Inderdaad bah! Echt heel K.L.O.T.E. kun je wel zeggen. Ik had het gisteren al gelezen Dirtsa, maar op mijn telefoon en dan kan ik nooit reageren (ik weet niet hoe dat moet op de telefoon). Ik heb over je gedroomd vannacht (ik ken je niet persoonlijk, maar je was het wel), zo hield het me bezig. Ik zat zelf nog te denken aan acupunctuur, maar dat heb je vast ook al geprobeerd. Het ligt er natuurlijk aan of je een goede hebt of het effect heeft. En heb je eigenlijk al eens msm-poeder geprobeerd? Dat schijnt de vaten te versterken en tegelijkertijd flexibel te maken. Aan de andere kan... dat je te moe bent om nog iets te proberen, kan ik begrijpen als je je zo ontzettend ellendig voelt en niks meer kan. Echt heel rot. STERKTE! Je komt op mij altijd zo krachtig over! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet!
En over oud verdriet... dat is ook lastig om dat in jezelf te vinden en te verwerken. Wellicht iets van craniosacraaltherapie of hypnose. Hmmm... lastig!!
En over oud verdriet... dat is ook lastig om dat in jezelf te vinden en te verwerken. Wellicht iets van craniosacraaltherapie of hypnose. Hmmm... lastig!!