Verkiezingen 15 maart

Hier een vrouw die dit helaas moet toegeven dat het in 9 van 10 gevallen werkelijk zo gaat.
 
En dus ook door 9 van de 10 vrouwen zal worden buitengesloten als zijnde een 'ongelovige', een 'verrader', een 'nazi', want 'tolerantie' en 'diversiteit' gelden niet voor andersdenkenden. Speciaal voor jou en alle andere vrouwen met nog een werkend brein hier 'Social Justice - The Musical':



Mike
 
Het is wel herkenbaar wat die dame schrijft over vrouwen. Vraag moeders van meisjes, die zullen altijd zeggen dat meisjes gemeen zijn. Zelf heb ik alleen zoons dus kan het niet vergelijken.
Mike zie je dit ook bij jou op school in die leeftijdsklasse terug?
 
Mike zie je dit ook bij jou op school in die leeftijdsklasse terug?

Zoals je weet werk ik met jongvolwassenen, zowel jongens als meisjes. Wat me opvalt bij de meisjes is dat ze verwender zijn, ze zijn ongeduldiger, veeleisender en kunnen 'konginnegedrag' vertonen. Ook zijn ze stressgevoeliger en ze hebben meer behoefte aan structuur, in de zin van dat hen verteld moet worden wat ze moeten doen. Ze zijn veel met hun uiterlijk bezig en hoe ze overkomen op de buitenwereld. Verder zijn ze 100% smartphone-verslaafd. Daar moet ik tegenover zetten dat de slimste studenten vaak wel de meisjes zijn.

Mike
 
In de Agenda 21-topic gaat het nu ook over de agressieve en terroristische mentaliteit van moslims. Het false flag-argument dekt simpelweg de lading niet. Kennelijk zijn er genoeg oorlogszuchtige types te vinden onder moslims die je voor je karretje kunt spannen als geheime dienst zijnde.

Theo Hiddema heeft op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt wat zijn probleem is met agressieve Marokkanen:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...rokkanen-zijn-agressiever-ja-dat-zie-je-toch/

En ook Theo's partij, FvD, neemt geen blad voor de mond:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...-pakken-bewijst-dat-nederland-uit-de-eu-moet/

Mike
 
Zoals je weet werk ik met jongvolwassenen, zowel jongens als meisjes.

Ja weet ik idd. En wat zie je bij de jongens van die leeftijd?
 
Veel te speels. Nog lang niet volwassen, oppervlakkig, weinig diepgang, lang leve de lol, weinig verantwoordelijkheidsgevoel. Zowel bij de jongens als de meisjes mis ik kritische zelfdenkendheid. Zo heb ik al meerdere keren presentaties gehad waarin doodleuk werd verkondigd dat het opgeven van privacy geen probleem is, mits het de openbare veiligheid ten goede komt. Pas als ik ze vertel dat ik ook geen inbrekers in huis uitnodig om te bewijzen dat er niets te stelen valt, maar dat ik ze sowieso buiten de deur wil houden, gaan ze nadenken!

Mike
 
Duidelijk maar besef dat ik op die leeftijd geen haar beter was en jij waarschijnlijk ook niet. De wereld ligt toch aan je voeten? Je hebt geen echte verantwoordelijkheden, de wereld haal je via internet/mobiele telefoon in je huiskamer, party's en lol maken.. het leven is een groot feest voor de meesten van die leeftijd.
Goed dat je ze aan het denken zet!
 
Elkedageenei,

Natuurlijk ben je op die leeftijd nog niet zo gerijpt als op latere leeftijd, maar ik bespeur toch echt wel een bepaalde naiviteit die wij op die leeftijd als 'generatie X' niet hadden. Een goede video hierover is deze:



Mike
 
De hierboven genoemde naiviteit, grenzend aan regelrechte onnozelheid, van de 'millennials' is natuurlijk ook waarom het ultieme politieke leeghoofd Jesse Klaver zo heeft kunnen scoren. Onder de studenten merkte ik verder dat D66 en CDA eveneens favoriet waren. Ze hebben nog onvoldoende levenservaring om te weten dat het allemaal mooie verkiezingsbeloftes zijn die door establishmentpartijen worden gedaan naar studenten, maar dat deze vrijwel meteen niets waard blijken te zijn.

Dat is echter niet wat we nodig hebben in dit land, omdat er zeer dringende problemen zijn die ook zeer dringend opgelost dienen te worden. We kunnen het ons niet veroorloven om deze generatie enkele keren van een koude kermis thuis te zien komen totdat ze het eindelijk eens leren. We kunnen werkelijk niets verwachten van de stuitende naiviteit die bijv. de JOVD, de 'millennial'-afdeling van de VVD, aan de dag legt als zij stellen dat Groen Links de ideale coalitiepartner is vanwege het 'klimaatakkoord' in Parijs, of de 'vluchtelingencrisis', een bewijs dat ALLE sneeuwvlokjes elkaar napapegaaien vanuit hun links-progressieve mediaprogrammering:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/23/bonusquote-voorzitter-liberale-en-rechtse-jovd-verklaart-brandende-liefde-aan-groenlinks/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.072
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan