In mijn zoektocht naar het H2O2-gehalte in urine ben ik op een interessant
link gestuit. Twee citaten uit de vertaalde pagina.
Quote:
Urine een bijproduct bloedfiltratie niet afval filtratie en niet giftig. Het lichaam scheidt elementen die niet nodig is op het moment dat via de urine. Urine bevat stoffen die zeer specifiek zijn voor het individu waar het komt. Het is antibacterieel, antischimmel, antivirale, antineoplastica (tegen kanker), anticonvulsieve en krampstillend. Urine is een steriele lichaam verbinding die is zuiverder dan gedestilleerd water (geen bacteriën). Urine bevat duizenden verbindingen. Urine bevat Alanine, Arginine, Ascorbinezuur, allantoïne, aminozuren, bicarbonaat, biotine, calcium, creatinine, Cystine, DHEA, dopamine, epinefrine, Foliumzuur, Glucose, glutaminezuur, glycine, Inositol, jodium, ijzer, lysine, magnesium, Mangaan, Melatonine, Methionine, stikstof, Ornithane, Pantotheenzuur, Phenylalaline, fosfor, kalium, eiwitten, riboflavine, tryptofaan, tyrosine, Ureum, vitamine B6, vitamine B12, zink, en andere verbindingen.
Quote:
Medisch onderzoek heeft ontdekt dat veel van de elementen van het bloed die worden gevonden in de urine een enorme medicinale waarde hebben, en toen opnieuw aan het lichaam, ze verhogen het immuunsysteem van het lichaam afweer en het stimuleren van genezing op een manier die niets anders doet.
Helaas heb ik nog niet gevonden hoeveel waterstofperoxide er in urine zit...