USA 2020

Nou ik kan wel een beetje Engels maar wellicht heeft Mike wel een kennis genomen van deze wet? en ' of sommige woorden moet je goed kunnen spellen om daar zoek resutaten van kunnen verwachten

Ook nog bedankt Mike voor die geweldige meme over de leeuw

morgen het artikel dit is de teaser

Zachtmoedig laten ontwaken werkte niet, 

dan maar met een angstaanjagende, 

door merg en been gaande schreeuw 

vlakbij je oor is het de koning van de dieren

en je krijgt nul seconde bedenktijd bij de brul van de leeuw

Het gaat over een precedent van 1878, dat fraude de gehele verkiezingen annuleert.

thx ik was vanmiddag toch echt even met andere zaken bezig en de video kwam tussendoor en werk met een kalf oor beluisterd, zoals zo vaak, ...

Maar dat is dan weer leuk aan het forum dat een ander even kan door speuren, het lijken / zijn anons

Dit vond ik op internet, over buitenlandse inmenging, en niet de optie hierboven beschreven om de gehele verkiezing op nul te zetten

The lack of an established process for reviewing elections points to a larger issue: The structures established by the Constitution assumed a world in which the presidency and the Electoral College were not fully absorbed into a contentious national party system. That vision has long since been replaced by one in which presidential elections are national contests over policy agendas and ideas. The text of our Constitution has never been changed to reflect this reality. Instead, the Electoral College remains the final word on who gets to be president. When it comes to the possibility that the winning side colluded with a foreign power to influence the election outcome, the Constitution doesn’t offer much in the way of a plan.

Zie Charlie Ward video hierboven op 2.30 min

Zie https://fivethirtyeight.com/features/what-happens-if-the-election-was-a-fraud-the-constitution-doesnt-say/

Hier wordt gemeld dat TrBiden president-*elect af is.

Nee dat zocht ik niet, de wet als hij al bestaat waar over gesproken werd dat IN ALLE STATEN de verkiezing ongeldig zou zijn bij buitenlandse inmenging

Wanneer zouden we hier meer van horen, niets in msm of heb ik dat gemist? Ik dacht dat ik deze info al eens had gezien hier

https://newtube.app/user/DaveBurrows/s2nytKt

Op 2.30 heeft hij het over dat in alle 50 staten volgens een oude wet uit 18xx bij bewezen buitenlands inmenging de totale verkiezing ongeldig verklaard kan worden Maar de details waren mij niet duidelijk dan wordt verder zoeken lastig. Is maar een dik minuutje op ongeveer 2.30 min

Wat is Barr nu weer aan het sjouwen ? Klinkt wel erg verdacht vind ik :

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/obama-era-hatchet-man-appointed-doj-prosecute-election-crime-conservatives-beware-comes-cover/

Het kan nu snel gaan. Volgens Dave Hayes is de tumultueuze fase over, en komen we bij de ontknoping. Trump wordt officieel herkozen en de State Legislatures gaan een doorslaggevende rol spelen in het plan. State Legislatures zijn altijd essentieel bij getrapte verkiezingen, en zij volgen traditioneel de officiële popular vote. In Pennsylvania, Michigan, Georgia, Wisconsin en Arizona zijn State Legislatures in Republikeinse handen. Dat zij überhaupt hearings hebben gehouden en Giuliani de ruimte geven hen te overtuigen, wijst erop dat ze op 8 december niét de officiële popular vote zullen volgen -  en dat is geheel grondwettelijk. Ze worden nu bedolven onder bewijzen. De kans is groot dat er voor die tijd helemaal geen officiële Republikeine overwinning wordt uitgesproken in de swing states. De rol van het kiescollege is verder niet belangrijk. Een en ander betekent ook dat de media dit totaal niet zullen zien aankomen; zij zullen 8 december zien als een heuse staatsgreep : wetgevers laten immers voor het eerst de officiële popular vote links liggen ( d.w.z. hun popular vote, niet de echte popular vote natuurlijk).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan