USA 2020

Tcwyyl54imr0vvrroom33wq1xguic4c1k.jpg

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/texas-mayoral-candidate-zul-mohamed-arrested-charged-109-counts-mail-ballot-fraud-scheme/

Mike

Link gaat over de zin/onzin van de steunpakketten in de vs.

Einde stimulering in zicht. Terug naar normaal? (Lodewijk Hof)
12/10 8:59

Het hoge woord is eruit. Voorlopig is er geen overeenstemming tussen de Democraten en Republikeinen rond een nieuwe ronde van steun maatregelen. Maatregelen die wat mij betreft niet werken. Tuurlijk: extra geld is altijd handig. Niemand is tegen geld. Maar de overheden lenen dit geld. Dus is het consumptie die naar voren is gehaald. Ooit moet het terug betaalt worden. Of we gebruiken inflatie om de schuld weg te werken. Hebben we alleen een waardeloze munt als gevolg.

Maar moeten we dan niets doen? Wat mij betreft het liefste niet. Dit om een paar redenen. Om te beginnen lenen we het. Dus de kinderen en kleinkinderen moeten dit betalen. Nu kunt u stellen dat Nederland tegen http://www.hofprofit.com/the-negative-interest-rate-report negatieve rentes lenen. Dus maximaal lenen. Maar die negatieve rentes zijn het gevolg van zuinigheid. Waarom niet gewoon alle leningen voor slechts 90% herfinancieren. Verder aflossen. De uitgespaarde rente bedragen kunnen gebruikt worden om tekorten aan te pakken, met iets eenmaligs, of, wat ik prefereer, in lasten verlichting.

Maar Corona is een tijdelijk iets. Dat mag ik hopen. Maar we hebben eerder met Corona uitbraken te maken gehad. In Huibei zijn meer dan 100 verschillende corona virussen actief. Toch hebben die mensen meer vrijheden dan Nederland. Denk daar over na. Een dictatuur geeft zijn mensen meer vrijheden. Een dictatuur die mensen op industrieel niveau steriliseert omdat ze het verkeerde geloof hebben.

Er is een andere reden om geen overheidstimulering te doen. Dat is een simpele. Een bedrijf dat failliet gaat realiseert de mogelijkheid voor anderen om in het gat te springen. Als er tenminste een economisch zinvolle vraag naar is. Neem de miljarden voor de KLM. Stel de KLM valt weg. Kunnen we dan niet meer vliegen? Is er niet een kans dat andere partijen in het gat springen? Stel dat Easyjet het Europese netwerk gaat doen. Dat alle maatschappijen simpel verdubbelen. Dus de partijen die al actief zijn gaan in het gat springen. Hebben we nog steeds een hele drukke luchthaven.

Het personeel kan dan gaan werken voor een duurzame onderneming. Een duurzame onderneming is een winstgevende onderneming. De productiegoederen zijn dan beter ingezet. De verspilling en mislukking uit de samenleving kunnen we dan schrappen.

Ik zeg niet dat een bedrijf dat failliet gaat een mislukking is geweest. Dat is het gevolg van een ondernemer die de statistieken wilde verslaan. Die een poging deed om de samenleving een tapje beter te maken.

Een reden dat veel bedrijven in de problemen zitten is simpel. Dankzij kunstmatig lage rentes is er een onhoudbare schuldenberg ontstaan. Geld is geleend om aandelen terug te kopen. Of in het geval van Shell dividend uit te keren. Niet om toekomstige winst te faciliteren. Niet om te innoveren. Wat zegt dit u? mij zegt dit dat de toekomst niet erg rooskleurig gaat zijn.

Nee, de toekomst gaat niet geweldig worden. We gaan een zeer beroerde situatie tegemoet. Iets wat veel mensen schade zal berokkenen. Maar ook iets wat mensen geld gaat opleveren. Iedere crisis is niets meer en niets minder dan een uitwisseling. Mensen raken in paniek en verkopen. Andere kopen voor pennies op de Dollar. Of euro. Zo u wilt.

Maar dan moet u wel goed gepositioneerd zijn. De beste methode om dat te doen is Goud. Goud dat u ook nog eens inkomen kan opleveren. Als u coupon Tom gebruikt krijgt u ook nog eens 30% korting.

www.goudgoud.com

Hij gaat uit van de oude economie. Vreemd dat hij goud propageert, maar nog wel gelooft in een door CENTRALE BANKEN gecreeerde schuldenberg. Dat is oud denken. Trump laat de Fed doodbloeden door ze letterlijk biljoenen bij te laten drukken zonder dat ze er iets op verdienen d.m.v. rente. Deze overheidssteun komt het MKB ten goede, zowel de ondernemers als hun werknemers. Hiermee redt hij nu VOOR DE TWEEDE KEER de economie. Tegelijkertijd weet Trump dat dit niets meer is dan leven op geleende tijd en dat de val van het centrale bankenstelsel aanstaande is. Daarom heeft hij een nieuw schaduwsysteem (NESARA/GESARA) op de achtergrond al klaarstaan, Kortom, Lodewijk Hof praat poep!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan