Verkiezingen 15 maart

Denk je dat Thierry geen kennis heeft van de linkse marxistische agenda? Ik verwacht juist van wel, maar dat hij de onschuld speelt, heerlijk om te zien.

Het werkt ook goed, je hoeft niet kwaad te worden, en gaat ervan uit dat de ander je verkeerd begrepen heeft (want een weldenkend mens zal hem toch kunnen begrijpen) en daardoor verward is. Dat is de positieve respectvolle benadering van Thierry. Ik hoop dat hij zijn geduld en compassie behoud. Het geeft mensen de ruimte om het marxisme los te laten en aan te sluiten bij zijn gedachtegoed.

Veroordelen van zijn tegenstanders wakkerd denk ik juist conflict aan, en strijd is nou juist zo'n marxistisch principe.
 
Joke Kaviaar behoort tot de hardste kern van antifascisten. Ze behoort tot de zelfde groep mensen die actie voerde tegen de Efteling attractie Monsieur Cannibale en het Carnavalspaleis. Verder was deze groep betrokken bij de actie Geen 4 Mei Voor Mij van vorig jaar, en willen ze dat alle straatnamen die aan het koloniale verleden gelieerd zijn verdwijnen.

Op internet is de groep ook erg betrokken bij DENK. Als ik me het goed kan herinneren gaat zitten er een aantal zelfs in de partij. Ik houd deze groep mensen al langer in de gaten via Facebook. Op Facebook voeren ze voornamelijk actie, en verder nemen ze deel aan protest marsen, zoals de anti Trump demonstratie van een maand geleden.

Dit soort mensen zien letterlijk in alles wat er gebeurt racisme, ableisme, seksisme, homofobie of transfobie. Ze gedragen zich precies zo als die SJW's uit Amerika. Een lichtpuntje, ze nemen het wel op voor Palestina.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/05/jankmeisje_vindt_iets_van_4_me.html

 
Inderdaad niet goed snik. Haar huidige pleidooi (vorige bericht) is weer geschikt voor gerechtelijke vervolging wegens aanzetten tot geweld.

Het hypocriete van welkomstcultuur voor vreemdelingen met compleet ander gedachtegoed enerzijds, en haatcultuur richting eenieder die binnenslands afwijkt van het door hen geaccepteerde gedachtegoed anderzijds is verbijsterend.
 
@ hankyan

De "hardste kern van antifascisten" bestaat niet uit anti-fascisten. Het zijn juist 'volbloed' fascisten = extreem autoritair, antidemocratisch, anti-intellectueel, onverdraagzaam. Kenmerkend voor fascisten: ze gaan met knokploegen de straat op, zoals ‘antifa’ dat ook doet. Ze zijn extreem links, gewelddadig en een gevaar voor de democratische rechtsorde.

“Een lichtpuntje, ze nemen het wel op voor Palestina”. Lichtpuntje??
Er is geen regiem zo terroristisch als het Palestijnse. Hamas is een kind van de Moslim Broederschap, de extreem islamistische organisatie die vrouwen weer onder hoofddoek, niqaab of boerka heeft gekregen.
 
Dat Hamas geen lieverdjes zijn is bekend. Maar op rechts is het helaas een taboe om te erkennen dat de kolonialistische apartheidsstaat Israel is gebaseerd op landroof en genocide van Palestina en de Palestijnen.

Mike
 
Jan Roos slaat de spijker op z'n kop:

?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.dagelijksestandaard.nl%2F2017%2F03%2Fjan-roos-slaat-spijker-op-de-kop-vvd-stemmer-krijgt-d66-en-groenlinks-en-straks-weer-zeuren-over-belastingen-en-de-eu%2F

Mike
 
Het grote geschreeuw van de links-ideologen:

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/24/het-grote-geschreeuw-van-de-linksideologen/#more-142639

Mike
 
Duitse 'cabaretier' roept op tot haat en geweld tegen Frauke Petry van de AfD:

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/24/3sat-grenzeloze-haat-en-oproep-tot-geweld-tegen-hoogzwangere-frauke-petry/#more-142587

Mike
 
Culturele 'verrijking': islamitische verpleegkundige wast geen mannen:

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/24/islamitische-verpleegkundige-wast-geen-mannen/#more-142543

Mike
 
Er is geen regiem zo terroristisch als het Palestijnse.

Wat dacht je van Israël? Of de VS? Of Saoedi Arabië?
Israël heeft bovendien Hamas laten ontstaan om tegenwicht te bieden aan de PLO destijds. Weer als tool dus. Net zoals Israël, de VS en Saoedi Arabië extremistische groeperingen als IS, Al-Qaeda/Nusra hebben gecreëerd, bewapend en gefinancierd. Israel zegt openlijk liever IS te steunen dan Assad en heeft gewonde Al-Nusra terroristen verzorgd in hun ziekenhuizen.

In plaats van Islamitisch extremisme de kop in te drukken, worden ze juist vaak gesteund door onder andere Westerse overheden voor politieke doeleinden.

Uit bovenstaand artikel:

The consequence of such policies has been to undermine secular movements and to create a space in which radical Islam has been able to flourish. From the war in Gaza to the war on terror, Western governments have helped create their own monsters.

Mark
 
Ik heb de knoop doorgehakt en ben zojuist lid geworden van Forum voor Democratie. Het kost 25 euro per jaar en de plannen zijn ambitieus: meedoen aan lokale, provinciale en Europese verkiezingen, een wetenschappelijk instituut, een jongerenbeweging en een zomerschool. Dit maakt op termijn van FvD meer dan een politieke partij, maar echt een maatschappelijke beweging van betekenis. Ik ga hier op mijn manier een constructieve bijdrage aan leveren, te beginnen met mijn lidmaatschap!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.071
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan