Trump

Zojuist gepost in de Regenboog-topic, maar de moeite waard om hier ook even aan te stippen. Let op de door mij dikgemaakte zinsnedes:

De EU en ook de Nederlandse overheid sturen dus doelbewust aan op de islamisering van Europa! De inheemse bevolkingen van Europa zullen zo geleidelijk worden vervangen. De heersende elites staan in ons land aan de kant van de mohammedanen en doen moeite om de tot nu toe schaarse oppositie tegen de islamisering de kop in te drukken. De overheid is niet meer in staat de veiligheid van haar burgers te waarborgen. De politici en politietop buigen voor de islam, kiezen voor een zachte aanpak en houden criminaliteitscijfers zo lang mogelijk voor zich; de politie op straat moet zoveel mogelijk wegkijken en de moslimgemeenschap een gevoel van acceptatie geven in plaats van pal te staan voor handhaving van de wet en bescherming van Nederlandse waarden en normen. Het Westen heeft een schuldcultuur en lijdt aan zelfhaat, waardoor het steeds toegeeft aan de eisen van mohammedanen. Die vatten dat op als onderwerping en hebben daar geen respect voor. De grote meerderheid van de bevolking is apathisch en laat alles gelaten over zich heenkomen. Met deze fatalistische houding wordt de ondergang van Nederland bezegeld. De rol van de media is discutabel, zo acht de hoofdredactie van de NRC (30-06-2017) het passend zich te verzetten tegen degenen die inspelen op angst en praten over “omvolking” en “islamisering”.

Ik ben dus niet de enige die dit ziet...

Mike

En dit is de mediahypnose waaraan we voortdurend worden onderworpen:

Deze aanhoudende zelffelicitatie van het eigen GOED zijn, is de bron van het probleem. Het zit in de haarvaten van de media, de bestuurlijke elite, de universiteiten, overal. Pas wanneer we dit boven water krijgen, kunnen we beginnen aan de genezing van de door dit linkse ‘mondiale’ pacifisme’ van binnenuit aangevreten Westerse beschaving.

http://joostniemoller.nl/2017/08/volkskrant-islamterreur-lig-op-rug-en-sterf/

http://joostniemoller.nl/2017/08/media-vergeet-barcelona-snel-terug-naar-trump/

Het ergste is: het werkt ook nog!

Mike

Mike als ik voor me zelf spreek kan ik jouw posts over de wereldse zaken soms niet bijhouden dus zelf onderzoek zal niet snel jouw onderzoekswerk voorbij streven(is ook niet de bedoeling). Dan heb ik niet zo`n sterk ontwikkelde BS radar dus shiften wat in het Engels gebracht wordt is nog wel eens lastig, en wat Jasper zegt we delen in onze omgeving wat overigens niet altijd gewaardeerd wordt. Soms krijg ik kinderachtige reacties en ben ik racist. Ik volg een aantal verstandige sprekers op Twitter en alternatieve groepen op Facebook waar net als hier goede en scherpe zaken worden aangehaald.Ik leer veel, zelfs Engelse taal begrijp ik beter. Wat jij hier ervaart ..roepende in een woestijn zullen medeforummers vast ook ervaren in hun eigen omgeving.

Liz Wheeler is wel sterk hoor , hier nog eens een keer over de extreem rechtse demonstranten die groep is kleiner als bv de Nambla.( Noord-Amerikaanse organisatie, die seks tussen mannen en minderjarige jongens goedkeurt)

johnny, je hoeft mij niet te overtreffen, alleen maar aan te vullen. En dat doe je ook, dus de kritiek is niet naar jou gericht. Alles wat je kan doen moet je niet nalaten. Als ik jou was zou ik trouwens Twitter inruilen voor Gab.

Mike

Deze man wil gewoon een rustige en beschaafde dialoog, maar de linkse betogers zien in hem een 'nazi' en beginnen met hem te beledigen en daarna te belagen:

En natuurlijk zijn het weer de VROUWEN die het meest hysterisch en gewelddadig zijn!

Mike

Gavin McInnes over Trump als Archie Bunker
All in the family was bij ons thuis een favoriet programma :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan