Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag live te volgen! Audit report Arizona
is pas vanavond om 21:00gezellig bij de vrijmibo
pfffffffffffftis pas vanavond om 21:00
Gewoon een lange vrijmibopfffffffffffft
Daar past het bericht van CMZ goed bij.Via Paul Harmans
Bekijk bijlage 4164
Katie Hobbs is Secretary of State (zeg maar de minister president) van Arizona en zij postte het bovenstaande bericht gisteravond op haar Twitter account.
Is haar door de Deep State de overtuiging ingegeven dat ze dit gewoon kan beweren omdat de presentatie van de resultaten op de een of andere ‘manier’ niet doorgaat en men de macht in handen houdt en dus kan blijven beweren dat Biden heeft gewonnen?
Of blijven ze de resultaten die aantonen dat er wel grootschalige fraude was gewoon betitelen als ‘onwettig’ en ‘verzonnen’ en zogenaamd gevonden door amateurs die niet wisten wat ze deden? Dat zal ook beslist het verhaal van de nep nieuws media en de corrupte politici worden.
We moeten afwachten wat er gaat gebeuren, maar zoals we natuurlijk heel goed weten, de Deep State vecht op leven en dood en zal het vandaag echt niet opgeven! Ondanks dat de resultaten waarschijnlijk zullen aantonen dat Trump de winnaar is.
En bedenk, wellicht is haar laatste alinea over nieuw leiderschap, zonder dat ze het al beseft, op haarzelf van toepassing!
Bekijk bijlage 4165
Nog zo’n berichtje van Katie Hobbs
Katie Hobbs beweert nog maar eens dat het allemaal niets voorstelt, dat Arizona in verlegenheid gebracht zou zijn. Maar ze vertelt je niet dat deze audit werd geëist door de inwoners van Arizona.
De privacy werd juist heel goed in acht genomen omdat het om een onderzoek ging dat uiteindelijk door de rechter geaccepteerd moest worden, schenden van privacy past daar absoluut niet bij.
Het weigeren van transparantie volgens Hobbs is een dooddoener, het was namelijk de opzet dat niemand van buiten het auditteam ook maar iets voortijdig te weten mocht komen over wat er gevonden werd en welke onderzoeksmethodes gebruikt werden. Natuurlijk hadden de fervente tegenstanders van de audit graag elke dag een update willen hebben en reken maar dat zodra ze ook maar één feitje gehoord zouden hebben, ze meteen de beschuldiging de deur uit hadden gestuurd dat het auditteam de geheimhouding had geschonden.
En dan de uitsmijter van Katie, de burgers hebben de rekening moeten betalen. Alsof de democraten zo goed op de belastingcentjes van het volk letten! Als er werkelijk fraude is gepleegd en dit onderzoek toont dat aan, dan zijn dit de eerste belastingdollars die nu eindelijk eens op een goede wijze zijn ingezet!
En dan doet Brahm Resnik nog een duit in het zakje en natuurlijk wordt hij graag geretweet door Hobbs. Wie is Resnik? Ahh, zie daar: een politiek journalist van KPNX-TV/12News in Arizona en hij is in Phoenix de verslaggever voor NBC. En deze Resnik neemt alvast het voortouw binnen de media om de toon te zetten die straks iedereen binnen de nep nieuws media zal moeten aanslaan.
We moeten beslist niet verwachten dat het na vandaag voorbij is. Als de resultaten aantonen dat er grootschalige fraude was, dan GELOOF ik dat 100%, maar de tegenstanders van Trump zullen blijven beweren dat de resultaten op onzin berusten, dus houdt daar rekening mee.
It looks like a fake report setup to bait the fake news.
The real report comes out in just a few hours.
Ik denk dat CMZ het verwijderd heeft van zijn telegram-account omdat hij niet wil dat de vijand dit weet. Ik zag het bericht en heb het hier op de website gepost, vandaar dat ik het terug kon halen.Daar past het bericht van CMZ goed bij.
Ik heb het al eerder gepost, maar zet even 2 zinnetjes opnieuw neer. Raar is dat hij dit zelf van zijn telegramaccount verwijderd heeft.
It looks like a fake report setup to bait the fake news.
The real report comes out in just a few hours.
Dorothé