Ik weet dat men hier niet voor Dutch Digger is, maar in zijn laatste video heeft hij het erover dat hij bij zo'n stemlokaal was om te controleren. VVD was echt de grootste, D66 daarna en toen Forum.
Ik moet de video nog bekijken, maar dit zegt hij in het begin.
Joost gaf ook weer dat zijn vrouw dit ervaren had.
Nederland heeft dus bewust weer gekozen voor de volksverlakkers.
Dit hebben we al altijd mogen zien. In de tijden van de middeleeuwen, de koningen en heersers, de leenheren etc. Het is altijd zo gegaan. De mensen denken over het algemeen niet echt na, ze zijn er te dom voor. Kunnen niet vooruit denken en met gezond verstand denken.
We zijn dus nu nog niet klaar voor de wwg1wga-beweging.
Moeten inderdaad eerst de afgrond leren kennen. Helaas zitten de wakkeren mee in de boot.
Die moeten zien zo goed mogelijk te manoeuvreren.
Ik moet ook leren langs die afgrond, nl. iets te kunnen loslaten. Spal, je hebt toch gelijk in deze. Mieke had mij nog gemaild en ja, ik zie mijn zwaktepunt in. Kan ik dat gelijk veranderen, nee, maar ik ga eraan werken. Om mijn vrijheid te kunnen krijgen, moet ik bereid zijn los te laten. Mijn leven te leiden en de ander zijn leven laten leiden.
Het had mooi geweest, te mooi als we er nu al geweest waren.
Maar, het zal komen. Wanneer...dat weet ik niet.
Laten we eerst onze eigen mat voor de deur schoonvegen. Ieder heeft ook daar nog aan te werken.
Mensen, ga verder met het gezonde verstand. het Forum hier en het Forum v Democratie zal ons daarbij helpen.
Dorothé