Steengoed interview met Professor Joshua Mitchell:
“Mensen die ‘racisten’ worden genoemd, ‘xenofoben’ en ‘nazi’s’, vergis je niet, die gaan dat niet vergeten. Dat ze voor allerlei vreselijke dingen worden uitgemaakt omdat ze gewoon willen wat hun ouders, grootouders en overgrootouders wilden, dat zullen ze onthouden. Wat ‘links’ denkt dat er aan de hand is, dat het maar een tijdelijke uitbraak van woede en irrationaliteit is, is niet zo, en ze zullen nog heel verbaasd zijn. Ik denk daarom ook dat president Donald Trump een tweede termijn zal winnen. En ik verwacht dat AfD ook steeds meer zetels zal krijgen. Als je mensen irrationele losers noemt gaan ze nog niet van gedachten veranderen, ook niet met meer geld.”
“Mensen in Amerika geloven dat Trump een racist is, het wordt de hele dag lang steeds maar weer herhaald, op de tv, overal. Ze snappen niet dat hij geen racist is, dat hij alleen maar zijn land terug wil. Trump gaat nog een verkiezing winnen zeg ik je, en ook de rechtse partijen in Duitsland, Nederland en elders in Europa worden sterker en sterker. Links wil naar niets anders luisteren dan naar zichzelf en daarom verliezen ze.”
http://cult.tpo.nl/2017/10/09/professor-joshua-mitchell-schuldige-linkse-mens-is-gevaarlijkste-persoon-op-aarde/
Dit was deel 1, deel 2 volgt nog. Ik kijk er nu al naar uit!
Mike