Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Reporters without Borders: ‘De bestrijding van fake-news is vooral een gefabriceerd probleem’
Paneldiscussie over nepnieuws werd vooral liefdesverklaring aan mainstream echo-kamers
Als er 1 schaap over de dam is... Ik voorspel een massale overloop van de PVV naar FvD. Wilders heeft het niet waar kunnen maken. Zijn partij is ondemocratisch en het ontbreekt aan diepgaande visie. Bovendien zitten er teveel 'tokkies' in de partij.
Dit is dus wat ik bedoel als ik schrijf dat er uit linkse hoek nauwelijks iets zinvols komt. Hebben ze een keer gelijk over Palestina, gaan ze dit misbruiken om geen bevrijdingsdag te willen vieren:
Het is te triest voor woorden — Fortuyn heeft zijn moed om problemen te benoemen immers met zijn leven moeten bekopen — maar we hebben helemaal niets geleerd van het verleden. Alles en iedereen die ook maar een beetje rechts aandoet wordt nog steeds verketterd. Vergelijkingen met de nazi’s en fascisten zijn aan de orde van de dag. En als niet-politiekcorrecte websites in opkomst zijn doen de oude media er alles aan om ze te beschadigen. Jan Roos, Thierry Baudet, Geert Wilders en, jawel, De Dagelijkse Standaard kunnen daarover meepraten.