Wat ik zelf eeuwig jammer vind is hoe weinig het me toen interesseerde. Idem met 9/11. Ik heb wel eens vaker over mezelf gezegd dat ik tussen 2001 en 2004 in een 'sluimertoestand' verkeerde. Tussen 2004 en 2006 ontstond bij mij een ontwaking, die begon met diepgaande research die ik onernam over de waarheid rond 9/11. Dat resulteerde in nog meer onderzoek naar voeding en gezondheid vanaf 2006, tot de inzichten die ik sindsdien heb opgedaan op (geo)politiek gebied en voeding, die ik hier sinds het begin van dit forum (juli 2011) met jullie deel.
Terugkijkend op de periode Fortuyn zie je exact hetzelfde als wat er nu weer gebeurt: rechtse populisten zijn 'racisten' en 'seksisten' en de media en politiek wakkeren de haat aan. Ook in het filmpje over Fortuyn zie je dat het de VROUWEN zijn die het fanatiekst en het meest haatdragend zijn. Vrouwen zijn de vaandeldragers van het communisme/marxisme, zonder vrouwen had deze krankzinnige en genocidale ideologie geen schijn van kans. Mannen zijn nl. minder loyaal, individualistischer en meer zelfdenkend. Vandaar dat het cultureel marxisme middels het feminisme zich dan ook faliekant keert tegen mannen en mannelijkheid, teneinde deze vleugellam te maken en uit te schakelen.
Mike