Sonja Slingerland heeft het ook gevolgd,
56 minuten ·
Sjoww, goeiemorgen lieverds
Vannacht ook gekeken naar de real live Ma ric opa?
Ik dacht 'laat ik dat maar eens doen, voordat ik in de media hier berichten lees'
Ik heb de mainstream hier nog niet gelezen, maar zal ongetwijfeld het tegenovergestelde zijn.
Het mag niet boven tafel komen. Weet je nog gister wat ik deelde dat er een mega document ligt nu met het hele C Crim3 gebeuren.
Maar goed. Ikke heb dus gekeken, want ik houd er niet van om belazerd te worden. Ik zeg niet dat T de waarheid heeft, ik weet ondertussen wel wat B gedaan heeft en waar ie in het crimie netwerk hangt.
Zoals gezegd ik volg geen leider. En zeker hier die snuif huug niet, die zegt dat we wel weer mogen knuffen maar niet handjes geven. Wie het echt nu nog niet doorheeft...maar ja
Even wat opmerkingen nav live uitzending gister. Heb het ook maar ff opgenomen voor de zekerheid. Lang verhaal maar misschien de moeite waard om ook zelf ff te lezen? Zal wel weer ff coderen met * er tussen. Want anders wordt het hier weer afgemikt.
Reageren mag, maar alleen als je ook echt de live stream gevolgd hebt en niet alleen MSM hier leest
Mar* ic *opa Co* un* ty Au*d i*t concludeert: "Ver* kiezin* g mag niet worden gec* ertific* eerd
Het au*di*trap*port identificeert meer dan 57K twijfelachtige stemmen, opzettelijk verwijderde ver*kiezin*gsbe*sta*nden, en andere verdachte ste*mm*achine-a*ctivi*teiten.
Cy*be*r Ni*nj*as schrijft, "gebaseerd op deze feitelijke bevindingen, de verk*iez*ing mag niet worden gecertificeerd, en de gerapporteerde res*ulta*ten zijn niet betrouwbaar.
Belangrijke problemen die zijn vastgesteld:
- Er waren meer dan 10.000 dub*bele stemmen over distr*icts*gren*zen heen.
- Tienduizenden st*embi*ljet*ten van personen die vóór de ver*kiez*ing waren verhuisd en hun st*emb*iljet*ten niet leg*aal in ontvangst hadden kunnen nemen.
- Geen van de systemen met betrekking tot de integriteit van de verk*iez*ing*en had cijfers die met elkaar in evenwicht waren en met elkaar overeenkwamen.
- De ki*ez*ers*lijs*ten en het regi*st*ratie*beheer zelf vertonen veel problemen met de integriteit van de gegevens. Van meer dan 200 personen kon bijvoorbeeld gemakkelijk worden vastgesteld dat zij waarschijnlijk dezelfde persoon waren, maar twee verschillende ki*eze*rspa*ssen hadden en twee keer hadden gest*e*m*d in de ver*ki*e*zi*ng.
- Zonder toegang tot de gedetailleerde re*gi*sters van het gr*aaf***schap, inclusief de persoonsgegevens en r*eg*is*trat*iesys*temen, is het waarschijnlijker dat er tienduizenden oneigenlijke ste*mm*en zijn uitgebracht door dubbele kie**ze*rs, overleden k*ie*zers, kie*ze*rs waarvan we geen spoor kunnen vinden in de openbare regi**sters of die we niet in verband kunnen brengen met hun ste*m*ad*res, verhuisde ki**ez*ers, enz.
- De kie**zer*sre*gistt**atie was niet volgens de regels en procedures verlopen.
- Er waren onverklaarbare grote zuiveringen van geregistreerde kie**ze*rs, vlak na de verk*iezi*ngen, van mensen die bij de ve*rkie*zingen hadden gestemd.
- Er waren ba**ck*dati*ngs van regi*str*aties, aanpassingen van historische st**em- en ki***ezers*lijsten, onverklaarbare koppelingen van beëdigde verklaringen van k***iez*ersr*egi*tratie aan meerdere kie***zers en meer.
- Er ontbraken bestanden van de server van het verk*iez*ing*sbeh*eers*systeem (Eee Mmmm Sssssssssssssss).
- Afbeeldingen van st**emb***ilje*tten in het eee mmmm sssssssss waren cor**r*upt of ontbraken.
- Lo*gs leken opzettelijk te zijn doorgerold, en alle gegevens in de dat*ab*ase met betrekking tot de algemene ve*rk*iez*ing*en van 20 ttwee duisent en tw20 waren volledig gewist.
- Aan de kant van de ste*mb*ilje*tten waren de partijen niet altijd duidelijk afgebakend, ontbraken de vereiste se*ri*en8um*mers van gedupliceerde st*e*m*bil*je* tten, werden originelen meer dan eens gedupppppp liceerd, en kregen de contrrrr*oleurs nooit *C*h*ai*n 00of Cusss*stod*y documm*men*tatie voor de st*emmm*_bilj3*et*ten voor de periode voordat de st3e*mmm* m b*i*-lje33 tten onder de h o ede van de co*nt*-role33* urs kwamen. Dit alles maakte het nog ingewikkelder en moeilijker om de resultaten naar behoren te controleren.
- Er werden aanzienlijke statis*ti*sch signific**ante afwijkingen vastgesteld in de verhouding tussen met de hand gevouwen st*33-3e mbi lje* 3tten en op verzoek afgedrukte ste3% *m bil je** 3tten, alsook een statistisch significante toename van afwijzingen van voorlopige ste3 *mm *mbi*-lje 3tten voor een st3* mmemb*ilje3t dat al was ingediend, wat erop wijst dat st333* embil *je3tten voor ki*-ezzzers werden ingediend zonder dat zij het wisten.
Ennu, als je de link nog even wilt zien naar de h 00 r zitt*ting, dan - let me know. Ben de lulligste niet.
Dat gekontdraai en gelieg mag nu echt wel een s een keer klaar zijn.
Ik wens je een heerlijke dag toe. Ik ga ff leuke dingen doen. Ik weet mijn waarheid wel, en dat is dat ik zeker niet mee zal gaan in deze onzin wat echt een 3e wereld poef poef pauw is, maar dan met wat hele dunnen naaldjes ipv met bomm3n en grantattt3n.