USA 2020

Ti9728hv3b4825mctrtyz0391fqvd6lnr.jpg

In de krant hier staat dat Biden een gigantische voorsprong heeft op Trump. Beetje lachwekkend. De krant van nu is een groot paniek- en propagandablad. On-voor-stel-baar. Het ligt er zo dik op dat iedereen met nog beetje gezond verstand dit moet doorhebben.

Zo reageerde je ook toen ik Tom Lassing een pratende penis noemde. Ik heb echter al diverse keren tegenargumentatie gegeven, waar jij vervolgens niet of nauwelijks op in gaat. Dus hierbij nog 1 keer, wellicht ten overvloede:

We hebben diverse keren onze kijk op zaken gedeeld mbt geld en op diverse dingen zoals je ze aangedragen hebt kan ik gelijk met je opgaan en heb dat ook toegegeven en op andere zaken is het we agree to disagree.

Dan heeft het ook geen zin meer om door te blijven gaan wie zn gelijk dan ook wil halen de piketpalen zijn geslagen en dat is ok daar is een forum ook voor het delen van meningen/kijk op zaken niets meer of minder.

Verder blijf je maar over trump praten (daar gaan de artikelen niet over) en dat is allemaal later, een vooruitzicht van ... en je hebt maar geen antwoord op het hier en nu waar zovelen burgers en ondernemers NU mee te maken hebben die prive naar de klote gaan en ondernemers die dr levenswerk in rook zien opgaan.

Iemand die zn zaak naar de klote ziet gaan heeft niets aan je trump verhaal die wil NU een oplossing en die doe je niet bieden steeds niet.

Verder is het beter je poep praat opmerking tegen de schrijvers van het artikel (geld artikelen) te doen zoals mensen als arno wellens en hof dan kan je een inhoudelijke discussie met ze aan gaan dat lijkt me een stuk zinvoller niet met mij ik ben maar de boodschapper niets meer of minder.

Wat kan een ondernemer nu doen ?
Terechte vraag.
Vermits officiele kanalen afgesloten worden en de banken hun verantwoordelijkheid niet willen opnemen, kunnen we mss beter zelf bank spelen.
Bijv., er zijn platformen waar je via crowdfunding geld voor je zaak kan opnemen. Dit geld wordt ter beschikking gesteld door prive- mensen die anderen een duwtje in de rug willen geven, uiteraard tegen een compensatie. Dit systeem bestaat.
Dat is een voorbeeldje.

De kunst is om ons te organiseren en het systeem te slim af te zijn. Chinezen doen dat onderling ook zo en ontwijken de bank zoveel mogelijk (middels cash). Islamieten trouwens ook, maar meer in familieverband.
Verder bestaat er ook een systeem van microkredieten zoals dat in ontwikkelingslanden wordt toegepast.

Verder moet het ook mogelijk zijn op lokaal vlak om een eigen munt te installeren gedekt door een fysieke waarde (zilver of goud). Nu is de schatkist toch maar fiatgeld dat op een bankrekening staat. Maar dat is planning op middellange termijn.

Als ondernemer zou ik ook uitzoeken hoe je jezelf tegen schuldeisers kan beschermen, door je bijv. onvermogend te laten verklaren. Een kei kan je niet stropen. Laat je vastgoed verdwijnen en sluis je geld weg. Betaal zoveel mogelijk in cash zodat je geld niet meer te traceren is.

Iemand die zn zaak naar de klote ziet gaan heeft niets aan je trump verhaal die wil NU een oplossing en die doe je niet bieden steeds niet.

En die heb jij wel? Of Lassing of Hof? Die lullen toch ook maar een eind in de ruimte over hyperinflatie? Ik heb het antwoord wel degelijk gegeven: VERZET! Spreek samen met andere ondernemers af dat je niet meegaat in deze absurde en ONGRONDWETTEKIJKE regels, samen sta je sterk. Maak een huisreglement en wijs zo'n NSBOA daar op. Indien hij/zij je zaak betreedt overtreedt de BOA jouw regels en niet andersom. Verdiep je in eigendomsrecht, bestuursrechts vs. civiel recht, maritiem recht vs. grondrechten. Allemaal hier aangedragen. Maar bovenal: WEES NIET BANG! Volgens mij kijk je naar de verkeerde persoon, je moet bij die pratende penissen zijn als je verwijten wil maken over niet praten in oplossingen.

Mike

Inderdaad. Verdiep je zoveel mogelijk in recht ! En durf je te verzetten ! Durf in te gaan tegen ongrondwettelijk gezag. Informeer jezelf en anderen, maak voor jezelf lijstjes en steekkaarten wat te doen in welke situatie met de nodige wetsartikelen.

Zie de aanwijzingen van Viruswaarheid. Als je op dat moment de strijd niet kan winnen creatief zijn met de regels, ook al zijn deze nog zo oneerlijk. Daarnaast vergelijk je appels met peren, aangezien je een punt wilde maken over getroffen ondernemers, niet particulieren, en ging dat punt uitsluitend over het bijdrukken van grote sommen ongedekt geld.

Leuk geprobeerd om het via de persoonlijke weg te spelen, maar mij zet je niet snel met de rug tegen de muur, niet verbaal en ook niet fysiek. Tevens laat je zien dat eerlijkheid en openheid in deze samenleving niet loont, omdat dit gebruikt kan worden als munitie om iemand mee aan te vallen. Als alle inhoudelijke argumenten ontbreken rest er enkel nog karaktermoord.

Ik ben ook eerlijk geweest over mijn alcoholgebruik en het proces dat ik nu doormaak om een beter en completer mens te worden, die zichzelf niet meer hoeft te verdoven om een spirituele leegte te vullen. Hiervoor is absolute en onvoorwaardelijke eerlijkheid en openheid vereist, waardoor je meer in je kracht komt te staan. Dat dit je kwetsbaar maakt voor misbruik neem je op de koop toe omdat dit meer zegt over de ander dan over jouzelf. Feitelijk ben ik begonnen met bij mezelf de samenleving neer te zetten die ik wil zien en hopelijk doet dit goede voorbeeld volgen, want alleen dan krijgen we een beter normaal in deze samen-leving. Spijkers op laag water zoeken hoort daar wat mij betreft niet bij.

Laatst nam ik het voor je op en dat zal ik blijven doen, ook al val je me nu op slinkse wijze aan. Ik laat het oordeel hierover aan jouzelf en aan mijn Hogere Macht. I may not like the way you choose to express yourself but I love you anyway because like myself you're an expression of God.

Mike

Mike,
Verzet plegen, ook in het ov als je die voor je werk moet gebruiken ?
Jammer, deze reactie!.
Zelf nog nooit in een situatie gezeten, dat van als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan? Wie zonder zonde is werpe de eerst steen, denk alleen niet dat er veel zijn die dan kunnen gooien...

Dikke pluim voor jou Mike! Dat er meer mensen zo naar een beter normaal toe mogen groeien.
Pittige discussies voeren kan prima zonder een stoot onder de gordel.

Verzet plegen, ook in het ov als je die voor je werk moet gebruiken ?

Ik ben wel benieuwd, wat zou je zelf doen Joke?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan