USA 2020

Het is allemaal weer spannend.

Ik had willen kijken maar zat te vroeg te kijken. Uiteindelijk ben ik naar bed gegaan om later weer op te staan. Dat heb ik toen niet meer gedaan.

Ik ben blij met je samenvatting Mike.

Dorothé

Een paar posts terug
Spanish speaking viewers of Telemundo expressed their preference of who won tonight’s presidential debate: 66% Trump 34% Biden
Normaal liegen de statistieken toch. Hoe kan het dat ze dan nu weergeven ten gunste van Trump.

Bij Hillary-Trump gaven ze tot de laatste snik alles in het voordeel van Hillary.

Dorothé

Patriots in control. We hebben geen journalistiek meer, maar gewoon stenografen die blind alles knippen en plakken wat hen gevoerd wordt. De NSA van het Q-team beheerst alle digitale infomatiestromen en dus laten ze soms wat waarheid toe of juist pure disinfo. Patriots in control.

Mike

Tvazmls4s1bn9pjbiqz4n02jwb6mtp15j.jpg

Mike

Ik heb ook zitten kijken en het kwam inderdaad erg chaotisch over.
Echter, het viel me op dat Trump wilde reageren op wat Biden had gezegd maar dat hij de kans niet kreeg.
Een debat is normaliter toch zo dat je vraag en antwoord krijgt?
Ook viel het me op dat Biden helderder leek dan verwacht.
Als ik Trump was zou ik de volgende keer niet op zo,n manier een debat willen voeren. Ronduit weigeren en eisen stellen vooraf.

Want alleen mensen die weten wat er al 4 jaar speelt doorzien deze aanpak van het zg debat ben ik bang.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/09/huge-hispanic-voters-telemundo-say-president-trump-overwhelmingly-won-debate-66-34/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan