vaccinaties

Gaan we weer! Mexicaanse griepvirushype revisited. Binnenkort worden we weer doodgegooid met vaccinatiepropaganda op TV inzake zika en onze belastingcenten worden weer en masse ingezet om de farmaceutische industrie via schimmige deals te spekken en om onze kinderen de grootst mogelijke rotzooi in te laten spuiten.

In Amerika heeft de CDC voor dit jaar weer 3 nieuwe vaccins toegevoegd aan het programma. Vergelijk hier wat kinderen tot hun 18e levensjaar aan vaccinaties kregen in 1983 en nu in 2016 (53 geïnjecteerde vaccinaties!!):

http://www.curezone.org/upload/_U_V_W_Forums/Vaccination/cdc_vax_schedule_2016_mini.jpg

Mark

ik zit niet in goede topic, kan het ook niet vinden omdat mijn pc zo vreemd doet.
Heel vaak als ik van het een naar het ander klik, krijg ik een melding: http500error of zoiets. Als ik dan opnieuw klik verdwijnt het weer en opent de link/onderwerp eigenlijk.
Vandaag heb ik het heel vaak en ook als ik een link open in een topic is de tekst niet te scrollen, net of het balkje rechts ontregeld is of zoiets,
iemand enig idee, zit het bij het forum of bij mij?
(ik heb net paar weken een nieuwe pc :>( )

Het volk krijgt de leider die het verdient. Ik weet niet van wie die uitspraak is, maar ik moet er bij de huidige soap rondom de kandidaten steeds aan denken. Ik vind haar eng en die Trump is geschift

Dat is behoorlijk off-topic in een topic over vaccins. Ik kan het echter niet laten om te reageren.

Trump bezorgt de War Party (Republicrats) grijze haren, getuige het feit dat hij nu als een clown in de media wordt afgeschilderd en Mitt Romney wordt ingezet als joker. Facebook en Twitter laten oproepen tot het vermoorden van Trump openlijk toe en misschien is dat ook wel het laatste redmiddel voor de heersende elite.

Trump is daadwerkelijk onafhankelijk. Hij heeft zoveel poen dat hij zijn eigen campagne kan financieren en dus niet afhankelijk is van donoren en lobby's die zijn agenda bepalen. Iedere kandidaat die zijn eigen koers vaart en niet omkoopbaar of chantabel is heeft bij voorbaat mijn voorkeur.

Trump heeft aangegeven Poetin een goede leider te vinden, andersom heeft Poetin zich ook positief uitgesproken over Trump. Het is nu al duidelijk dat beide heren een goede verstandhouding met elkaar nastreven en daarmee is Trump de ENIGE presidentskandidaat die werkelijke hoop biedt voor de wereldvrede. Dat is voor mij al reden genoeg om hem heel serieus te nemen! Trump heeft ook aangegeven dat hij de boeken van de Federal Reserve wil laten controleren (audit the Fed), opnieuw een belangrijke plus!

Schrijf de beste man dus niet zo snel af en geloof vooral niet de beeldvorming in de media over Trump!

Mike

Nog een aanvulling:

Zoals jullie weten geef ik les aan jonge mensen. Deze beginnen nu te praten over Trump alsof hij 1 grote grap is. Hieruit leid ik af dat de propaganda via diverse media definitief de massa heeft bereikt, met als doel dat iedereen die Trump uitlacht.

Als ik vervolgens met mijn leerlingen in gesprek ga krijg ik te horen dat Obama het goed heeft gedaan als president. Als ik dan wijs op het feit dat Obama de Nobelprijs voor de Vrede heeft gewonnen maar gedurende zijn presidentschap betrokken is geweest bij maar liefst 7 gewapende conflicten weten ze niet wat ze hierop terug moeten zeggen.

Kortom, het ontbreekt aan kennis en propaganda viert hoogtij. Hier in Europa is Obama immens populair maar niemand weet eigenlijk waarom. Andersom is de gangbare mening dat Donald Trump een idioot is maar vrijwel niemand heeft ook hier goede argumenten voor. Het is pure beeldvorming die nergens op[ gestoeld is. Dat krijg je in een samenleving waarin de vorm het steeds meer is gaan overnemen van de inhoud.

Terug dus naar de inhoud. Wat te denken van deze uitspraak van Trump:

Wouldn’t it be nice if actually we could get along with Russia, that we could get along with foreign countries.

http://21stcenturywire.com/2016/03/04/neocon-nightmare-trump-wants-to-get-along-with-foreign-countries/

Op dat moment kan het mij niet meer zoveel schelen of hij een muur wil bouwen om Mexicanen buiten de deur te houden en Mexico voor de kosten wil laten opdraaien. Als ik Amerikaan was, stemde ik op Trump om een wereldoorlog te voorkomen, want de werkelijke idioten zijn al die anderen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan