USA 2020

@binc: nou dat weet ik niet of hij perse een trumphater is, hij vertrouwt hem kennelijk niet en hij is volgens mij echt zo een streng gelovige.

Er komt zoveel info op mij af dat ik dat niet altijd even goed kan verwerken of althans niet snel genoeg.
Niet alleen deze reacties hoor maar ik krijg ik veel doorgestuurd van mensen die ik ken. Soms filter je het er zo uit dat het niet klopt maar soms ook niet.

Even hoor dit kwam ik dus tegen; Trump zou een khazarisch jood zijn, hoe komt men daar bij?

Iemand die zomaar iets beweert zonder hier bewijs voor te leveren moet je per definitie niet serieus nemen.

Mike

Iemand die zomaar iets beweert zonder hier bewijs voor te leveren moet je per definitie niet serieus nemen.

Mike

Ne ik geloof hem ook niet hoor want zijn bronnen zijn vaag maar ik plaatste het hier meer omdat ik hem eigenlijk onderuit wilde halen.

Aan de andere kant laat ik mij energie maar niet aan zo iemand verspillen.
Hij had het ook over de bloedmaan en de inauguratie van Trump en precies elke keer 70 jaar, 7 maanden en 7 dagen ofzoiets. Hij zei iets over tellingen en dat precies te maken had met Trump en het heilige land Israel.
Was er niet iemand op het forum die hier ook steeds over berichtte?

Je bedoelt onze evangelist Alan? Die hebben we niet meer gezien, misschien leest hij nog mee, ik weet het niet.

MIke

@binc: nou dat weet ik niet of hij perse een trumphater is, hij vertrouwt hem kennelijk niet en hij is volgens mij echt zo een streng gelovige.

Er komt zoveel info op mij af dat ik dat niet altijd even goed kan verwerken of althans niet snel genoeg.
Niet alleen deze reacties hoor maar ik krijg ik veel doorgestuurd van mensen die ik ken. Soms filter je het er zo uit dat het niet klopt maar soms ook niet.

Dat soort mensen heb je er altijd tussen. Ik las van de week wat berichten van Ramon Walters. Je weet wel, hij zet zich in tegen vaccins. Ik stuurde hem het bericht door over het stoppen van financieren WHO. Zelfs dan is het niet goed en komen er weer nieuwe argumenten waarom Trump niet goed is een hoop bla bla bladiebla. Zou niet al teveel tijd stoppen in dat soort argumenten en mensen.

Zie je wel, ik WIST dat die Walters een negatieveling is die alleen maar kan denken in problemen maar geen oplossingen!

Mike

Yep! Daarin had je het helemaal juist gezien. Wilde hem het voordeel van de twijfel geven. Hij plaatste een bericht waarin hij meende dat de WHO gedropt moest worden en dat ie dat niet zou zien gebeuren. Toen was net het nieuws naar buiten dat dit dus wel gebeurd was. Ik poste dat op zijn reactie en toen kwam er meteen een hele riedel over Q enTrump en dat zijn kids alsnog gevaccineerd zoudeb worden incl nog meer geklets en gelul.
Ik heb het opgegeven.

Is het dan niet juist de uitdaging om juist het andere perspectief te laten zien? Als ze dan nog niet willen snappen of zien is het jammer. Maar in elk geval geprobeerd denk ik dan maar.

Even afgezien van het feit dat zijn woorden op dat moment net waarheid waren geworden vond ik het een uitgelezen kans om te laten zien dat zijn wens in vervulling ging. Maar goed, dat er dan nog zo een hoge muur blijft staan. Zucht! Laat maar gaan.

Ja, ik heb het gemerkt. Tegen een muur praten is overigens een stuk rustiger.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan