Verenigde Staten van Amerika

Holy smokes. Texas Governor Greg Abbott says he is “prepared” in the event Biden attempts to take control of the Texas National Guard.

“That would be a boneheaded move on his part, a total disaster,” Abbott said. “We are prepared, in the event that that unlikely event does occur.”

He added:

“We do have other armed state employees on the border as we speak right this minute, and that’s the Texas Department of Public Safety, as well as other law enforcement officers, as well as national Guard from other states. And you can be assured there will be more national Guard from other states and more law enforcement officers within the state of Texas and other states.”



Mike
 
behalve dat we lezen over de infasie van immigranten lezen we niet hoe dat wordt opgelost.
Ze moeten toch ergens wonen? in kampen?
en eten?
Kan Trump ze terug sturen? en dan? weer in kampen of waar hebben ze gewoond?
 
Dat is een goede vraag. Op zich kan iedereen terug naar het land van herkomst, maar mocht Trump besluiten tot massadeportatie dan zullen er ook razzia's, concentratiekampen en meer van dat soort fraais moeten komen. Ik.zie de mensenrechtenorganisaties nu al op de achterste benen staan! Hoe het dan wel moet weet ik.niet.

Mike
 
Hopelijk heeft Trump voor de toekomst al een oplossing in gedachten.
Achter de schermen alvast opvang regelen in de regio waar ze vandaan komen. Hij zal wel moeten. want hij doet nu al beloftes.
Interessant om daar onderzoek naar te doen door mensen die het kunnen weten.
 
behalve dat we lezen over de infasie van immigranten lezen we niet hoe dat wordt opgelost.
Ze moeten toch ergens wonen? in kampen?
en eten?
Kan Trump ze terug sturen? en dan? weer in kampen of waar hebben ze gewoond?

Hoe ze dat daar gaan doen ? Weet ik niet. En eerlijk gezegd het minste van mijn zorgen. Opscheppen en droppen voor mijn part.
Die mensenrechtenorganisaties kunnen dan ook de pot op. Afschaffen.

Wat belangrijker is, hoe gaan ze dat hier doen ?? In Europa, NL, B, ESP, ... of gaan ze ze allemaal hier naar Spanje gestuurd worden zoals het idee blijkbaar nu is.

Barcelona is bv nu al een van de onveiligste steden ter wereld door dat gespuis.
 
Trump is niet achterlijk. Massadeportaties gaan hem niet worden. Hij is een deal maker en zijn land vervreemden voor de rest van de wereld zoals Israel nu doet is slecht zakendoen met andete landen. Ik.denk dat Romagi gelijk heeft en dat hij al deals heeft gemaakt met bepaalde landen voor vrijwillige terugname en met andere landen deze nog moet maken.

Mike
 

BINNENLANDSE OORLOG IN DE US ?

De gouverneur van Texas heeft een paar uur geleden de staat van beleg ( martial law) afgekondigd.

Antecedenten ( in een notendop ):

- de afgelopen 3 jaar zijn meer dan 6 miljoen illegale immigranten de US binnen getreden
- Joe Biden pleegt met zijn open grenzen politiek een inbreuk op de Amerikaanse Grondwet en de migratiewetten
- een paar weken geleden heeft de gouverneur van Texas beslist om de grenzen van de staat te sluiten en illegalen te weren
- de Biden administratie heeft de staat Texas gedagvaard voor een federale rechtbank om de grenzen van de staat terug open te zetten
- de corrupte federale rechter heeft de staat Texas veroordeeld en alzo ook de Grondwet en de migratiewetten geschonden evenals de onafhankelijkheid van Texas genegeerd.
- de gouverneur van Texas heeft beslist om de beslissing naast zich neer te leggen en de grenzen van het grondgebied nog meer te versterken
- Biden heeft gedreigd om troepen te sturen om de grenzen terug op te stellen om illegalen binnen te laten
- de gouverneurs van 24 ( nu 25) andere staten van Republikeinse signatuur hebben zich hiertegen formeel verzet; 10 staten hebben reeds toegezegd om de staat Texas hulp te bieden en Rangers gestuurd om mee te helpen de grenzen van de staat Texas te bewaken; verwacht wordt dat de 15 andere dat ook zullen doen
- 26 Republikeinse staten ( ofwel de helft van alle staten ) zitten op ramkoers met de Biden administratie die gewoon verder doet.
- ondertussen zijn ook al heel wat Amerikanen ( burgers, truckers en landbouwers ) naar de staat Texas getrokken om actief hulp te bieden.
Zie mijn replies pagina voor video's van het voorgaande.

En dan nu ... een staat van beleg.
Als Biden niet inbindt is het hek van de dam.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan