Hallo Mike, ik ben niet over lyme begonnen, dat is lola geweest in dezen.
Maar inderdaad ben ik met de ziekte van lyme bezig, simpelweg omdat deze bacterie in mijn bloed is aangetroffen overigens door meerdere artsen en een neuroloog en omdat deze bacterie een flinke duit in het zakje heeft gedaan bij de klachten die mij 5 jaar geleden compleet gevloerd hebben.
Sinds ik kruiden gebruik en resonantietherapieen heb gevolgd zijn de klachten al aardig geminderd.
De artsen die ik heb bezocht, hebben vaak de ervaring met deze infectie van dichtbij gehad: zelf of dat een naaste deze ziekte ook kreeg en vanaf dat moment vallen pas de schellen van de ogen.
Het is bekend van psychologische proeven dat het zo werkt dat als het lijden dichterbij komt dat mensen dan pas gaan nadenken (denk aan de stanley milgram proeven en aan het feit dat 75% van een oncologen uit een bepaald onderzoek aan zichzelf en naasten geen chemotherapie zou willen geven maar wel aan hun patienten).
De schade en de schande van de ervaring die doet dat, theorietjes verblinden mensen eerder.
Ik was zelf overigens ook te veel van de theorietjes vroeger en ik ben wel hard gevallen om het maar zo te zeggen.
Terug naar de artsen die ik bezocht:
1 van die artsen heeft puur door zijn vrouw op de bacterie te behandelen zijn voormalige echtgenoot weer back on track gekregen.
Dat betekent mijns inziens dan niet dat die vrouw na die behandelingen weer echt gezond is, alleen die vreselijke klachten zijn bij haar nu wel foetsie nadat ze zes jaar crepeerde van de klachten en haar man -arts- wist niet wat er aan de hand was.
Klachtenloos of klachtenarm zijn is mijns inziens nog niet voldoende indicatie voor gezondheid.
Maar goed zij kreeg dus peperdure colloidaal zilverinfusen, die ik niet kan bekostigen.
Schamper doen -zeggen dat het tussen de oren moet zitten- over de klachten die (ook) deze bacterie aan kan richten bij mensen zoals ik met een slecht immuunsysteem is wat mij betreft niet kies.
Ik heb geschreven dat ik kotsmisselijk ben geworden van handen schudden en dan word ik door jou in het hokje geplaatst van iemand die zich iets inbeeldt.
In hoeverre onderscheid jij je dan van de psychehatermaffia door mij in een hokje te stoppen?
Zo ook overigens van rauwe melk (mijn vriend kreeg er darmklachten van: ik had al last bij een eerdere verdedigingslinie: de maag -met misselijkheid).
Het kan zijn dat het jou niet uitkomt dat/als ik met deze signalen bij jou kom Mike omdat handen schudden en rauwe melk activiteiten zijn die jij mensen gemiddeld niet afraadt en rauwe melk raad je zelfs aan aan mensen, waarschijnlijk ook echt om de goede redenen zoals vitaminen en verteringsenzymen.
Wat mij rest is de rauwe oude kaas: daar krijg ik geen last van (onder het mom van "als het me niet kleinkrijgt word ik er beter van"): ik ben er verslaafd aan zowat.
En ik zou in een volgende situatie net zo makkelijk trouwens weer 200 handen schudden (het betrof trouwens een bacterie, geen virus).
Het gaat mij te ver om mijn sociale relaties te laten beinvloeden door slechte immuniteit, al pik ik dingen snel op.
Ik hoef me ook niet te laten beperken, want mijn immuunsysteem is nu voor een deel de resonantietherapie.
Overigens hou ik niet van grote groepen mensen, dat is weer wat anders en heeft te maken met mijn uitgeputte bijnieren schat ik in, maar soms kun je niet vermijden dat je mensen hun handen moet schudden (was een begrafenis).
Rauwe melkproducten drinken dat laat ik maar even: ik fermenteer nu gewoon kokosmelk.
Het is denk ik jouw onwetendheid over de situatie waar ik in zit, dat je zo schamper doet over mijn klachten en mijn ziektebeeld en de oplossingen die ik noodgedwongen heb gezocht en gevonden zoals de behandelingen die ik krijg.
En niet te vergeten is dit forum voor mij ook erg waardevol -samen met de goede voeding en jouw zeer bruikbare en mijns inziens duidelijk uitgelegde adviezen en inzichten waar ik jou oprecht dankbaar voor ben.