versnelde hartslag

Neen. In de apotheek kunnen ze dat precies afmeten en in pilvorm stoppen. Ik kan de periode misschien verlengen naar 8 weken nu, maar heeft dat zin als ik al zo laag zit?

Ik ben wel bang voor een terugval :-( ik heb dit de eerste keer toen ik afbouwde heel sterk gehad, maar toen veel te snel gestopt. Fingers crossed voor deze keer!

Ook zou ik graag meteen na het afbouwen beginnen met een natuurlijke vervanger. Ik dacht aanvankelijk aan 5 HTP, maar gezien de negatieve ervaringen hiermee op het forum weet ik het niet.

 
Quote:
Neen. In de apotheek kunnen ze dat precies afmeten en in pilvorm stoppen. Ik kan de periode misschien verlengen naar 8 weken nu, maar heeft dat zin als ik al zo laag zit?



Ja dat heeft juist nu zin. Met name het laatste stukje van het afbouwen is het moeilijkst en willen mensen te snel. Eventueel zelfs uitsmeren over 12 weken. Voel je je dan goed en heb je nergens last van dan pas weer de dosis verlagen.

Van mijn peut weet ik dat bij teveel 5 HTP gebruik er een grote kans is op het serotonine syndroom. Maar zij gebruikt het ook bij clienten bij het laatste stukje afbouwen omdat dat het moeilijkst is. Zij schrijft dan een combi van seroxat en 5 HTP in zeer lage dosis. Hoe die verhoudingen liggen weet ik niet.

 
Ik ben nu ongeveer een dikke 12 dagen aan de adrenal cortex en het valt me op dat ik terug veel meer last heb van PMS in vergelijking met de gewone adrenal. Qua hoeveelheid neem ik praktisch hetzelfde, 300mg adrenal vroeger, nu 250mg adrenal cortex. Is adrenal veel straffer dan? Of moet de adrenal cortex nog de kans krijgen zijn werk te doen en is het nog te vroeg? Die pijnlijke borsten heb ik alleszins niet gemist :s

Qua hartkloppingen nog geen verbetering. Ik blijf nu langer hangen op mijn dosis seroxat, op aanraden van gif-vrij

 
Ik heb de meest verschrikkelijke verhalen gehoord over het afkicken van de seroxat en dat soort middelen. Dusdannig dat mensen liever aan de medicatie blijven dan ermee stoppen. Is het in jouw geval niet zo simpel dat je het afkickverschijnselen zijn Klavertje? Het laatste schijnt het ergeste te zijn....

 
Ik zou eerder het afbouwen versnellen, ben je er sneller vanaf of denk ik nu te simpel?Maar fijn dat je blijft afbouwen, in mijn familie blijven ze liever doorslikken dan door het afbouwen heen te gaan....

Doe je iets om extra te ontgiften?

 
Ik denk niet dat het verstandig is om het afbouwen te versnellen. ..Ik neem spirulina en MSm poeder om te ontgiften. Ook leverreinigingen. Al 2 achter de rug. Deze maand sla ik over.

Heb jij tips voor die pms klachten?

 
Adrenal. Scheen bij jou ook te werken.

Die prostogenecreme schijnt ook te helpen, maar die heb ik nooit gebruikt, al wel veel goeds hier over op het forum gelezen.

En als je stopt met spirulina en MSM, wat gebeurd er dan?

 
Dus dan is adrenal toch "straffer" dan adrenal cortex... ik ga wel eerst mijn potje adrenal cortex opgebruiken want niet zo goedkoop. Zou het helpen om er twee te slikken? Dat kan ik eens testen. Nadien terug adrenal.

Met spirulina en msm zou ik idd ook eens kunnen stoppen.

 
Adrenal is completer. Je gebruikt zoveel middelen dat het lastig is 1 "boosdoener" aan te wijzen. En dan ben je ook nog aan het afkicken van chemische medicatie. Daar kunnen de hartkloppingen ook heel erg goed van komen. Ik snap wel dat je bv van je pms-klachten af wil, maar ik denk dat je je eerst op het afbouwen moet richten en daarna op het opbouwen. Dat andere zaken in de tussentijd even stil staan, dat is nou eenmaal zou. Je kan niet in balans komen zolang je extra dingen tot je neemt die je lichaam eruit probeert te werken.

 
Ik denk dat ik nu een dikke 2 maanden van de Adrenal af ben. En merk helaas verslechtering ben ik bang :-( Sinds een paar dagen is mijn bloeddruk ingestort, zit nu vaak met de bovendruk rond de 90. Hartslag is wel lager sinds een paar weken. Maar heb het snel koud, voel me weer iets angstiger. In totaal dus een verslechtering voor mij. Ik kijk even aan of ik geen pechweek heb, en anders toch maar overwegen aan de Cortex te beginnen.

 
Ik eet 's avonds bij de warme maaltijd basmatirijst, wel een paar scheppen. Verder krijg ik de KH binnen via een beker melk. Zou het te weinig zijn?

Ben de laatste tijd enorm uitgekeken op eten: groente, vlees en eieren komen me de keel uit. Lastig :?

 
Voor 100 g kh moet je ongeveer 500 g rijst eten, dus een paar scheppen is niet meer dan 20g denk ik. Een liter melk bevat 40-45 g kh. Een beker van 250 ml geeft je dus rond de 11 g kh. Dat is niet veel nee.

Brian

 
Ik neem nu terug al een tijdje adrenal en het rare is dat ik pijnlijke borsten blijf houden. Moet dat terug volledig opladen in je lichaam? Ik ben nochtans maar iets langer dan een week gestopt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan