Verkiezingen 15 maart



Zeer diverse klas. Dat zeker.

Video beschrijving:
Geloof de gevestigde orde mensen... Dit linkse clubje komt uw kinderen helpen!

Lees verder:

http://www.diversion.nl/netwerk/cat/medewerkers

Hier de adjunct directeur op twitter... Lees is fijn de tijdlijn door:

https://twitter.com/milvanfrank?lang=en

Wees vrij om de diverse medewerkers op social media te vinden, en te bekijken wat voor ideologie ze erop nahouden.

Het moge duidelijk zijn wat voor figuren dit zijn, en aan welk kant van het politieke spectrum ze staan...
 
http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2166244-het-is-cruciaal-dat-kinderen-met-nieuws-leren-omgaan.html

Auteur: Christel Voorn. Onderzoeker: Mariska Kleemans. Coordinator: Femke Pluymert. Wat valt op? Juist ja, het zijn VROUWEN, de kampioenen van censuur en vijanden van de waarheid!

Mike
 
Door zijn energie, positieve inborst, en eerlijkheid is Baudet razendsnel één van dé leiders van rechts Nederland geworden. Hij bewees dat wellicht al tijdens de Nee-campagne inzake het associatieverdrag met Oekraïne, maar sinds hij Forum voor Democratie heeft veranderd in een partij is het écht duidelijk: niemand kan nog om de man heen, zeker andere (nominaal) rechtse partijen niet.

Het mooiste hiervan is natuurlijk dat het er alle schijn van heeft dat FVD niet minder, maar méér momentum gegenereerd heeft na de verkiezingscampagne. De partij heeft zo’n 6.000 leden, de jongerenafdeling had onlangs al 2500 (waardoor het de tweede jongerenbeweging van Nederland is, na de JOVD), en in de peilingen heeft FVD nu al drie virtuele zetels in plaats van de twee die de partij op 15 maart binnensleepte.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...m-zonder-jullie-stemmen-was-dit-nooit-gelukt/

Mike
 
Ik op 23 maart in de Topic Agenda 21:



Voor wat betreft 9/11, jij hebt ook die uitzending gezien van Zomergasten, waarin Dyab Abou Jahjah openlijk toegaf in jubelstemming te verkeren nadat het gebeurd was. Dit was een veelvoorkomend sentiment onder moslims wereldwijd.

Dit ook n.a.v. juichende berichten van Al Jazeera-lezers na de aanslag in Westminster in Londen en nog recentelijker ook de aanslag in St. Petersburg, die al of geen valse vlaggen zijn maar waarbij in ieder geval moslims betrokken zijn. Idem met 9/11. Welnu, deze zelfde Abou Jahjah neemt het nu op voor Anne Fleur Dekker:

http://politiek.tpo.nl/column/over-abou-jajhah-anne-fleur-dekker-en-het-oproepen-tot-geweld/

Ik zat dus toch goed met mijn inschatting van Abou Jahjah: hij is een wolf in schaapskleren. Wat ook oneindig jammer is, is dat de kwestie Israel-Palestina in zwart of wit wordt verdeeld door de politieke links-rechts tegenstelling: in de ogen van rechts kan Israel geen enkel kwaad doen, in de ogen van links kunnen moslims (en dus ook de meeste Palestijnen) geen enkel kwaad doen. Gezien de realiteit van deze tegenstelling heb ik uiteindelijk beduidend meer met rechts, ondanks hun pro-Israel opvattingen, terwijl ik persoonlijk sympathiseer met de pro-Palestina sentimenten van links, maar niet met hun moslimgeknuffel en hun utopische 'regenboog'samenleving. Ik zie bij rechts in ieder geval nog gezond verstand terug, bij links is dit volkomen zoek, die hangen tegen een collectieve psychose aan.

Mike

 
Hoewel 50-plussers er misschien niet aan willen denken jongeren daar heel anders over. Zij begrijpen maar al te goed dat het huidige kiesstelsel aan herziening toe is.

Goed nieuws voor Forum voor Democratie, één van de weinige partijen die het kiesstelsel en eigenlijk gewoon het hele politieke systeem willen moderniseren: meer dan de helft van de jongeren deelt die ambitie.



http://www.dagelijksestandaard.nl/2...n-de-jongeren-wil-een-gloednieuw-kiesstelsel/

Mike
 
De haat aan beide kanten wordt steeds meer opgevoerd. Alles volgens plan: moslims tegenover christenen. De door de elite gestimuleerde en gesponsorde linkerflank laat 'vluchtelingen' Europa binnenkomen. Moslims (of wat er voor moet doorgaan) worden tevens gebruikt als middel (false flag aanvallen) om de haat tegen moslims op te voeren. En die aanvallen zijn weer volop aanwezig de laatste tijd en ik verwacht dat het dit jaar nog een graadje erger zal zijn dan vorig jaar. Veel belangen op het spel.

Dit ook n.a.v. juichende berichten van Al Jazeera-lezers na de aanslag in Westminster in Londen en nog recentelijker ook de aanslag in St. Petersburg, die al of geen valse vlaggen zijn maar waarbij in ieder geval moslims betrokken zijn. Idem met 9/11.

Het klopt dat er flink wat moslims zijn die het westen haten, maar niet alleen omdat we geen moslims zijn. De juichende berichten lees je andersom ook terug bij westerse niet-moslims als er onschuldige burgers worden vermoord door westerse bombardementen in Jemen, Syrië, Irak, etc. waar een stuk meer slachtoffers vallen dan die geplande aanslagen in Londen en St. Petersburg. Voor die lui zijn alle Arabieren terroristen die moeten worden uitgeroeid.

Dit is een BEWUST GECREEERDE verdeel en heers operatie. Creëer verdeeldheid op basis van religie, politieke voorkeur, ras (Black lives matter), sociale klasse, etc. en kom met de door het merendeel van de bevolking verlangde maatregelen: oorlog (war on terror), beperking van vrijheden, censuur, surveillance, etc etc.



Als we het dan toch over links en recht hebben:
De linkerflank moet wakker worden en zien waar ze voor gebruikt worden (paard van Troje) en de rechterflank moet inzien dat haat tegen complete bevolkingsgroepen de opzet van het plan is en dat het dweilen met de kraan open is als de mensensmokkelaarsorganisaties en (Soros) NGO's die de instroom van immigranten bevorderen, niet worden aangepakt. Laat staan de NWO oorlogen die in het Midden-Oosten plaatsvinden.

En dat zowel links als rechts de false flag aanslagen en de agenda's erachter doorzien, want of je de grenzen nou potdicht gooit of niet, het maakt niet uit zolang inlichtingendiensten deze aanslagen plannen en/of laten gebeuren!

Mark
 
Het klopt dat er flink wat moslims zijn die het westen haten, maar niet alleen omdat we geen moslims zijn. De juichende berichten lees je andersom ook terug bij westerse niet-moslims als er onschuldige burgers worden vermoord door westerse bombardementen in Jemen, Syrië, Irak, etc. waar een stuk meer slachtoffers vallen dan die geplande aanslagen in Londen en St. Petersburg. Voor die lui zijn alle Arabieren terroristen die moeten worden uitgeroeid.

Dat argument wordt vaker aangevoerd. Erik van Muiswinkel recentelijk nog tegen Roderick Veelo: 'ja maar, bij rechts twitteren ze er ook op los'. Zullen we het over aantallen hebben? Voor elke conservatieve twitteraar die zich respectloos opstelt tegen de Anne Fleurs van deze wereld (en het is erg moeilijk om je respect te houden tegenover zo'n feeks) staan er tig fanatieke linkse roeptoeteraars tegenover die voortdurend 'homofoob!', 'racist!', 'fascist!', 'seksist!' en meer van dit soort 'argumenten' het internet op gooien. En nu zie je dat ook 'gematigde' stemmen als Erik van Muiswinkel en Abou Jah Jah zich bij hen aansluiten.

Zo is het in de moslimwereld ook. Voor iedere conservatieve stem die oproept tot oorlog en geweld tegen moslims staan er hordes fanatieke moslims klaar die hun virtuele duim omhoog doen als er weer een 'aanslag' in het westen plaatsvindt. En steeds meer 'gematigde' moslims scharen zich achter deze extremisten. Wat je nu ziet is dat moslims en linkse SJW's een verbond hebben gesloten en ook nog eens samen gaan roeptoeteren tegen alles wat blank en westers is. O ja, en steeds meer Surinamers krijgen ook de kriebels ineens.

Als het om aantallen gaat, zijn linkse en gekleurde mensen veruit in de meerderheid boven rechts-conservatieven. En ze schreeuwen het hardst. Zoals eerder gezegd, de meeste rechtse mensen zijn in ieder geval nog van mening dat linkse mensen recht hebben op hun meningen, hoe idioot deze ook moge zijn. Links, daarentegen, wil de andere kant de mond snoeren en elke vorm van tegenspraak onmogelijk maken, een soort 'politieke sharia' - en dat hebben ze weer gemeen met hun moslimbroeders.

Allemaal onderdeel van het plan, ik snap het. Het maakt het echter voor mij steeds lastiger om kritische stemmen over de Palestijnse kwestie serieus te nemen. Niet omdat ze ongelijk hebben, maar omdat ze daarnaast de meest idiote politiek correcte meningen verkondigen. Ik heb dan liever te maken met rechts-conservatieven die pro-Israel zijn, want los van die opvatting hebben ze verder tenminste echt iets te melden.

Mike
 
Gelukkig volg ik op sociale media mensen die zowel de Zionistische (Israël) agenda en terreur doorzien als ook het gevaar van globalisering, politieke correctheid, marxisme, sharia law, massa-immigratie etc. Niet allemaal, maar dan hebben ze tenminste op een bepaald gebied wel iets zinnigs te melden. Sommigen zijn meer anti-moslim dan anderen.

Wel apart om te zien dat sommigen over bepaalde onderwerpen dan volledig tegengestelde meningen hebben.

Mark
 
In dat artikel over Anne Fleur klikte ik door en kwam op de naam Michael van Zeijl. Hij heeft volgens mij vele aliassen wel met de achternaam Van Zeijl en Mike weet je nog die trol rondom jouw lezing voor jaar? Die heette Hendrik van Zeijl en ik geloof niet in toeval!
 
Hier is-ie op Twitter:

https://twitter.com/MikevanZeijl?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

Hij is nogal geobsedeerd door 'racisme', zie ik...

Mike
 
Over Anne Fleur gesproken, die heeft een obsessie met 'seksisme':

http://media.tpo.nl/2017/04/05/bonusquote-anne-fleur-dekker-wil-graag-dat-parool-theodor-holman-censureert/

Moet nodig eens geneukt worden...

Mike
 
Mark, lees dit en je ziet hoe griezelig dicht de islam en het zionisme bij elkaar liggen:

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/05/de-islam-de-leugen-taqiyya-als-heilige-plicht-ter-misleiding-van-ongelovigen/#more-144606

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.057
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan