vaccinaties

Onze dochter heeft een oproep gekregen voor vaccinatie tegen baarmoeder-halskanker .Moet ik echt flink gaan overwegen of is de keuze niet zo moeilijk om niet te vaccineren ?Mijn gevoel zegt nee maar ik wil niet impulsief een beslissing gaan nemen.Woensdag is het zover kan iemand mij helpen met de keuze zijn er hier op het forum ook voorstanders ? (lijkt mij niet)

Dat is een uiterst omstreden vaccin waarvan de werking ook volledig speculatief is. Ik zou dat zelf nooit geven. Volgens mij heeft Zembla er in de tijd ook wel een aflevering aan gewijd.

Voor het voorkomen van kanker lijken mij andere preventieve maatregelen veel effectiever, zoals een gezonde levensstijl.

Officieel wordt baarmoederhalskanker veroorzaakt door een virus wat wordt verspreid door seks. Dat is ook de officiële reden waarom ze nu ook jongens willen inenten, zodat ze geen meisjes kunnen besmetten die niet zijn ingeënt. Als jouw dochter nog nooit met een jongen uit het huis in bed is gedoken en je verwacht ook niet dat dat ooit zal gebeuren. Is er alleen daarom al geen reden om haar in te enten.

Ik zou een beetje beledigd zijn dat ze hiermee komen, blijkbaar denken ze dat mensen met een handicap zoals jouw dochter er elke week een orgie op na houden. Maar dan komen ze er wel mee op een leeftijd die officieel te laat is en niks uit zou maken. Want als je een maal het virus zou hebben zou een vaccinatie ook niks meer uitmaken. Daarom hebben ze ook geen inhaalslag gemaakt bij vrouwen van alle leeftijden.

Of ze doen het gewoon omdat het in het lijstje staat.

Dit nog los van alle nadelen die er aan dit vaccin kleven.

Ik heb wat verkeerd gelezen, ik vond het al vreemd ik dacht dat de dochter van Marijan de oproep had gekregen maar het is de dochter van Henry. Maar ook als je verwacht dat je dochter ooit seks zal hebben zou ik het nog niet doen.

Goed artikel, dank hiervoor! Uit het artikel:

De Rockefeller University in New York omschreef de symptomen als volgt: koorts, zware hoofdpijn, een stijve nek en rug en spierpijn.

Vergelijk dat eens met nekkramp (meningitis) vandaag de dag. Polio heeft gewoon een nieuwe naam gekregen!

Mike

Iemand ervaring met vaccinaties laten ontstoren? Ik zit erover te denken voor onze zoon.

Hoewel zijn stuk de nuance bevat dat hij niet automatisch pro-vaccins is, lees je in zijn visie de aanname terug dat er hoe dan ook een beschermende werking uitgaat van vaccins. Volgens hem moet je dus de afweging maken om de nadelen op de koop toe te nemen i.v.m. de mogelijke voordelen.

Yassir maakt de denkfout dat het vertrekpunt achter vaccinaties goede bedoelingen zou zijn van onze overheid en de farmacie om ons te behoeden voor ziektes. Maar als de bedoelingen goed zijn, waarom dan zware metalen (kwik, aluminium), dierlijk DNA, squaleen, MSG etc. toevoegen aan vaccins bedoeld voor jong leven dat nog volop in ontwikkeling is? En wat te denken van de laatste inzichten dat er nagalase in zit, wat het immuunsysteem dusdanig ondermijnt dat het kanker in de hand werkt? Complottheorie? Waarom zijn er dan holistische artsen plotseling en onverwacht gestorven die dit aan de grote klok wilden hangen?

Wie de oogkleppen durft af te doen ziet het voor wat het is, hoe ongemakkelijk deze waarheid ook mag zijn: vaccins zijn soft-kill wapens ter bevordering van de depopulatie-agenda. Ze zijn ontworpen en worden vervaardigd door bedrijven die tijdens het nazibewind in Duitsland openlijk genocide bedreven om een 'meesterras' te creeren. Dit zijn complotFEITEN, geen theorieen!

De WAPF keert zich fel tegen vaccins en steunt het werk van Dr Andrew Wakefield, de klokkenluider die in Amerika een WETENSCHAPPELIJK verband heeft weten te leggen tussen het BMR-vaccin en autisme en vervolgens buitenspel is gezet. De documentaire Vaxxed die over het werk van Wakefield gaat is recentelijk op diverse 'alternatieve' filmfestivals op het laatste moment niet vertoond. Klinkt als een complot, nietwaar? Wat weten zij dat wij wij niet mogen zien?

Uiteindelijk is er maar 1 echte keus: als je je kinderen echt wil behoeden voor gezondheidsproblemen moet je ze ZEKER NIET laten vaccineren! Ik ben het wel met Yassir eens dat er een tweesporenbeleid moet worden gevoerd en dat is de natuurlijke weerstand van je klind(eren) opbouwen met de allerbeste voeding. Dat is ook het standpunt van de WAPF.

Mike

@Tien,
Op dit onderwerp heb ik gemeld dat ik mijn kleindochter (8 jaar destijds) heb laten ontstoren. #140654. (september)door Laila Alberts.
Er is niets te bewijzen maar we hebben het toch maar gedaan. Zelf vond ze het interessant en hield ze zelf bij dat ze de korreltjes moest nemen. Ik had er een positief gevoel bij. Want verbeteringen zijn meestal ook subtiel.

pas vertelde iemand mij dat ontstoren bij een homeopaat niet voldoende is en meer resultaat haalt bij een biofotonentherapeut.
Greet Berveling in Muntendam schijnt heel goed te zijn. De afstand houdt mij tegen voor onze dochter. Misshien therapeut dichterbij zien te vinden die net zo goed is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan