USA 2020

Tglrjqzbx8e79r02b7xf00zgw6ckulfyv.jpg

Op de dag van de verkiezingen zou je toch niet denken dat Biden dan naar de begraafplaats gaat...Weet ie soms dat ie morgen gearresteerd gaat worden en is vandaag de laatste dag dat ie erheen kan soms?

?s=20

Jongens, weet je wat ik misschien een fijn idee vind? Dat we vannacht met elkaar in contact blijven via Telegram. Je weet maar nooit wat er voor rare meldingen komen en dan hebben we steun aan elkaar en rationele uitspraken nodig. Misschien dat Mike af en toe iets weergeeft.

Mike, wat denk je ervan?

Dorothé

Goed idee Dorothe. Daar hadden jullie toch een groep voor gemaakt? Of doel je op een aparte groep voor de verkiezingen?

Ik las een bericht van Joost met de vraag waar de verkiezing te volgen buiten de nos. Via geen stijl kan het gevolgd worden naast fox en cnn. Bij cnn overigens geen blije gezichten.

Hoe heet de telegram groep waar jullie gebruik van maken? Ik wil me daar aanmelden.

?s=20

Ik moet straks ff terug zoeken hoe de groep heet en hoe dat werkte. Iets met Corona kreuners. Weet het niet meer uit me hoofd. Ga zo kijken. Thanks!

These people are stupid!

Dit past zo mooi in onze recente bespiegelingen over het ego. Het ego waant zich onoverwinnelijk en onaantastbaar. En dus maken ze dit soort fouten, net zo goed als op een hoger niveau ze alle bewijs tegen hen op film hebben staan. Links is de politiek van het ego. Daarom is liberalism a mental disorder, want het leidt tot een vorm van krankzinnigheid genaamd grootheidswaanzin. En hoogmoed komt voor de val.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan