In dit geval (maar ik denk dat het veel vaker gebeurd) gaat het niet om de "goede lieve vrede" in stand houden, en het gaat al bijna 36 jaar goed. Ze hebben in dit geval allebei geen ballen. De man is wakker zegt hij (maar doet er echt niks mee en hoort eigenlijk wel steeds de wekker maar duwt hem steeds uit en zegt "jahaaa ik ben wakker" maar draait zich om en slaap verder) maar je krijgt er echt geen informatie uit als je je zelf ook afvraagt hoe dat soort dingen nu echt zitten. En als je je dan zelf wakker bent geworden (omdat je eindelijk iemand heb gevonden die je iets wilt uitleggen en links geven) dan krijg je te horen: "ik heb er alles aan gedaan om het je uit te leggen maar jij wilde er niks van weten". Dit was ook zo toen ik hem heb gevraagd over vaccinaties. Hoe dat tussen hun over vaccinaties is gegaan uiteindelijk weet ik niet.
Zij heeft altijd geweten dat vaccinaties veel allende kunnen veroorzaken, maar was/is (ik weet echt niet meer hoe hier nu over gedacht wordt) van mening dat ze wel nut hebben en echt beschermen tegen ziektes alleen dat je ze wel dat zo vaak herhalen onnodig is. En ook dat kinderziektes door maken als kind juist goed is. En ach ja het is altijd goed gegaan ze hebben er niks aan over gehouden, dus ja laat ik deze dan ook maar doen ze zeggen dat het toch wel nodig is. De huisdieren kregen wel alleen de vaccinaties van het eerste jaar en daarna nooit meer.
Ik denk echt dat als hij een keer had gezegd dat hij er ook wat van af weet en het niet wil en daar uitleg over had gegeven, dat zij wel op alle fronten het had gesnapt. Dat is namelijk wel eens over kleine dingen gebeurd en dan gaat zij daar meteen in mee. Dus dat was met zoiets met meer en duidelijk uitleg en dat het echt niet goed zit ook gebeurd. De slapende staat in dit geval dus wel echt open voor informatie.
Ik denk echt dat dit heel vaak het geval is. Ik ben zoveel mannen tegengekomen die best wakker zijn, maar waar gewoon geen informatie los te peuteren is ze geven gewoon geen uitleg, geen zoekwoorden, niks.
Hoe moet je dan zelf hierin verder, over vaccinaties is nog wel makkelijk wat te vinden (die zoekwoorden zijn niet moeilijk te bedenken) al is alle informatie die ik vroeger vond veeel te mild. Zo van het is kan heel erge schade geven maar meestal gaat het goed en als je er toch bang voor bent dan doe je alles toch twee jaar later. Maar voor andere dingen moet je toch echt een paar links naar websites krijgen anders vind je ze nooit op internet.
Mijn punt is dus mannen moeten het gewoon eens er met hun vrouw over hebben hoe zei er over denken en dat zei hun kinderen niet willen vaccineren. Vertoon eens ballen en geef je menig. En al helemaal als daarnaar gevraagd wordt, maar anders ook. Er zullen er ook zijn die dit wel doen maar, het zou mij niet verbazen als veel het niet doen.