Hallo beste mensen,
Jan Marijan, ze zullen altijd wel iets vinden en anders maken ze zelf wel een vijand aan (beproefde techniek). En het zal pas klaar zijn als het gros van de mensen onvruchtbaar is gemaakt. De link tussen vaccins en neurologische stoornissen is onmiskenbaar en ook heel logisch, zoals op dit forum al meerdere malen is becommentarieerd. Mijn (eventuele) kinderen zullen die rotzooi ook nooit krijgen; nu nog een partner vinden die er ook zo over denkt ;-)
Ik ben nieuw hier. Ik lees dit forum al jaren met grote interesse en heb onlangs beslist me nu dan toch eindelijk te registreren. Hopelijk kan ik op die manier toch een kleine bijdrage leveren aan het forum.
Ik heb wel een achtergrond in de complementaire geneeskunde maar er zitten nog veel hiaten wat betreft de mechanismen die ons juist gezond dan wel ziek maken.
Die interesse in geneeskunde komt ook voort omwille van het feit dat ik al van jongs af aan met wat gezondheidsproblemen kamp; angststoornissen, kleine vorm van autisme (?) en van in de puberteit dus ook epilepsie.
Misschien even kort, ik ben nu zelf 39 jaar en ik heb een tijdje fulltime gewerkt tot ik een totale burn-out kreeg (in 2015) en de epilepsieproblemen te erg werden. In die periode was zelfs een opname nodig voor enkele maanden omdat ook de psychische klachten een piek bereikten.
Daarnaast is er sinds die periode ook een duidelijk hormonaal probleem. Mijn testosteronwaarden zijn zeer laag (weet ik sinds een aantal jaar, meten is weten), ontregelde vochthuishouding, gynecomastie, gewichtsproblematiek etc enz ..
Momenteel ben ik vooral op zoek naar een manier om de medicatie=drugs wat af te bouwen en te vervangen door een gezonder alternatief (CBD – THC olie ?) want ik heb stellig de indruk dat ik mijn lichaam langzaam maar zeker aan het vergiftigen ben. De bijwerkingen worden met het jaar erger; brainfog, soms complete verwarring, oncontroleerbare gewichtstoename enz ..
Uiteraard wil ik ook graag weten wat nu eigenlijk de echte OORZAAK is. Sinds kort ben ik vooral bezig met het onderzoeken van een amalgaam belasting (vergiftiging door zware metalen in het algemeen ook) en vaccinaties omdat ik dit een interessante piste vind als hoofdoorzaak voor veel neurologische en hormonale problemen als ik alles zo op een rijtje zet na al die jaren van onderzoek.
Ik zal mijn steentje proberen bij te dragen op dit forum en mensen mogen mij natuurlijk ook altijd zelf dingen vragen. Ik kan hier en daar ook wel tips geven.
Als er mensen zijn die zich in dit beeld herkennen en ondertussen “genezen” zijn of toch een aanzienlijke verbetering ervaren van hun klachten, zij mogen mij zeker iets laten weten ! Ook tips geven en interessante info over het onderwerp zijn zeer welkom.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Herr Sens