Tweede Kamerverkiezingen 2021

Het was een rijbewijs, geen paspoort. Dat gelooft toch geen hond? Ik zeg het je: already arrested.

Mike

Hij had geen rijbewijs bij zich toen hij met een ongeldig paspoort naar het stemlokaal reed waar je met de auto mag stemmen.
Vaag verhaal allemaal.

HET MOET NOG VEEL ERGER WORDEN.

Dit hoor ik vaker en ook dat je dus goed voor jezelf moet zorgen om de marathon uit te zitten.

Geestelijk , lichamelijk , netwerken.. etc.

Absoluut, Marathon, geen sprint. Laat je niet provoceren en uitputten en vooral: laat emoties niet zegevieren, maar feiten en ratio, wees actief en niet reactief!

Mike

Ik weet dat men hier niet voor Dutch Digger is, maar in zijn laatste video heeft hij het erover dat hij bij zo'n stemlokaal was om te controleren. VVD was echt de grootste, D66 daarna en toen Forum.

Ik moet de video nog bekijken, maar dit zegt hij in het begin.

Joost gaf ook weer dat zijn vrouw dit ervaren had.

Nederland heeft dus bewust weer gekozen voor de volksverlakkers.

Dit hebben we al altijd mogen zien. In de tijden van de middeleeuwen, de koningen en heersers, de leenheren etc. Het is altijd zo gegaan. De mensen denken over het algemeen niet echt na, ze zijn er te dom voor. Kunnen niet vooruit denken en met gezond verstand denken.

We zijn dus nu nog niet klaar voor de wwg1wga-beweging.

Moeten inderdaad eerst de afgrond leren kennen. Helaas zitten de wakkeren mee in de boot.

Die moeten zien zo goed mogelijk te manoeuvreren.

Ik moet ook leren langs die afgrond, nl. iets te kunnen loslaten. Spal, je hebt toch gelijk in deze. Mieke had mij nog gemaild en ja, ik zie mijn zwaktepunt in. Kan ik dat gelijk veranderen, nee, maar ik ga eraan werken. Om mijn vrijheid te kunnen krijgen, moet ik bereid zijn los te laten. Mijn leven te leiden en de ander zijn leven laten leiden.

Het had mooi geweest, te mooi als we er nu al geweest waren.

Maar, het zal komen. Wanneer...dat weet ik niet.

Laten we eerst onze eigen mat voor de deur schoonvegen. Ieder heeft ook daar nog aan te werken.

Mensen, ga verder met het gezonde verstand. het Forum hier en het Forum v Democratie zal ons daarbij helpen.

Dorothé

Nou, de 2e kamer kan gewoon naar huis worden gestuurd, een kabinet VVD/D66/CDA is vast snel gevormd, voorheen waren ze nog afhankelijk van de CU om een meerderheid te behalen. Het huidige beleid wordt dus gewoon lekker voortgezet. Alles wordt in een betonnen regeerakkoord vastgelegd en gebleken is dat niemand uit die boot zal stappen. De Rutte doctrine zal doorgaan zoals dat bij de laatse 4 kabinetten al het geval was. Wetten zijn allang voorgekauwd, stemmingen in de Kamer maken helemaal niets uit. Geinformeerd werd de Kamer al amper maar dat wordt nu waarschijnlijk helemaal niet meer. Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als Thierry de handdoek domweg in de ring gooit. Nog een keer 4 jaar in de poppenkast met nul invloed zal hem niet blij maken.

Via Telegram:

Hoe kan dit?

Iets klopt er niet in de lijst van de FvD, de voornamen zijn er niet vermeld en er staat ook geen V/M achter de namen, en bij de andere lijsten wel.

Tpf0pk5tbwx9njazg4tc1n162i6j3jrla.jpg

Ik heb niets tegen die DutchDigger, alleen jammer dat hij zo vasthoudt aan die Charlie Ward. Net zoals ik Peter Bierhof een tijdje heb gevolgd maar hij is weer tegen het stemmen en zo heeft iedereen zijn goede- en minder goede punten. Iedereen heeft zijn aandeel en in principe willen ze allemaal hetzelfde vanuit hun eigen visie en standpunten.

Het is ook niet verkeerd om verschillende bronnen te volgen en er uit te pikken wat goed voor je voelt. Voor mij is dit forum telkens de meest stabiele factor in het geheel.

Uit de reacties:
Het volk heeft gisteren met volle overtuiging voor het totalitarisme gekozen.
In Iran moest het met geweld.
In het vredige Nederland vond het plaats op een democratische wijze.
https://www.ninefornews.nl/kabinet-schwab-i-in-de-startblokken-de-slogan-wordt-build-back-better/

Deze kwam ik op sociale media tegen. De sterke kaaglijn van liegrid, eindelijk een mannelijk MP.

0nvxh77zzfhbh3twc4v9omp9cylad63i.jpg

Thierry reageert via Twitter, niet naar de media maar rechtstreeks naar de kiezer:

?s=20

?s=20

?s=20

Hij heeft de media gisteravond ook letterlijk in de kou laten staan:

https://www.parool.nl/kunst-media/de-nos-verslaggever-ging-blauwbekkend-op-zoek-naar-een-reactie-van-fvd~b3668fbc/

Mike

Deze kwam ik op sociale media tegen. De sterke kaaglijn van liegrid, eindelijk een mannelijk MP.

Kaag is idd een vent! Dat heb ik al heel lang door! De "Big Mike" van Nederland!

Ja Kaag  is kerel.  Heet eigenlijk Siert 😂 dat zag ik ook al heel lang. Zieke wereld. Mannen zijn wel sterke leiders, goedschiks  of kwaadschiks..

Maar hoe dan, hij en haar man hebben 4 kinderen en dan ook nog van voormalig terrorist las ik ergens. Wat een rare rotte wereld leven wij toch in.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan