USA 2020

ik snap deze video niet 100% maar klinkt wel heel erg positief

alle "laster" staten lijken in control

&feature=share&fbclid=IwAR32qqc_bPwF4lBfI_j1wIPmSJtEv0lxYCjuNFtcpd66aWsfSu7fPp8MKJA

Korte versie:

Normaal moet je al die 'circuit courts' langs om uiteindelijk bij het Hooggerechtshof uit te komen. Dit zijn allemaal 'appeals courts' waarbij je telkens een laag hoger komt als je hoger beroep aantekent bij verlies van een zaak. Dit zou in het voordeel van de Deep State zijn, aangezien dit allemaal tijd kost en de rechters in deze lagen vaak corrupt zijn. Op 8 december moeten de 50 staten allemaal het stemmentotaal officieel bevestigd hebben, waarna het Electoral College uiterlijk 23 december bepaalt wie de president en vice-president is geworden.

Een trage en slopende rechtsgang is niet in het belang van Trump en de white hats. Dus wat heeft Trump gedaan om tijd te besparen? I.p.v. eerst de 'circuit courts' af te gaan en dan pas bij het Hooggerechtshof uit te komen heeft hij Mohammed naar de berg laten komen door opperrechters als Brett Kavanaugh, Amy Coney-Barrett en Clarence Thomas aan het hoofd te zetten van de 'circuit courts' in de staten waarvan het stemmentotaal nu in dispuut is. Dit zijn strikte constitutionalisten die de Amerikaanse grondwet letterlijk en niet vrij interpreteren. Door deze rechters deze staten te laten overzien is een belangrijke stap overgeslagen, waarbij selecte leden van het Hooggerechtshof die op de hand zijn van Trump en de white hats reeds in een eerder stadium een bindende uitspraak kunnen doen. Dit is de reden waarom geen van de verkiezingsofficials van de staten die in dispuut zijn nog de stemuitslag in hun staat heeft verzilverd. Op het moment dat ze dat doen en het bedrog komt uit zijn zij nl. als eindverantwoordelijke strafbaar.

Maar het wordt nog beter: als blijkt dat er sprake is van een frauduleuze verkiezingsuitslag, dan zal de verkiezing automatisch ongeldig worden verklaard. De Amerikanen hoeven dan niet opnieuw naar de stembus, want dan blijft Trump aan als president gedurende nog eens 4 jaar en is zijn 'eerste termijn' dus 8 jaar en kan hij in 2024 zich opnieuw verkiesbaar stellen voor een 'tweede termijn'. Hij kan zo dus effectief 3 termijnen, oftewel 12 jaar, in het zadel blijven!

Verder zegt deze YouTuber dat naar alle waarschijnlijkheid het bedrijf Dominion helemaal niet verantwoordelijk is voor het verkiezingsbedrog maar dat de CIA hier verantwoordelijk voor is. De server die in Frankfurt in beslag is genomen door de white hats zou dus wel eens een veel grotere verkiezingsmanipulatie kunnen aantonen dan de resultaten alleen. Popcorn time!

Mike

De anti-Trumpers gaan natuurlijk niet geloven dat er fraude is gepleegd. Ook niet als dit duidelijk aantoonbaar is. Want dan is het bewijs "vervalst". Door dezelfde personen gaat Trump dan een dictator genoemd worden.

Ik hoorde ook al iemand zeggen dat de US de kant van Rusland opgaan omdat Trump net als Putin weigert te vertrekken, om die reden heeft hij de rechters van de Supreme Court benoemd. Unbelievable.

@Edwin : zo te zien is dit al op 20 juli uitgezonden en kennelijk heeft het weinig teweeg gebracht. Zal dus nu ook wel stil blijven vrees ik.

Zag net dit bericht langskomen. ik heb nog geen andere sites nagekeken, ...

bericht is van vandaag

George Soros Arrested in Philadelphia For Election Interference – Judge Orders Media Blackout

https://yonews.org/george-soros-arrested-in-philadelphia-for-election-interference-judge-orders-media-blackout/

Dit moet door meerdere nieuwskanalen bevestigd worden wil het geloofwaardig zijn. Van deze nieuwsorganisatie heb ik iig nog nooit gehoord.

Mike

Weet niet hoe onpartijdig/betrouwbaar The Independent is, maar dit is hun story:
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-election/george-soros-arrested-election-b1760477.html

Vandaar ook mijn reactie. We moeten oppassen voor wilde verhalen die ronde doen. Check, check, dubbelcheck, triplecheck!

Mike

Tsnfuoc398drcdtw1tk4j097pw1ip3kcy.jpg

Mike

Ella Ster

Dit gaat echter allang niet meer alleen om het kiezen van een nieuwe president. Dit gaat over het droogleggen van het moeras van de Deep State. Sydney Powell: “We staan aan de afgrond … dit is in wezen een nieuwe Amerikaanse revolutie. En iedereen die wil dat dit land vrij blijft, moet nu naar voren komen.

https://www.ellaster.nl/2020/11/23/miljoenen-stemmen-weggesluisd-honderd-miljoen-betaald-aan-stemcomputers-en-steekpenningen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan