verzoek wachtwoord resetten/ poging tot hacken?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
Ik krijg er nu net 20 stuks binnen.
En begin het nu ook wel als irritant te ervaren. Had al opdracht gegeven dat deze mail in mijn spambox terecht komt maar dat doet het blijkbaar niet.
Tijd, allemaal om 10.21 uur.

Wederom 3 mails ontvangen met verzoek tot reset wachtwoord. Deze emails bevatten trojans en zijn dus schadelijk. Geen idee hoe dit probleem opgelost kan worden, maar het begint erop te lijken dat een groot probleem is. Ik log daarom maar even een periode niet meer in op dit forum.

Wordt aan gewerkt. Volgens mij heeft het niets te maken met wel of niet inloggen hier, ze hebben je emailadres toch al via dit forum. Simpelweg wegklikken en negeren, niet op ingaan.

Mike

Hoe weet je dat de mails Trojans bevatten heksje?
Ik zou in elk geval niet op de link klikken die in de mail word weer gegeven.
Ik had er ook 3 vandaag. Gister ook.
Maar heb het gemarkeerd als spam en nu komt het gewoon niet in mijn mailbox. Af en toe check ik de spambox en zie ik ze wel.

Volgens mij maakt het dan niet uit of je in logt of niet. Hoe onze e-mails dan bekend zijn is mij een raadsel.
Ik heb verder geen rare dingen. Afgelopen weekend kreeg ik 20 mails achter en daarna nog eens 5 extra.
Ik werk zelf op een Apple maar die geeft niks aan.

Ik heb ook een Mac maar heb daarop wel F-Secure geïnstalleerd die op het moment behoorlijk wat meldingen geeft dat er dreigingen zijn gedetecteerd.
Mac computers werden minder vaak gehackt maar zijn evengoed nog vatbaar voor bepaalde dreigingen, hetgeen uiteraard alleen maar erger wordt nu het merk populairder is dan enige tijd geleden.

Ik denk niet dat er echt wat gebeurd eigenlijk.
Meeste Trojans zijn nog steeds voor Microsoft gebruikers.
Buiten dat de mails wel irritant zijn heb ik geen rare dingen gelukkig. Hopelijk is het snel geFixt.

Ik heb dagenlang niet kunnen inloggen op dit forum omdat mijn wachtwoord zogenaamd niet zou kloppen. Ook ik heb heel veel e-mails gehad over mijn wachtwoord maar ik heb deze nog nooit geopend. Nu dacht ik laat ik weer eens proberen en nu kan ik weer inloggen? Vreemd hoor! Ik ben blij dat ie het weer doet.

Wha ik had dat dus ook en durfde niet eens op die link te klikken . Ik dacht wat is dat in vredesnaam voor forum ? Ben daar nooit lid geweest . Aangezien mijn man net is overleden had ik even iets anders aan mijn kop .

jeetje Mijnlijf, gecondoleerd hiermee. Gaat het een beetje?

Wij worden op het moment ook behoorlijk geconfronteerd in onze vrienden- en kennissenkring met overlijdens van te jonge mensen (allemaal onder 65)

ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe.

Ja Tanja acuut hartfalen door 1 oogdruppel voor staaroperatie in 2012 .
Met de paasen van 2012 is hem verteld dat hij de kerst niet zou halen .
En nu heeft hem een halve ml van 20 mcg morfine de das om gedaan .
Lang leve de industrie !

Ja precies, zoiets herinnerde ik mij nog, ook dat ze hem al hadden afgeschreven een paar jaar geleden. Wat vreselijk naar dat dit is gebeurd, Klote medicijnen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan