Verkiezingen 15 maart

Even terugkomend op Thierry Baudets deelname aan dat Belgische praatprogramma, waarin ze hem proberen er in te luizen en neer te zetten als een 'seksist':

Thierry heeft dit zichzelf op de hals gehaald. Hij is gefilmd terwijl hij uitspraken deed waarvan hij niet verwachtte dat deze zouden worden uitgezonden. Dat is echter wel gebeurd en nu draait hij in het openbaar om de hete brei heen, wat hem alleen maar verdachter maakt in de ogen van hen die hem toch al als een 'naar mannetje' zagen.

Voordat de verkiezingen van 15 maart plaatsvonden heb ik FvD al enkele tips van de hand gedaan en 1 daarvan is: verontschuldig je nergens voor, want dat zal worden opgevat als een teken van zwakte. Daarnaast heb ik voorspeld dat er pogingen gedaan zullen worden om Baudet weg te zetten als een 'racist' en 'seksist'. Kees, die dit draadje is gestart, onderschatte het probleem en kwam niet verder dan 'geloven in je eigen kracht', met het idee dat dit wel zou overwaaien, maar dan kent-ie de andere kant dus duidelijk niet.

Ik heb in alle opzichten gelijk gekregen. Baudet werd in Nederland aangevallen op zijn opmerkingen over de 'homeopathische verdunning' van de samenleving en nu in Belgie over zijn opmerkingen over gebrek aan ambitie van vrouwen in het bedrijfsleven. Over beide opmerkingen heeft Baudet openlijk gezegd dat hij ze beter niet had kunnen maken, nadat hij hierop werd aangevallen in de media. Fout, Thierry, fout! Er wordt op je geschoten en nu geef je ze ook nog de kogels!

Weet je wat het is - en ook dit heb ik eerder al geschreven: FvD is als 'rechtse' partij net zo goed volledig geinfecteerd met het progressieve SJW 'gelijkheids'virus. Baudet durft gewoon niet politiek incorrect te zijn en te staan waar hij voor staat als het om dit soort onderwerpen gaat en fuck iedereen die hier een probleem mee heeft. Hiddema durft dit wel en daarom heeft hij ook mijn voorkeurstem gekregen en niet Thierry. Alleen als Thierry uitspraken doet waarvan hij denkt dat ze niet in de openbaarheid worden gebracht doet hij niet zijn best om 'genuanceerd' te zijn en naderhand moet hij puin ruimen. Baudet gedraagt zich in dit opzicht als een echte kartelpoliticus en wordt degene die hij zegt te willen bestrijden.

Hieronder een filmpje van Turd Flinging Monkey, waarin TFM met een panel van mannen ongegeneerd zijn mond opendoet over het AANTOONBARE gebrek aan ambitie van vrouwen, dat veroorzaakt wordt door BIOLOGISCHE drijfveren. Hopelijk lezen ze bij FvD mee en putten ze hier inspiratie uit over hoe het dan wel moet.



Mike
 
Mike daar heb je gelijk in. Zeg waar je voor staat en trek dat later niet in. Maar als ik zie wat hij in het afgelopen jaar heeft geleerd zal hij dit ook heel snel leren.
Hij heeft nog denk ik wat last van zijn 'correcte' opvoeding.. voor een jonge hond doet hij het helemaal niet slecht. Vergelijk hem maar eens met dat weekdier Yasser.. dan zie je hoe goed Thierry het nu al doet.

Ga naar zo'n FvD avond en praat met hem.
 
Het Trump-effect op jonge vrouwen is massief, de ene na de andere voormalige SJW en feminist slikt de 'red pill'! Hieronder heb je er weer 1, compleet met neusring, 'like' om de 3 woorden en 'vocal fry' en 'uptalk'. Maakt allemaal niet meer uit, vrouwen kiezen eieren voor hun geld en gaan overstag! We moeten Jordan Peterson en Rebel Media danken, die deze revolutie in Canada mogelijk maken, zoals dit in Dublin woonachtige Canadese meisje ook toegeeft in onderstaand filmpje, waarin ze aangeeft dat ze is als zoveel millennial-meisjes - geen flauw benul van politiek, gevoelig voor groepsdruk en voor linkse politiek en feminisme, want 'onderdrukking' en 'zielig' en zo:



In de onderstaande twee video's geeft ze toe dat niet het alleen Jordan Peterson was, maar ook andere krachtige mannen als Paul Joseph Watson, Alex Jones, Gavin McInnes, Dave Rubin en ook Donald Trump, die geen ene moer geven om wat SJW's en andere linkse 'dimwits' van hen vinden en juist daarom voor haar de doorslag gaven, omdat ze zelf als kind van gescheiden ouders geen sterk mannelijk rolmodel heeft gekend, en dat ze geleerd heeft dat haar leven geen zin heeft als ze geen verantwoordelijkheid kent in haar leven:





Mike
 
Hear, hear!



Baudet is niet alleen democratischer maar ook veel anti fascistischer dan de gevestigde partijen. Vanuit een historisch relevante definitie van fascisme is Baudet onschuldig. In ieder geval op de behandelde onderdelen. En zijn juist de gevestigde partijen in zekere mate schuldig. De door de gevestigde partijen gewenste verdere Europese integratie zal de positie van ambtelijke elites alleen maar versterken. Bovendien is de EU nog minder democratisch dan de regeringen die het steeds verder vervangt. Hoe gek het ook moge klinken. Een partij met nationale agenda is niet langer per definitie fascistisch. Ik heb Baudet ergens zelfs benoemd als antifa après le lettre, omdat hij niet in enkele (fascistische) valkuilen trapt waarin de zelfbenoemde antifa activisten wel trappen.

Mike
 
Het wordt steeds grimmiger. De linkse media stuurt aan op een nieuwe Volkert van der Graaf:



Schokkend: anoniem hoofdredactioneel commentaar NRC agressiever en zieker dan ooit
Letterlijke oproep tot 'verzet' tegen Arnold Karskens, Baudet, Wilders, Nanninga en andere dissidenten

http://politiek.tpo.nl/2017/07/01/s...ommentaar-nrc-agressiever-en-zieker-dan-ooit/

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...chtse-politici-slopen-en-schreeuwt-om-verzet/

?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fmedia.tpo.nl%2F2017%2F07%2F01%2Ftweet-van-de-dag-7%2F

Mike
 
De millennial-generatie, een generatie van zwakke huilbaby's:

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/01/millennials-en-masse-naar-psycholoog/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.700
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan