Zie de aanwijzingen van Viruswaarheid. Als je op dat moment de strijd niet kan winnen creatief zijn met de regels, ook al zijn deze nog zo oneerlijk. Daarnaast vergelijk je appels met peren, aangezien je een punt wilde maken over getroffen ondernemers, niet particulieren, en ging dat punt uitsluitend over het bijdrukken van grote sommen ongedekt geld.
Leuk geprobeerd om het via de persoonlijke weg te spelen, maar mij zet je niet snel met de rug tegen de muur, niet verbaal en ook niet fysiek. Tevens laat je zien dat eerlijkheid en openheid in deze samenleving niet loont, omdat dit gebruikt kan worden als munitie om iemand mee aan te vallen. Als alle inhoudelijke argumenten ontbreken rest er enkel nog karaktermoord.
Ik ben ook eerlijk geweest over mijn alcoholgebruik en het proces dat ik nu doormaak om een beter en completer mens te worden, die zichzelf niet meer hoeft te verdoven om een spirituele leegte te vullen. Hiervoor is absolute en onvoorwaardelijke eerlijkheid en openheid vereist, waardoor je meer in je kracht komt te staan. Dat dit je kwetsbaar maakt voor misbruik neem je op de koop toe omdat dit meer zegt over de ander dan over jouzelf. Feitelijk ben ik begonnen met bij mezelf de samenleving neer te zetten die ik wil zien en hopelijk doet dit goede voorbeeld volgen, want alleen dan krijgen we een beter normaal in deze samen-leving. Spijkers op laag water zoeken hoort daar wat mij betreft niet bij.
Laatst nam ik het voor je op en dat zal ik blijven doen, ook al val je me nu op slinkse wijze aan. Ik laat het oordeel hierover aan jouzelf en aan mijn Hogere Macht. I may not like the way you choose to express yourself but I love you anyway because like myself you're an expression of God.
Mike