Angelface
Well-known member
Is het eigenlijk een zeik-er of een zeik-ster?Als hij dit allemaal leest pist hij in z'n broek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het eigenlijk een zeik-er of een zeik-ster?Als hij dit allemaal leest pist hij in z'n broek
Dat is heel onduidelijk tegenwoordigIs het eigenlijk een zeik-er of een zeik-ster?
Bij gebrek aan trollen moet we toch ergens zeikenIk word moe van dit gezeik.
Wat mij betreft niet maar je weet nooit of er weer gezeik komt.Dit gaat toch niet weer een dag met gezeik worden?
En je snottebel opslurpenNou ff naar me eige gezeik luisteren:
Spetterdespetter drupdrupdrup..
Ik drink graag mijn eigen snot. Het is heel neutraal van smaak en heeft een beetje glibberig mondgevoel, daar moest ik in het begin aan wennen. Telkens als ik mij snotterig voel wacht ik tot mijn neus helemaal vol zit en dan haal ik flink op. In de ochtend heb ik de grootste oogst. Ik merk dat ik er dan vrij snel weer bovenop kom.
Mike
Zeik niet zoJullie praten poep, zullen we het weer over rauwe melk met honing gaan hebben?
Iedereen zit toch normaal thuis naar het gezeik van vrouw en kinderen te luisteren, en dan op diverse fora zeiken over zeik weerHet is buiten zeikweer. Ik ben net naar mijn werk gefietst en ben nu zeiknat.