verzoek wachtwoord resetten/ poging tot hacken?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
Mike Donkers schreef: -"We worden ouder dan ooit? Velen halen de pensioengerechtigde leeftijd niet eens meer!"-
Met alle respect, maar dat is dus een stukje selectieve misleiding/desinformatie.

Een ieder welbewust en weldenkend mens heeft er, al dan niet in zijn nabijheid, praktisch kennis van kunnen nemen dat de pensioengerechtigde leeftijd met een jaar of wat is opgehoogd, en dat zeker niet alleen omdat de algemene levensverwachting, tot verbazing van enkele 'onkundigen' aantoonbaar toch een stuk hoger blijkt te liggen, dan waar men in eerdere aannames economische voorzieningen voor had getroffen...

WouterB

Statistisch gegoochel, Wouter. Mark Twain schreef al: there are lies, damned lies and statistics.

Mike

@WouterB
Langer leven maar ook langer ziek.
De hoeveelheid mensen met kanker, diabetes, autisme, hart- en vaatziekte, etc stijgt nog steeds.

We moeten langer doorwerken zodat we de zorgkosten voor de mensen die ziek zijn nog in de hand kunnen houden.

Mark

de mensen van voor de 2e wereldoorlog worden oud. Ik kijk regelmatig naar de advertenties in plaatselijke weekkranten en dan vooral naar leeftijd.
Verder zie ik veel overlijdens tussen 40 en 60 in de krant en ook om mij heen.

Mijn lijf, ik leef met je mee met het verlies van je man. En sterkte met het verwerken hiervan.
@Mijn lijf, kun je van 1 oogdruppel ziek worden?

Op de duitse zender NDR hadden ze het over heel veel mensen die overlijden aan de gevolgen van medicijnen. Te veel medicijnen tegelijk met bijwerkingen. Is hier in nederland niet anders denk ik maar daar hoor je niet zoveel over. Wel als er een alternatieve arts een foutje maakt of dat ze denken dat er een foutje is gemaakt dat wordt wekenlang breed uitgemeten.
Vaak ook nog met desinfo.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan