Verkiezingen 15 maart

Overigens is dit toestel een RAMP, het vertoont het ene mankement na het andere! vliegende Fyra
Zo gaan er weer heel wat miljarden over de balk helaas.

 
Links 'anti-fascisme' - agent in de fik gestoken in Parijs:

http://nieuws.tpo.nl/2017/05/01/beeld-extreemlinks-steekt-agenten-brand-op-dag-arbeid-betoging-parijs/

Hier nog wat beelden van het strijdtoneel:







Mike
 
Eens, hij was ook veel charismatischer. Hij drukte zich altijd fatsoenlijk uit, en daar maakt Wilders nog wel eens een uitglijer.Ik vergelijk Thierry Baudet liever met hem, die is ook intelligent, charismatisch en heeft ook al diverse boeken geschreven, wat ik absoluut een pluspunt vind.

 
Wat is hij toch beledigd, uitgemaakt voor het laagste van het laagste en bekogeld met een kotstaart. Hij had beveiligd moeten worden! Ik zie dat het jou ook bezig houdt Mike. Je had het applaus bij zijn begrafenis moeten zien, hij was populair bij veel mensen.

Zie je de arrogantie van Melkert naar Pim? Ook veel andere hypocriete politici uit die tijd komen langs in het filmpje, goed om het weer even terug te zien, ondanks dat het behoorlijk wat bij me oproept (ik blijf een vrouw he ;-) )

En ja die moordenaar... levenslang gekregen wat een lachertje.
Hij gaf in 2015 nog aan dat hij de verkeerde had vermoord: https://stevenbrownsblog.wordpress.com/2015/08/07/folkert-van-de-graaf-ik-heb-de-verkeerde-politicus-vermoord-pim-was-extreem-links-vergeleken-bij-het-huidige-lieg-en-bedrieg-kabinet/
 
Wat ik zelf eeuwig jammer vind is hoe weinig het me toen interesseerde. Idem met 9/11. Ik heb wel eens vaker over mezelf gezegd dat ik tussen 2001 en 2004 in een 'sluimertoestand' verkeerde. Tussen 2004 en 2006 ontstond bij mij een ontwaking, die begon met diepgaande research die ik onernam over de waarheid rond 9/11. Dat resulteerde in nog meer onderzoek naar voeding en gezondheid vanaf 2006, tot de inzichten die ik sindsdien heb opgedaan op (geo)politiek gebied en voeding, die ik hier sinds het begin van dit forum (juli 2011) met jullie deel.

Terugkijkend op de periode Fortuyn zie je exact hetzelfde als wat er nu weer gebeurt: rechtse populisten zijn 'racisten' en 'seksisten' en de media en politiek wakkeren de haat aan. Ook in het filmpje over Fortuyn zie je dat het de VROUWEN zijn die het fanatiekst en het meest haatdragend zijn. Vrouwen zijn de vaandeldragers van het communisme/marxisme, zonder vrouwen had deze krankzinnige en genocidale ideologie geen schijn van kans. Mannen zijn nl. minder loyaal, individualistischer en meer zelfdenkend. Vandaar dat het cultureel marxisme middels het feminisme zich dan ook faliekant keert tegen mannen en mannelijkheid, teneinde deze vleugellam te maken en uit te schakelen.

Mike
 
Mike heel veel mensen leefden toen in een soort van sluimertijd. We hadden ook nog amper internet en niet de communicatiemiddelen die we nu hebben. Ik werkte bij de bank en was het met Pim eens maar vanuit een 'politieke correctheid' heb ik dat nooit zo geuit.
Pim was zijn tijd ver vooruit!
Zoals je zegt nu gebeurt hetzelfde en daarom steun ik FvD openlijk, wat ik bij Pim nog niet goed durfde. Alleen met omvangrijke steun heeft deze beweging een kans. Ben ook blij dat hier op het forum veel steun is voor het FvD. Ik deel heel veel linkjes op mijn twitter van wat ik hier lees en het aantal volgers neemt weer toe. Zijn er toch kleine 5000.
 
Koppel daaraan ergens tussen de 3000 en 4000 unieke bezoekers per dag op dit forum en je ziet dat we toch een groter bereik hebben dan we denken. Dit forum heeft beduidend meer stille lezers dan actieve forumleden, maar het belangrijkst is dat de boodschap overkomt.

Je hebt gelijk, het internet was toen in de overgang van inbellen via een telefoonmodem (herinner je je dat geluid nog?) naar breedbandinternet. Ik was er nog niet zoveel mee bezig, vond muziekmaken interessanter, wat natuurlijk ook een prima tijdsbesteding is. De powers-that-be konden ons toen makkelijker voor de gek houden, als er nu iets gebeurt staat er binnen een honderste van een nanoseconde wel iets over te lezen of te zien op het web.

Toch valt het me op hoezeer de massa zich ook in deze tijd weer laat ringeloren via opnieuw de media en politiek. De hypnose is nog niet voorbij en daarom moeten we op alle mogelijke manieren proberen de aandacht te vestigen op informatie en kennis die er toe doet. Pim mag dan dood zijn, zijn boodschap is dat zeker niet!

Mike
 
ik heb me in die tijd ook niet met politiek bezig gehouden maar was zeer bedroefd en teleurgesteld dat Pim Fortuyn toen is vermoord. Graag had ik op hem gestemd, ik hoopte op verandering in de politiek.
Nou we hebben gezien wat dat de afgelopen jaren heeft betekend, veel meer van dezelfde ellende.
 
“We zien nu echter een comeback van het aanpalende cultureel relativisme. Linkse activisten proberen hun sinds 9/11 verloren gegane ideologische hegemonie weer terug te krijgen.

Elma Drayer wees onlangs in de Volkskrant op het palet aan redenen die inmiddels als excuus voor homohaat (door moslims) worden opgevoerd: het is een reactie op hun gemarginaliseerde positie in onze samenleving, het wordt door het negatieve stigma uitgelokt of het heeft met het gepolariseerde integratiedebat te maken. Eigenlijk kunnen deze homohatende moslims er dus niets aan doen?

Het zijn de potsierlijke stuiptrekkingen van de aloude politiek correcte visie dat achterstandsproblemen altijd door de samenleving wordt veroorzaakt. Wegkijken is dus gewoon weer terug van weggeweest.”

http://media.tpo.nl/2017/05/03/bonusquote-politiek-correct-wegkijken-weer-helemaal-hip/

http://www.volkskrant.nl/opinie/het-politiek-correcte-wegkijken-is-terug-van-weggeweest~a4492072/

Mike
 
Ik sluimerde helemaal. Leefde in een geweldige stad in Duitsland en mij interesseerde dat allemaal niet zo. Ik had de naam Pim Fortuyn wel van mijn ouders gehoord. Mijn moeder vond hem best wel goed. Dat hij vermoord is, heb ik ook nog wel meegekregen, maar waar die man voor stond wist ik niet.

Ik ben pas op allerlei gebied ontwaakt door dit forum. Ik ben er nog elke dag blij om. Ik zie mensen met oogkleppen op en kan bijna gewoonweg niet geloven dat dit nog mogelijk is. Er is toch heel veel info te vinden, een beetje zoekwerk levert al iets op.

Dus, ik ben van slapende wakende geworden, lees nog steeds elke dag alles hier mee, en ben Mike en het forum zeer dankbaar.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.882
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan