vaccinaties

De man is inmiddels door de sociale druk redelijk opgesloten, in mentale zin, maar ook steeds meer in letterlijke zin (omdat vrijwel alle kleine kinderen bijna uitsluitend door vrouwen worden opgevoed). 'Grof' zijn (stoeien, ruige spelletjes doen) mag niet meer. Vrouwen (de meesten zullen dat niet toegeven al hebben we hier op het forum godzijdank uitzonderingen) willen gewoon gelijk krijgen. Mannen zijn de strijd aan het opgeven (zie ook de 'MGTOW' (Man Going Their Own Way) beweging).

Leve het feminisme en politieke correctheid!

Edit: maar uiteraard leven we wel in een patriarchie. Ahum, het is bijna grappig, zo absurd is het.

maar uiteraard leven we wel in een patriarchie

Is dat zo of bedoelde je dit cynisch? Waaruit blijkt dat wij in een patriarchie leven?

Overigens werden kinderen "vroeger" ook opgevoed door vrouwen, toen de moeders nog huisvrouw en moeder waren, in plaats van een baan c.q. carrière te hebben. Volgens mij was er toen wel genoeg ruimte voor de grofheid van de jongens. Het ligt er dus volgens mij niet aan dat kinderen opgevoed worden door vrouwen maar door andere factoren (tv, school, propaganda).

Dat was sarcastisch.

Vroeger (de vorige eeuw, daarvoor simpelweg niet) was er nauwelijks sprake van feminisme en al helemaal niet van PC. Vrouwen wisten toen ook nog dat ruig zijn bij jongens hoort. Die 'wijsheid' is weg.

KKLZ heeft gelijk als ze zegt dat mannen meer hun mening moeten geven. Maar voorwaarde is uiteraard wel dat de vrouw dit kan hebben. Het is een wisselwerking.

Ja heel veel licht ook aan vrouwen die gewoon hun gelijk willen krijgen. Ook bij degene over wie ik het meer specifiek had. Maar op het onderwerp vaccinaties was er wel zeker meer mogelijk geweest. Als ik het buiten het forum zeg dat ik vind dat veel vrouwen te veel hun mening door drukken en mannen weinig voor hun mening opkomen. Denkt bijna iedereen ook mannen dat ik van mening ben dat een vrouw slaafs achter hun man aan moet lopen, wat ik helemaal niet bedoel. Vaak krijg ik het wel met uitgelegd, maar lang niet altijd. Ze zien gewoon niet dat het tegenwoordig vaak de mannen (niet allemaal) zijn die slaafs achter hun vrouw aanlopen.

Het heeft ook zeker met de opvoeding te maken bij jongens en meisjes, al weet ik daarvan nog niet helemaal op wat voor vlakken dat allemaal beter kan (al wel wat). Gewoon omdat ik daar zelf nog niet echt mee te maken heb.

Wat is dit nou weer voor een reclame? Aan een campagne met zo'n naam en filmpje geef je toch nooit geld ook als het wel zou helpen. Compleet gestoord zijn degene die dit hebben bedacht.

Over mijn een na laatste post nog eens. Ik zie ook dat als je echt doorvraagt bij een man naar zijn mening en zegt dat je die belangrijk vind en dat je het idee hebt dat hij een heel belangrijke mening en andere over dat onderwerp heeft. Dat er dan nog wel wat los te peuteren is, maar dan moet je wel echt doordrijven. Vrouwen die eerst hun menig aan het doordrijven waren en waarvan het leek als of ze gewoon gelijk wilden hebben, die hebben dan ook zoiets van dat wil ik ook wel weten. Het is dus ook een idee dat wij vrouwen opgelegd hebben gekregen dat we assertief moeten zijn en een man niet altijd zijn zin moeten geven en vooral dat we ook onze eigen mening mogen hebben. Het zit er zo ingebakken dat wij nu eens voor ons zelf opmoeten komen dat we daarin zijn door geschoten. En als je dat zo stellig zegt dan lijkt het ook echt of er echt helemaal geen ruimte is voor een andere mening. Die is er wel maar maar mannen zeggen het ook niet duidelijk en zeggen meteen laat ook maar, zonder ook maar iets gezegd te hebben. Ik snap dat vrouwen dan denken dat het niks is. Ik heb ook vaak genoeg echt veel moeite gedaan om een mening bij een man er uit te krijgen, ook voor ik WAPF tegen kwam, maar dat is soms echt moeilijk.

We moeten dus allebei er aan werken om dit weer gelijk te trekken.

Wat jij beschrijft heb ik op dit forum al meerdere keren beschreven:

Nederland zit vol met overgefeminiseerde kenaus en mannen die zo 'pussy-whipped' zijn dat ze zich door hun eigen vrouw laten neerzetten als Lulletje Rozewater op verjaardagsfeestjes. En dat allemaal omdat vrouwen worden 'onderdrukt' door het 'patriarchaat'. De enige onderdrukking die ik.zie gebeuren is de haat en nijd die vrouwen onderling naar elkaar vertonen!

Mike

Ja, ik heb het ook alleen maar geschreven om mijn vorige post daarover recht te trekken. Ik ging te veel mee met andere dat het helemaal aan vrouwen zou liggen.

Het is ook heel erg bevrijdend om een paar kilo aan te komen (maar dan natuurlijk ook weer niet zo veel dat je echt duidelijk te dik bent). Anders krijg je steeds goedbedoelde opmerkingen dat je uit moet kijken niet ook net als hun dik te worden want nu ben je nog slak en dat moet je blijven. Of jij heb makkelijk praten, jij bent mooi slank. Heerlijk geen gezeur meer.

Maar we gaan offtopic.

het is allemaal weer terug te voeren op dat we niet meer goed opgevoed worden. En geen weet (niet genoeg) meer hebben van hoe het traditioneel hoort.
Op school krijg je voorlichting hoe je sex kan bedrijven, maar dat het een liefdesdaad is bedoelt voor binnen het huwelijk met voortplanting als doel, dat wordt niet genoemd.
Een man die tijdens de zwangerschap zijn vrouw verlaat is in mijn ogen geen man.
En vrouwen die alleen kunnen kijven moeten meer waardering voor hunzelf krijgen en leren hoe woorden weer terugkaatsen naar jezelf.
Etc. etc.

De 'daad' is op vandaag toch alleen nog maar genot in de ogen van de mensen. Sla eens een tijdschrift open, en er wordt duidelijk gemaakt hoe men nog meer kan genieten. Inderdaad geen woord over waarom het eigenlijk is. Ik zou het ook niet durven om mijn mening aan anderen te zeggen, want dan verklaren ze me voor gek.

NaturalNews over de landelijke agenda van gedwongen vaccinaties in Amerika:

http://m.naturalnews.com/news/050636_vaccine_tyranny_SB_277_Decade_of_Vaccines.html

Mike

Jon Rappoport constateert dat er maar liefst 660 farmaceutische en chemische bedrijven actief zijn in Californie. Geen wonder dat verplichte inentingen er daar zo makkelijk doorheen gedrukt zijn!

https://jonrappoport.wordpress.com/2015/08/02/mandatory-vaccination-in-california-follow-the-biggest-money/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan