ik me een roepende in de woestijn voel!

Mike

We weten ondertussen wat de belangrijkste ontwikkelingen en agenda´s zijn van deze tijd: die hebben allemaal een eigen topic op dit forum. Niet alles is gezegd, maar dat is ook niet per se nodig om mensen te doen beseffen van wat er op het spel staat: vrijheid van meningsuiting, het behoud van identiteit en soevereiniteit als individu en als natie/volk, zelf na kunnen denken en het ontdekken van de waarheid. Het is oorlog, maar ik weet niet hoe ik een rol kan spelen, behalve met bovenstaande suggesties.

Ik denk steeds vaker als ik iets plaats: het past in zovele topics.. waarbij ik dus ook zie wat Mike bedoelt met dat alles met elkaar te maken heeft: voeding, politiek en gezondheid, en de tomeloze manipulatie met die aspecten.

We hebben te maken met massahypnose en massahysterie. We maken op collectieve schaal de vrouwelijke hyperemotionaliteit mee, waarin waarheid uitsluitend nog bepaald wordt door wat je je INBEELDT, niet door wat er werkelijk IS. Een goed artikel hierover is onderstaand stuk van Mike Adams:

http://www.naturalnews.com/2017-08-...y-a-dangerous-globalist-controlled-media.html

De hele tekst is de moeite waard, maar ik haal er even deze passage uit:

The total eclipse of sanity is now under way across America. Mass hysteria has gripped the minds of the gullible, many of whom now hallucinate their “reality” on a moment-by-moment basis.

Before the Charlottesville violence, the entire Left of America was hallucinating Russians behind every corner. Now, they’re hallucinating Neo-Nazis everywhere they look. This isn’t hyperbole, either: The hysterical Left is quite literally hallucinating almost everything they now believe: That all Trump supporters are Hitler-saluting Nazis; that all White people are racists; that America is still a slave-ownership nation; that Civil War statues might come to life and put them all back in chains, and other absurdities.

Never in the history of our country have so many people been brainwashed to believe such obvious absurdities and lies. That’s because never before in our nation’s history has the globalist-run fake news media been so determined to undermine America and everything it stands for. The goal of the twisted, anti-America media as it operates today is to indoctrinate the masses with ginned-up hatred, intolerance and violence so that the nation can be thrust into a civil war from which radical Marxism, communism and Left-wing totalitarianism can sweep into power.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan