Van Facebook gekopieerd:
“Sorry, mijn excuses, ik had het mis.
Als jij pro-vaccinatie bent, dan ben ik je mijn verontschuldiging verschuldigd.
Ik zeg al een tijdje dat er geen langetermijn dubbelblinde, placebo-gebaseerde onderzoeken zijn naar de veiligheid van vaccinaties.
Ik heb gezegd dat geen enkel onderzoek is, die de gezondheid op lange termijn van gevaccineerde kinderen heeft vergeleken met de gezondheid op lange termijn van niet-gevaccineerde kinderen.
Het enige waar pro-vaccinatie en antivaccinatie het over eens zijn, is dat een onderzoek als deze het debat voor eens en altijd beëindigd en daarom is het frustrerend dat het RIVM weigert om een dergelijke studie uit te voeren.
MAAR…ik had het mis.
Er is een doorlopende ENQUETE in Duitsland die de lange termijn gezondheid van 17.641 gevaccineerde kinderen vergelijkt met die van 15.320 niet-gevaccineerde kinderen.
Deze ENQUETE toont aan dat gevaccineerde kinderen:
Tweemaal zo waarschijnlijk allergieën hebben
7 keer meer kans op astma / chronische bronchitis
3 en een halve keer meer kans op hooikoorts
3,8 keer meer kans op hyperactiviteit
19 keer meer kans op een auto-immuunziekte
11 keer zoveel kans op epilepsie / aanvallen
Tweemaal zo waarschijnlijk om Migraine te hebben
En ... oh ja ... twee en een half keer meer kans op autisme.
Hier is een link naar de ENQUETE:
http://www.vaccineinjury.info/survey/results-unvaccinated/results-illnesses.html
Voordat je nu gaat roepen “het is maar een enquête”...
...er is ook een ONDERZOEK die de resultaten van deze enquête ondersteunt.
Helaas (geloof het of niet) heeft Big Pharma dit onderzoek laten verwijderen omdat hiermee de grootste leugen “dat vaccinaties veilig en effectief zijn” wordt onthuld.
MAAR…..gelukkig is er een kopie gemaakt voordat het werd verwijderd, dus als je enquêtes niet vertrouwt, is onderstaand onderzoek voor jou: http://thefreethoughtproject.com/vaccinated-study-pulled-internet/
Eindelijk hebben we definitief, onweerlegbaar bewijs dat de farmaceutische propaganda van "vaccins zijn veilig" - die we tientallen jaren lang hebben moeten aanhoren uit de mond van artsen, journalisten en politici - onomstotelijk ONJUIST is.
Deel deze post alsjeblieft met iedere ouder van een baby of peuter, iets meer waardevols kun je niet voor ze doen.
Eindelijk hebben we iets dat alle pro-vaccinatie mensen en anti-vaccinatie mensen bij elkaar kan brengen, verenigd tegen een gemeenschappelijke vijand: de farmaceutische industrie.
'S Werelds meest winstgevende bedrijfstak ter wereld, dat zo rijk en machtig is geworden door leugens en propaganda te verkopen die onze kinderen in wandelende geldautomaten heeft verandert.
Als jij pro-vaccineren bent en je jezelf afvraagt hoe je zo erg misleid en zo verkeerd geïnformeerd kon worden, hier is hoe...
Farmaceutische bedrijven geven 19x meer geld aan MARKETING en PROMOTIE uit, dan aan ONDERZOEK. Allemaal om zoveel mogelijk WINST te maken.
En wat betreft dit onderzoek, hier een laatste uitspraak van een voormalig hoofdredacteur van wat gezien wordt als de meest geloofwaardige medische vakbladen ter wereld:
“Het is bijna onmogelijk geworden om de gepubliceerde klinische onderzoeken in de gerenommeerde medische vakbladen nog geloofwaardig te achten. Ook hoeven we niet te vertrouwen op zogenaamde gezaghebbende medische aanbevelingen.
Met veel spijt kom ik langzaam tot deze conclusie na 20 jaar gewerkt te hebben als hoofdredacteur van “The New England Journal of Medicine.”
– Dr. Marcia Angell, medicus en langdurig hoofdredacteur van ‘The New England Medical Journal’ (NEMJ)
Deel deze post zodat deze informatie voor iedere (toekomstig) ouder beschikbaar is!”
www.leefbewust.nu
"Neem gezondheid in eigen hand"