Verkiezingen 15 maart

Dat is dus een treffend voorbeeld van zo iemand die wat mij betreft zinvolle dingen te melden heeft over de Palestijnse kwestie maar verder volslagen idiote linkse nonsens verkoopt. Dit schreef ik eerder over haar. Ik vind dat oneindig jammer, want de Palestijnse kwestie is een serieuze zaak die niet serieus wordt genomen als linkse politici verder alleen maar verbale diarree spuien!

Mike
 
Overigens kan De Dagelijkse Standaard er ook wat van met hun anti-Poetin en anti-Assad en anti-Trump flauwekul. Toch kom ik dagelijks op deze site, want zoals eerder gezegd: als ik de minpuntjes aftrek van de algehele rekensom houd ik nog voldoende pluspuntjes over. Rechts heeft nu eenmaal inhoudelijk zoveel meer zinvolle inhoud te melden. Links heeft, behalve hun gelijk over de Palestijnse kwestie, vandaag de dag helemaal niets inhoudelijks meer te melden.

Mike
 
Mooie speech van Hiddema. Tweede filmpje ook helder, snap alleen die oortjes niet die hij in heeft, kleine detail.
 
Wist je dat referenda een gevaar zijn voor de politieke eensgezindheid? Vraag het maar aan het NRC:





Mike
 
Ik heb een collega gehad die voor De Hond heeft gewerkt. Ze moesten toen wat mensen bellen, geen representatief aantal. en bij mooi weer zei hij: 'we stoppen ermee, ik heb geen zin meer'.

Kortom al jaren een beroepsleugenaar die lekker verdient aan zijn bedrog. Hoe is het mogelijk dat hij keer op keer bij de msm aan tafel zit>
 
Ja ik bedoelde het retorisch... hij past goed bij die kliek. Ik vind dat Jan Roos een punt heeft: gewoon verbieden minimaal een week voor de verkiezingen want het stuurt mensen toch. En voegt sowieso niets toe behalve zendtijd vulling.
 
Thierry Baudet op Radio 1 over kunst, ge-wel-dig. Deze mensen zijn zo ver van hun oorsprong vervreemd, ze begrijpen Thierry volgens mij echt niet. Deze visie van Thierry is zo hoopvol. En wederom is hij een keurige rustige knuppel in het hoenderhok der emoties.

 
Thierry Baudet spreekt een internationasl conservatief congres toe:

https://www.facebook.com/ACREurope/videos/vb.134931073377586/582881868582502/?type=2&theater

Vanaf de 25e minuut.



Temidden andere conservatieve denkers van naam en faam als Peter Oppenheimer, Yaron Brook en Andrew Schuen deed Baudet uit de doeken dat een succesvolle conservatieve beweging vier ingrediënten moet tellen. Ten eerste moet je inzetten op het behoud van nationale soevereiniteit. De EU is immers een meedogenloos monster en eet al je invloed en welvaart op. Daarnaast moet je – ondanks dat vele conservatieven daar een natuurlijke weerzin tegen hebben – gaan nadenken over het institutionaliseren van referenda.

Maar Baudet gaat verder: om werkelijk succesvol te zijn moet je niet alleen bovenstaande politieke punten nastreven, maar ook méér willen zijn dan alleen een politieke beweging. Vol trots vertelt de FVD-oprichter dat zijn Facebook-filmjes een twee keer zo groot bereik hebben als de gemiddelde politieke talkshow op de Nederlandse tv, en dat je niet alleen het politieke maar óók het culturele establishment moet uitdagen. Je moet een revolutie nastreven, niet alleen in de politiek maar óók in het onderwijs, de kunst. Je moet overal aanwezig willen zijn: alleen dán ben je daadwerkelijk succesvol als conservatief.



http://www.dagelijksestandaard.nl/2...audet-spreekt-groot-conservatief-congres-toe/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.010
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan