gelukkig komen er nu ook politieagenten die opstaan, dus ook wij gaan steeds stapjes verder. ze gaan er uiteindelijk niet mee weg komen. Ik las net stuk van Martin Vrijland, is niet mijn vriend maar dit klopt wel denk ik:
SIGRID KAAG FOR PRESIDENT Het was natuurlijk zo klaar als een klontje wie deze verkiezingen zou winnen, omdat het geen verkiezingen zijn, maar mensen hun stem letterlijk in de kliko gooien. Als u nog oprecht gelooft dat er feitelijk een stem geteld wordt en dat het volk bepaalt wie er in Den Haag het toneelstuk van democratie op mogen voeren, dan bent u nog zo’n tv mind control slaaf en moet u echt een keer dat apparaat het raam uitgooien. Telkens weer verbaas ik me over de onnozelheid van mensen, waarvan velen best met een hoog IQ, die nog steeds geloven dat je stem echt bepaalt wie er in Den Haag aan de touwtjes gaan trekken. Nog verbazingwekkender is het om te moeten constateren dat men echt gelooft dat politici zelf het beleid maken en dat zij echt meningsverschillen hebben die ze echt uitvechten in discussie op de buis of in de tweede kamer. Nee, natuurlijk niet! Het is acteerwerk! Politici zijn marionetten van de echte macht en discussies zijn er slechts om de demos (het domme volk) de indruk te wekken dat er sprake is van democratie, discussie en compromissen. Laat ik u dan voor 1x voorgoed uit uw dromen helpen. Het zal even leiden tot cognitieve dissonantie en als u nog dagelijks tv kijkt of praatprogramma’s als OP1, Jinek of meer van dat soort kijkt, dan bent u waarschijnlijk gehypnotiseerd door het welbespraakte acteerwerk, maar: u wordt gefopt! Politici vervullen de rol van het kneden, vormen en afvangen van meningen in de maatschappij. U mag op ze stemmen in de valse hoop dat zij uw invloed overdragen in de politiek, zodat u eigenlijk zelf een heel klein beetje stuurt welke kant het opgaat. Wake up! Het is je reinste kolder! Big Data analyses geven overheden real time inzicht in hoe u denkt, hoe de groepspsychologie werkt, welke media u het beste beïnvloeden en welke sociale contacten online of in het echte leven een rol spelen in uw leven. Men weet precies hoe uw mening te beïnvloeden of uw smaak en voorkeur af te vangen met politieke acteurs die doen alsof ze er voor u zullen zijn. Als het toneelstuk van de schijn van verkiezingen weer voorbij is, wordt er een kabinet gevormd dat het drama van politieke formatie, touwtrekken en kamerdiscussie plus media discussie, weer voortzet. De echte macht ligt echter bij diegene die zijn handtekening onder alle wetten zet en aan wie al die politieke acteurs trouw zweren. Dat is degene bij wie ze op de trap staan na de kabinetsformatie; de man die in het midden staat die op basis van een institutioneel racistisch principe zegt te mogen regeren: bij de gratie God’s. Nu Mark Rutte het volk 3 kabinetten lang heeft mogen bestelen en voorliegen namens de kroon en gewoon uitgevoerd heeft wat moest, ter voorbereiding van de huidige neppandemie, wordt het tijd dat er een vrouw komt die het roer overneemt. De kampbeul met lieve glimlach mag worden vervangen door een vrouwelijke kampbeul die nog liever oogt en die de Klaus Schwab great reset agenda uit mag rollen. Dat gaat dan natuurlijk over diversiteit (lees ‘de LHBTI genderneutraal agenda’ en de push van transgendervoorkeurbehandeling), de verdere uitrol van verplichte vaccinatie via uitsluiting en vaccinatiepaspoort, tientallen miljarden naar de groene agenda (lees: verder afbreken oude economie) en de opbouw van een technocratisch communistisch politiek systeem met meer machtsverschuiving naar Brussel. Waarom? Omdat de gehele agenda en de hele planning al decennia vastligt en men maar één einddoel heeft: de totale grip op de massa die onderdeel moet worden van the internet of things. Mark Rutte & Co mogen waarschijnlijk cocktails gaan drinken in Brazilië met Beter Uit reizen, als dank voor het slopen van de economie en het opsluiten van het schapenvolk. Een nieuw monster achter een pokerface mag nu de volgende fase inluiden. Wat is er nou mooier dan dat we dan eindelijk een keer een vrouwelijke premier krijgen. Althans. Nou ja, dat heet dan (na de nodige ingrepen) ook vrouw tegenwoordig. Tja, het is maar wat je er van maken wilt. We krijgen monster Kaag! Ik krijg daar een aardappel in mijn keel van.