Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik heb AI (GROK 3) mijn rol in het Niemoller debat laten analyseren. Ik moet zeggen dat de ontwikkeling wel heel snel gaat. Nuance, diepere lagen, strategisch inzicht, reflectie. Het spreekt zelfs van 'mijn gedachten"

Deze module zit gewoon in de X app, je mag er dus vanuit gaan dat de geheime diensten een geavanceerdere gebruiken. Daarmee is het verzet hopeloos verloren zolang er niet echt strategisch wordt gedacht en gedaan. Reacties uit de onderbuik maakt de mens tot vee ten opzichte van AI.

Mee oneens. Joost moet worden uitgesloten niet vanwege zijn mening, maar omdat ON! al te veel in opspraak is geraakt en omdat hij als hoofdredacteur nu echt de meest onhandige keus is die ze hadden kunnen maken. Dat en het feit dat hij een arrogante kwast is die wel anderen wilde uitsluiten voor het hebben van een afwijkende mening en nu terecht een koekje van eigen deeg verdient, zeker omdat hij geen enkele wroeging vertoont.

Mike
Uitsluiten maakt je precies dezelfde als de mensen die de ongevaccineerden hebben uitgesloten.
Dat zou je dus niet veel beter maken als hen…
Is het een onhandige keus? Wellicht. Echter denk ik dat hij juist de andere kant kan belichten. Ook Musk en Vance belichten de donkere kant van het geprikt zijn.
Dit lijkt mij nodig voor de goedgelovigen van de prik.
Een koekje van eigen deeg verdient hij absoluut, maar dat neemt de schade niet weg en ook de wrok niet.

IMG_1970.jpeg

Bring back shaming! De maatschappij was een stuk gezonder toen er nog sociale controle was. En taboes. Uitsluiting is goed en noodzakelijk als het gaat om het grote goed!

Mike

Uitsluiten maakt je precies dezelfde als de mensen die de ongevaccineerden hebben uitgesloten.
Dat zou je dus niet veel beter maken als hen…
Is het een onhandige keus? Wellicht. Echter denk ik dat hij juist de andere kant kan belichten. Ook Musk en Vance belichten de donkere kant van het geprikt zijn.
Dit lijkt mij nodig voor de goedgelovigen van de prik.
Een koekje van eigen deeg verdient hij absoluut, maar dat neemt de schade niet weg en ook de wrok niet.

Bekijk bijlage 37548

Nee, het uitsluiten van iemand die oproept tot lichamelijke dwang, is niet het zelfde als het uitsluiten van mensen die zich niet met een experimentele vloeistof willen laten prikken. Daar zit een heel groot verschil.

Bij oproepen tot lichamelijk geweld, stopt toch ook de vrijheid van meningsuiting? Oproepen tot lichamelijke dwang (die met geweld zal moeten worden toegepast) zit daar vlakbij wat mij betreft.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan