USA 2020

Denk je niet dat er overal wel gefraudeerd word met deze linkse politiek? Links is terreur. En ze laten het blijken. Trump weet dit allemaal. Ondanks dat er nu Alvesen mis gaat gaat ie toch winnen. Hebbenze in 2016 ook geflikt. Maar na 4 jaar heeft hij alleen maar bij meer Mesen het vertrouwen gewonnen. En daarom zijn ze nu al beginnen met hun spel. Puur omdat ze bang zijn.

?s=20

Ik heb er een lekker potje van gemaakt op me telefoon zie ik 🙄 Zal de tekst even aanpassen.

Denk je niet dat er overal wel gefraudeerd word met deze linkse politiek? Links is terreur. En ze laten het blijken. Trump weet dit allemaal. Ondanks dat er nu van alles mis gaat, gaat ie toch winnen. Hebben ze in 2016 ook geflikt. Maar na 4 jaar heeft hij alleen maar bij meer mensen het vertrouwen gewonnen. En daarom zijn ze nu al begonnen met hun fraude spel. Puur omdat ze bang zijn.
Opzouten met links en terreur!

Oh, en het stormt vanmiddag waarschijnlijk niet voor niks buiten. Althans, hier wel. Er hangt energie in de lucht. Toeval?

Dit hoor ik vaker: "Ik vind het niet zo interessant. We zijn in Nederland en die verkiezingen gaan over Amerika".

Ze hebben geen flauw idee dat NL ook bij de vrije wereld hoort en dat Trump de leider is van die Vrije Wereld. Dit heeft meer met ons te maken dan menigeen denkt!

Mike

83,4% in die poll van Syp Wynia zegt dat Trump gaat winnen!

Er is geen ontkomen aan dat Trump gaat winnen. Ze zijn zo bang. Dat is wel duidelijk. YouTube is ook kapot. Er kunnen geen video’s geüpload worden. Toeval....

Er schijnen wel meer platforms ineens niet te werken. Crowder ook niet. En rtl bericht ook over storing. Vast toeval allemaal....

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan