USA 2020

Tptuzsy8h1vb66h50l9hzls6hueibo06w.jpg

Tb47suh7oxheiufiag6midz4lje007mtl.jpg

T8omtooxfugi92it5ey5x0pekwl06b2mp.jpg

To45eccv4k1seghqdm6p86ysqqz1vc45u.jpg

Mike

Mike, ik volg dat social media niet, maar nu potus en ega positief getest hebben zal hij nu wel met hydroxi ... en fauci oid gaan bewijzen dat er n 1e lijn middel is en daarmee de wereldwijde lockdowns van tafel kunnen.
Heb ik zo goed of zit ik er naast.

Dat denk ik dus ook. Dat zou in 1 klap een eind maken aan deze horror-show. Q-post 4250, 15 mei 2020:
It's time to end the horror show.
Mike

Stel dat dit zo is dan is het met n week of 2 duidelijk hoe het zit of one way ticket richting het hiernamaals of genezen verklaard en vervolgens is her hele spel met een penne streek van tafel en volgt er n landslide victory met als reden de vrijheden terug wat de mensen hebben doorgemaakt en mi veel belangrijker is dan geld / economie want dat kan je kopen lees bijprinten.
Kortom er rest de dems dan niets meer dan de slechte verliezer spelen en hell on earth creeren.

Als het virtueel is nou dan wordt wat want hoe weten we dan dat het A geen kloon is en B dat het geen hologram is.

Zal mij niet verbazen als er een konijn uit de hoge hoed getoverd gaat worden links of rechts om.

Gezien de data die nog rest mbt de elections zal er op eea. manier toch een bombshell moeten gaan komen die als een a-bom alles en nog wat onderuit haald en met het 'virus' zo ook de verkeerde krachten en dat lukt mi het beste met een landslide verkiezings victory.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan