vaccinaties

Mike, het huis waar onze dochter woont is een antroposofisch huis, wij hebben daar voor gekozen omdat er mensen werken die iets bewuster in het leven staan en de omgeving "veilig" is voor onze dochter.
Het is allemaal in de buurt van Zeist/Utrecht, mensen denken daar over algemeen anders als hier. Ik ben het er niet mee eens maar ze zijn supergoed voor mijn dochter, houden bijna hetzelfde van mijn kind als wijzelf. Ook daarin zit iets met gnostisch stromen, ik ben daar eerlijk gezegd niet zo goed van op de hoogte en weet er veel te weinig van om een mening te vormen. Een vriend van ons en daar de vader (Roelof van den Broek) van heeft een heel dik boek geschreven en nog veel meer allemaal over Gnosis in de oudheid. Hij is theoloog, en een kunstenaar in het verbinden van mensen en logisch denken. Toen zijn waterleiding kapotgevroren was en mijn man de sleutel van de werkplaats van onze vriend had (die op vakantie was), kwam hij even de sleutel halen voor een gasbrandertje die daar stond. Maar van den Broek, zegt mijn man, het is zondag! Vd Broek sr zei, denk jij nu echt dat onze Lieve Heer van boven komt om mijn waterleiding te ontdooien?

Ik wil alleen maar zeggen dat dit vaak prima mensen zijn en als er iets negatiefs is aan Gnosis, dan zitten ze zeg maar niet op die 31e graad of weet ik veel zoals de Vrijmetselaars in de hoogste graad. Is ook gewoon maar het voetvolk met de beste bedoelingen.
Ik vraag me trouwens af of Ramon Walter werkelijk niet weet hoe het met Gnosis zit, hij snapt veel van het achterliggende plaatje en zeker waar het de Satanische bedoelingen betreft van onze wereldwijde elite om onze kinderen te beschadigen.

Ik vraag me trouwens af of Ramon Walter werkelijk niet weet hoe het met Gnosis zit, hij snapt veel van het achterliggende plaatje en zeker waar het de Satanische bedoelingen betreft van onze wereldwijde elite om onze kinderen te beschadigen.

Juist daarom moet je hem wantrouwen! Je bent al heel lang forumlid, maar het lijkt erop dat je wat oude teksten van mij hebt gemist over dit onderwerp:

Nu snap je misschien ook waarom het gnosticisme en andere mystieke scholen eveneens creaties van de elite zijn. In de gnostiek is er de godin Sophia (wijsheid), die uit de hemel valt en de aarde en alle aardbewoners creeert. Sophia heeft ook de archonten gecreeerd en deze zijn het die ons al zo lang het leven zuur maken. In de gnostiek wordt God afgeschilderd als de Demiurg, een wrede en straffende God. Interessant is ook dat vrouwelijke principe (Satan, Moeder Aarde, Moeder Natuur) dat verheerlijkt wordt en de afkeer (‘val’) van God. De Gaia-mythe van de New Age is rechtstreeks gebaseerd op de gnostische mythologie.

(17 december 2015)

Mike

als ik daarmee aankom bij het huis van onze dochter en de eigenaresse die antroposoof is en dit huis heeft gebouwd voor haar zoon en nog een aantal medebewoners, vraagt ze of ik een gaatje in mijn hoofd heb. Niet in die bewoording misschien. Ik vraag me af of ze het woord Elite wel begrijpen.

ja inderdaad. Zij heeft ook dit jaar een nieuwe elektrische auto gekocht, want ik geef wel om het milieu hoor. En dan kom ik aantuffen met mijn oude diesel, die ook nog roet als ik flink gas geef :))

Iedere Nederlandse baby is zes weken na de geboorte onderdeel van het Rijksvaccinatieprogramma. Voor veel ouders is dit een ware nachtmerrie omdat ze geen vertrouwen hebben in de veiligheid van vaccinaties. Het Rijk verordonneert dat de vaccinatiegraad omhoog moet. Kritiek wordt gecensureerd. De media propageren het Rijksvaccinatieprogramma. Wie stuurt eigenlijk NL (‘ons’ Rijk) aan? Is dat de Nederlandse kiezer, Europa, de Wereldgezondheidsorganisatie WHO of gaat het nog verder? Een interessante analyse die ons ver buiten de Nederlandse grenzen voert.

https://www.dlmplus.nl/2019/08/03/ben-jij-ook-al-onderdeel-van-het-wereld-vaccinatie-programma/

Een vorig jaar gehouden onderzoek heeft uitgewezen, dat 25% van de meisjes/vrouwen, die het HPV-vaccin (Papillomavirus) hebben toegediend gekregen, uiteindelijk wordt gesteriliseerd. Zij zullen daarmee nooit in staat zijn om kinderen te krijgen, zwanger te raken.

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/hpv-vaccinatie-gecamoufleerde-bevolkingsreductie/

Rutte wil nog meer dood aan het volk door middel van het benadrukken van vaccins!
Die scheiding heeft ie al. Plak er een snorretje op en hij kan zo doorgaan voor Hitler met het benadrukken van vaccins!

https://www.telegraaf.nl/video/2477494/rutte-roept-op-laat-je-kind-vaccineren

http://healthbytes.me/gerechterlijke-uitspraak-bevestigt-dat-het-gardasil-hpv-vaccin-van-merck-mensen-doodt/?fbclid=IwAR0YED2sDGBh-d1mtGOXW04APH01nKRV94qCiaQdil1TdvrglvPFTETB7Jg

Ik krijg net een berichtje van een vriendin. Ze is flink gebeten door een hond. Ze kwam bij de eerste hulp en ze had verwacht dat het gehecht moest worden. Iplv hechten hebben ze haar tetanus prik gegeven. Althans, dat us mijn vermoeden want ze zegt dat ze een prik heeft gehad. Ik denk dat dat dus tetanus is. Volgens mij is dit hetzelfde als een vaccinatie.
Ze zocht er niet meteen iets achter. Is ook zonder overleg gegaan.

Ja Marijan, en wat doet zij? Ze laat gewoon die prik erin jetsen!
Ik was echt helemaal verbaasd. Ik zeg, besef je wel dat je een vaccinatie hebt laten zetten? ja zegt ze. Ze is tegen vaccins, maar anderzijds protesteert ze ook niet. Ik denk bang dat ze ziek word. Zo zonde dit.

https://stichtingvaccinvrij.nl/verplichte-vaccins-voor-iedereen-een-wereldwijd-gecoordineerde-agenda/?utm_source=Nieuwsbrief&utm_campaign=979c9b931c-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_b82845e552-979c9b931c-175969469

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan