Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom plaatst VW dit?
Staat er tussen hoor.Ik zie het niet staan als ik rechtstreeks naar VW ga? Had je het zelf rechtstreeks van hun twitter account, of doorgestuurd (fake) bericht?
ah, gevonden, ik kijk altijd alleen maar onder tweets. Nu tweets en replys aangeklikt, en dan zie ik het ook. Weer iets ontdektStaat er tussen hoor.
Heftig verhaal over remdesivir.Nu ook op Bitchute:
Viruswaarheid Juridische Zaken 12 oktober 2021
Viruswaarheid Juridische Zaken 12 oktober 2021
Viruswaarheid, 12 oktober 2021 Viruswaarheid Juridische Zaken 12 oktober 2021 deel 7 van 7: Remdesivir, vaccinaties en het CBG https://fb.watch/8CdPSlYGgu/ --- --- --- Deel 1: ernst en omvang van de ziektelast (24 augustus 2021) (nog niet via Weltschmerz) Deel 2: effectiviteit (7 september...www.bitchute.com
Voor zover ik weet momenteel alleen live te volgen via Twitter.Vraagje: zijn uitzendingen van VW alleen via twitter live te volgen, of zijn er nog andere kanalen /sites die het rechtstreeks uitzenden?
De trollen worden hier ontmaskerd, ze moeten dus iets verzinnen.....Bekijk bijlage 4719
Wat is dit nu weer? Kwam ik tegen op twitter maar kan de tweet niet meer vinden. Ik heb het gecheckt met Tineye en kan ook daar niets vinden.
Jeetje het wordt steeds gekker !Bekijk bijlage 4719
Wat is dit nu weer? Kwam ik tegen op twitter maar kan de tweet niet meer vinden. Ik heb het gecheckt met Tineye en kan ook daar niets vinden.
Óf fotoshop, óf net zo smerig als die twitterberichten van van Ranzig. Ze zijn er gek genoeg voor.Jeetje het wordt steeds gekker !
Goed gezien!Photoshop. Er kloppen meerdere dingen niet.
De spiegeling gaat wel door het oranje vlak bovenin en door het Viruswaarheid logo, maar niet door de spuit en glazen potje.
Er zit geen perspectief in de tekst met oranje letters.