USA 2020

Mike? Of iemand anders hier? Wat willen ze hier nou precies mee zeggen? Iemand die dit kan verduidelijken?

&feature=youtu.be

Sampjes,

De Pagina van CHICO AND DEBBIE.

In mijn kennissenkring heb ik enkele herboren christenen. Kennen de duistere kant v d wereld net als hier word ge-exposed. Maar de enige redding aldus hun is je hart open te zetten voor Jezus. Doe je dat niet zal God je niet behoeden voor de hel na de dood.

Ik denk dat via deze angst filmpjes ze de kijker willen duwen naar hun overtuiging.

Wat johnny zegt, Sampjes. Dit zijn de bronnen waar mensen als onze evangelist Alan naar luisteren. Trump behoort toe aan de Light Order, het vriendelijke gezicht van Het Beest dat ons vrijheid, voorspoed en overvloed belooft. Onze enige redding is heel hard bedden tot God, want alleen Hij is onze Verlosser. Trump is een valse profeet die via de lichte weg ons Verlossing belooft, net als Lucifer ons wegleidde uit de Hof van Eden met de belofte van kennis zonder God. Jezelf zien als een soldaat van God? Luciferiaans! Jezelf zien als medeschepper? Luciferiaans! Gewoon passief en godvrezend (lees: angstig) blijven, dat is het antwoord. Deze video's komen bij mij binnen als bla-bla-bla. Next!

Mike

Ik volg dat stuk over FEMA even niet. Geeft Trump nu de leiding over en is alles nu in de handen van FEMA? Daar had Sampjes het over met die video.

Ja eerlijk gezegd ging mij het nu meer om dat filmpje zelf.

Wat Alpha ook vraagt, hoe zit het met dat gebeuren wat hij heeft getekend? Gewoon puur de inhoud los van degene die het hebben geplaatst. Of zouden zij dit bewerkt hebben? Ik vond het namelijk wat vaag want het past niet bij wat ik tot nu toe allemaal heb gelezen.

Luister mensen, Trump heeft de leiding. Ik herhaal: Trump heeft de leiding. Als hij besluit om FEMA meer bevoegdheden te geven, weet dan dat hij de leiding heeft. FEMA doet helemaal niets wat Trump niet wil, OK? Van het begin af aan zijn er van dit soort negatievelingen die Trump voor geen meter begrijpen. Trump schaft overheidsinstellingen als FEMA, de FDA en CDC niet af, hij HERVORMT ze door ze te ontdoen van carrierepolitici en talloze onnodige bureaucratische lagen. Trump heeft de leiding. Zeg me na: Trump heeft de leiding! Stop met die angst en paniek, want TRUMP HEEFT DE LEIDING!

Mike

Dank voor je uitleg, ik vroeg het me gewoon af omdat het niet helemaal leek te passen in wat ik eerder zag in zijn berichten. Maar ja ik ben nu eenmaal geen volleerde Q.

Oke dus ook hier wekt Trump bewust die suggestie maar geldt ook niets is wat het lijkt( in positieve zin dan)

Betreft je laatste stukje Mike, is toch hetzelfde als manifestations, visualisaties doen. Die doe ik elke dag op dit gebied, daar haal ik veel positieve kracht uit!

Bekijk deze video vanaf dit punt tot aan 21:50:

?t=1088

Denk goed na over welk collectief krachtveld je voedt!

Mike

Ik ben kritisch, stel vragen als me iets opvalt dat een tegenstrijdig bericht lijkt. Ik ben zeker positief!

Wij zijn met veel meer en dat zie je in deze FB live vanuit Amerika, ze worden wakker daar. https://m.facebook.com/JasonHowlandCorporation/videos/1667284036755889/

@Mike Klopt heb de video net al gezien! Heel duidelijke taal van haar??

Nog belangrijker om te focussen op de winning side!

@alpha: ik heb inderdaad hetzelfde. Kritisch maar zeker positief blijven want anders voeden we het kwaad en dat willen we niet!

Jij snapt het, Sampjes. Ik kom teveel mensen tegen die 'alleen maar kritisch' zijn (lees: nog steeds ontvankelijk voor het negatieve). Eerst geloven, dan zien! Wij manifesteren de wereld op basis van onze overtuigingen en gedachtenkracht. Geloof, geduld en vertrouwen is de meest krachtige energie die er bestaat. Hoe sneller we dat door gaan krijgen, hoe sneller je ook resultaten ziet die je geloof, geduld en vertrouwen bevestigen. Hoe langer het duurt voordat we tot dit besef komen, hoe langer het ook duurt voordat je concrete resultaten gaat zien en hoe meer je geduld, geloof en vertrouwen op de proef wordt gesteld. Uiteindelijk is eerst zien, dan geloven de langste weg, want het gaat uit van wantrouwen, ongeloof en ongeduld. Kijk dus goed uit welk krachtveld je voedt!

Mike

Geloof, geduld en vertrouwen

Daar gaat ook dat boek van Napoleon Hill over, het is tevens wat kwantummechanica betekent en NLP.
Als ik het met iemand over corona heb, tja dat is het thema van de dag, kan ik niet altijd mijn hele verhaal gaan zeggen, maar ik zeg altijd het volgende:
Ach blijf kalm, er zal ons wel niets gebeuren, let op je immuunsysteem, voedt het goed, en het zal wel goedkomen. Misschien wel eerder dan iedereen denkt.

Dorothé

Wij zijn co-creators. Uiteindelijk komt het neer op een keuze tussen de wereld van God waarmaken of die van Satan. Evangelisten/puriteinen die in de uitspraak dat wij medescheppers zijn een Luciferiaans motief zijn (immers, alleen God kan een schepper zijn) zijn weerloze slachtoffers voor de satanisten. Zij zijn passief en leven in angst en voeden dus het verkeerde energieveld, denkende dat ze Gods leer op strikte wijze aanhangen. God wil geen bange wezels, God wil moedige soldaten. Vrijheid komt alleen hen toe die er voor willen strijden!

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/04/obamas-brother-endorses-donald-j-trump-president-day-obama-endorses-sleepy-joe/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan