Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik heb AI (GROK 3) mijn rol in het Niemoller debat laten analyseren. Ik moet zeggen dat de ontwikkeling wel heel snel gaat. Nuance, diepere lagen, strategisch inzicht, reflectie. Het spreekt zelfs van 'mijn gedachten"

Deze module zit gewoon in de X app, je mag er dus vanuit gaan dat de geheime diensten een geavanceerdere gebruiken. Daarmee is het verzet hopeloos verloren zolang er niet echt strategisch wordt gedacht en gedaan. Reacties uit de onderbuik maakt de mens tot vee ten opzichte van AI.

Mee oneens. Joost moet worden uitgesloten niet vanwege zijn mening, maar omdat ON! al te veel in opspraak is geraakt en omdat hij als hoofdredacteur nu echt de meest onhandige keus is die ze hadden kunnen maken. Dat en het feit dat hij een arrogante kwast is die wel anderen wilde uitsluiten voor het hebben van een afwijkende mening en nu terecht een koekje van eigen deeg verdient, zeker omdat hij geen enkele wroeging vertoont.

Mike
Uitsluiten maakt je precies dezelfde als de mensen die de ongevaccineerden hebben uitgesloten.
Dat zou je dus niet veel beter maken als hen…
Is het een onhandige keus? Wellicht. Echter denk ik dat hij juist de andere kant kan belichten. Ook Musk en Vance belichten de donkere kant van het geprikt zijn.
Dit lijkt mij nodig voor de goedgelovigen van de prik.
Een koekje van eigen deeg verdient hij absoluut, maar dat neemt de schade niet weg en ook de wrok niet.

IMG_1970.jpeg

Bring back shaming! De maatschappij was een stuk gezonder toen er nog sociale controle was. En taboes. Uitsluiting is goed en noodzakelijk als het gaat om het grote goed!

Mike

Uitsluiten maakt je precies dezelfde als de mensen die de ongevaccineerden hebben uitgesloten.
Dat zou je dus niet veel beter maken als hen…
Is het een onhandige keus? Wellicht. Echter denk ik dat hij juist de andere kant kan belichten. Ook Musk en Vance belichten de donkere kant van het geprikt zijn.
Dit lijkt mij nodig voor de goedgelovigen van de prik.
Een koekje van eigen deeg verdient hij absoluut, maar dat neemt de schade niet weg en ook de wrok niet.

Bekijk bijlage 37548

Nee, het uitsluiten van iemand die oproept tot lichamelijke dwang, is niet het zelfde als het uitsluiten van mensen die zich niet met een experimentele vloeistof willen laten prikken. Daar zit een heel groot verschil.

Bij oproepen tot lichamelijk geweld, stopt toch ook de vrijheid van meningsuiting? Oproepen tot lichamelijke dwang (die met geweld zal moeten worden toegepast) zit daar vlakbij wat mij betreft.

In deze speciale bonusuitzending voor de donateurs van D|facto nemen Jeroen en Willem de tijd om dieper in te gaan op vijf specifieke groepen binnen het huidige verzet: controlled opposition, infighters, autonomen, kindermisbruik, en MSM light. Met een zeldzame openheid bespreken ze de rol en intenties van mede-critici. Hoe beoordelen zij de strategieën, daden en motivaties van anderen in het verzet? Verwacht een eerlijke, ongefilterde blik achter de schermen van wat er écht speelt binnen deze beweging.

Lieve mensen,

Het gaat beginnen, de Grande Finale! Daarnaast is Jeroen Pols in het land, we zullen dus maximaal aanwezig zijn in de rechtszalen en verschillende media. Houd BLCKBX, Blue Tiger, Café Weltschmerz en Ongehoord dus in de gaten.
Op zaterdag 1 maart kun je verder aanwezig zijn bij het event bij Café Weltschmerz, waar wij een terugblik doen op 2024 aan de hand van de ‘winnaars van de week’

Naast de Icke-zaak zullen ook de CBG-zaak, de VOG-zaak, het demonstratieverbod van 21 en 28 juni 2020 en het hoger beroep in de strafzaak tegen Engel worden behandeld. We hopen dat jullie ons willen steunen door berichten en video-opnames van de rechtszaken te delen of deze op andere manieren onder de aandacht te brengen.

We hebben het al vaak gezegd, de rechtspraak legitimeert en faciliteert de coup, de hoofdreden van onze rechtszaken is daarmee niet zozeer winnen als wel blootleggen voor een groter publiek wat er eigenlijk aan de hand is in onze Paleizen van Justitie. Natuurlijk zijn er ook goede rechters die wél opkomen voor de burger en we hopen natuurlijk dat we ooit zo’n rechter tegenkomen.

Omdat er de komende weken zoveel zaken in hoger beroep worden beslist, is het echt buigen of barsten voor de rechtspraak an sich. Natuurlijk kan er gewoon weer 5 x een onzinvonnis worden uitgesproken, maar iedereen kan het zien. Onze taak is het om het onder ogen van de buurman, de slager, je oma, de leraar, etc. etc. te brengen. Als Nederland geen rechtstaat is dan moet iedereen zijn keuze kunnen maken, een soort informed consent.

Toch heb ik een beetje hoop. Ik geloof dat, hoe laf dan ook, menig rechter wel enig geweten heeft en vooral het verlies aan aanzien van zijn beroep betreurt, en het in het openbaar ontmaskerd worden als charlatan.

Hoe dan ook, binnen een paar maanden weten we het.

Er is nog heel veel te doen, dus we zijn heel dankbaar dat, als je ons werk waardeert, je ons ondersteunt in onze strijd voor liefde en waarheid. De websites met al onze dossiers en uitzendingen in de lucht houden is niet gratis, evenmin als de rechtszaken die nog lopen.

Noodgedwongen betalen we op dit moment een aantal van deze zaken van onze persoonlijke rekeningen, daarom zijn we erg dankbaar voor jullie donaties.

Ik houd het kort deze keer. Blijf in liefde en geniet van het komende spektakel.

Wil je ons persoonlijk steunen, dan kan dat via:

Bring back shaming! De maatschappij was een stuk gezonder toen er nog sociale controle was. En taboes. Uitsluiting is goed en noodzakelijk als het gaat om het grote goed!

Mike
Hier een uitwisseling waarin Andrew Wilson perfect uitlegt waarom shaming werkt en zelfs noodzakelijk is. Daarom moet Joost Niemoller met het schaamrood op zijn kaken opstappen als hoofdredacteur bij ON!.

Mike

videowaarheid.nl/video/willdofreedom-voorbeschouwing-cbg-zaak-raad-van-state/

Voorbeschouwing CBG-zaak bij de Raad van State

Datum: dinsdag 4 maart 2025

In deze voorbeschouwing gaan Maria-Louise, Jacob en Willem in op verschillende aspecten van de CBG-zaak.

In de voorlopige voorziening bij de Raad van State zal het wederom gaan over de bevoegdheid, maar ook nadrukkelijk over de veiligheid van de injecties.

De verzochte voorziening betreft het schorsen van de injecties in afwachting van de inhoudelijke behandeling van het hoger beroep. Dat kan nog geruime tijd gaan duren.

De zitting zal plaatsvinden op donderdag 6 maart om 10.00 uur in het gebouw van de Raad van State (Kneuterdijk 22 te Den Haag).

Wij nodigen u van harte uit om naar de zitting te komen, aangezien er niet gefilmd mag worden tijdens de zitting. Dit is uiteraard een zeer vreemde gang van de zaken en doet het wantrouwen in de rechtspraak alleen maar (onnodig) toenemen: https://linkedin.com/feed/update/urn:li:share:7302701216214507521/

Vanuit het oogpunt van transparantie, zou de Raad van State er goed aan doen om alsnog een cameraploeg toe te laten tot de rechtszaal: https://rijnmond.nl/nieuws/1974333/...voedt-dit-en-zou-vonnissen-moeten-respecteren

Meer info: https://voorwaarheid.nl/rechtszaken-cbg/

Delen van dit bericht, wordt op prijs gesteld

Komende donderdag, 6 maart, dient de rechtszaak tegen het @MedicijnNL
CBG bij de @RaadvanState
. Het CBG houdt vol dat er geen veiligheidssignalen zijn. los van de vele signalen die nota bene in hun eigen verslagen staan en in de EMA verslagen en in de LAREB verslagen is er natuurlijk ook wetenschap. In dit draadje soms ik 100+ artikelen op en wat zij bevinden. Het is nog geen complete lijst maar een aanvulling op https://voorwaarheid.nl/covid-19-injecties/
deze lijst die ook al meer dan 100 eerdere wetenschappelijke artikelen bevat.

Ik heb de artikelen in dit draadje ingedeeld in groepen van bijwerkingen en in aspecten van het 'vaccin' (experimentele gentherapie)

natuurlijk de big 5 aan bijwerkingen
-hartziekten (myocarditis oa)
-vaatziekten (bloeduitsorting, blindheid)
-neurologische aandoeningen
-immunologische aandoeningen
-kanker

Daarnaast een paar artikelen over vruchtbaarheid

de aspcten van het middel
-veiligheid en toxiciteit
-effectiviteit en transmissie
-shedding en biodistributie
-batch afhankelijke bijwerkingen
-(DNA) vervuilingen

Het vervolg op dit draadje. Zoals beloofd, over de aspecten van de injecties. In het vorige draadje hebben we ongeveer 50 artikelen doorgenomen over de big 5, de meest voorkomende ernstige bijwerkingen van de experimentele gentherapie.

in deze draad zal ik ingaan op de aspecten van het middel
-veiligheid en toxiciteit
-effectiviteit en transmissie
-shedding en biodistributie
-batch afhankelijke bijwerkingen
-(DNA) vervuilingen

werkt de injectie?

https://bmcmedicine.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12916-024-03444-6 "There was no significant vaccine effect for omicron BA.4&5." Net als met de griepprik wordt er telkens achter de feiten aan gelopen. Geen effectiviteit tegen de toen dominante variant. In werkelijkheid is dit slecht een cover-up voor een middel dat uberhaupt geen effectiviteit heeft.

https://preprints.org/manuscript/202408.0338/v1 "Had the vaccines been even minimally effective, significant differences in vaccination percentages would be expected. These findings call into question any efficacy claims associated with either the COVID-19 or influenza vaccines." Harde woorden, maar wel terecht, zowel de griepprik als de C19 injecties claimen van alles maar maken niks waar. De schuld ligt bij de varianten of het weer of een te lage vaccinatie graad etc etc. De realiteit is dat er geen significant effect is.

https://academic.oup.com/cid/article-abstract/79/2/405/7625220?login=false "The 2023–2024 formula COVID-19 vaccine given to working-aged adults afforded modest protection overall against COVID-19 before the JN.1 lineage became dominant, and less protection after." Hier wederom een mooi voorbeeld van; het werkte bijna maar toen kwam er een andere variant.

https://nature.com/articles/s41591-024-03278-y#Sec14 "This finding provides a mechanistic explanation for the short duration of systemic antibody responses to SARS-CoV-2 mRNA vaccines." Heel kort ja, de duur van de bescherming is de mate waarin de onderzoeker de data kan curve fitten.

https://academia.edu/50080702/Gener...ARS_CoV_2_Vaccines?email_work_card=view-paper "Governments should mount a country-wide Phase-IV trial with adequate placebo-controls to assess the efficacy of the deployed vaccines" Bedoelen ze nu dat er eigenlijk geen goede placebo data is, want dan kan je inderdaad geen effectiviteit vast stellen.

"individuals with vaccine-induced immunity were at higher risk than those with natural immunity for infection" De natuurlijke manier blijft verreweg superieur om immuniteit op te bouwen, zoveel was en is duidelijk.
Geciteerd
WillDoFreedom.com
@dancalegria
·
2 mrt.
Komende donderdag, 6 maart, dient de rechtszaak tegen het @MedicijnNL CBG bij de @RaadvanState . Het CBG houdt vol dat er geen veiligheidssignalen zijn. los van de vele signalen die nota bene in hun eigen verslagen staan en in de EMA verslagen en in de LAREB verslagen is er
Meer weergeven

Uit de nieuwsbrief.

Lieve mensen,

Raad van State. Donderdag 6 maart 2025 mogen de staatsraden zich wagen aan het grootste medische schandaal ooit. Het voordeel aan zo veel rechtszaken achter elkaar is dat de druk flink hoog wordt op de rechtspraak zelf. Het nadeel is dat men een overdaad binnenkrijgt. We hopen dat jullie, onze trouwe lezers en medestanders, de schijnwerpers en megafoon zullen zijn, zodat niemand zich kan verschuilen achter ‘ik wist het niet’.

De eerste rechtszaak van de barage deze maand is achter de rug (Icke, inreisverbod), maar morgen is alweer de volgende (het CBG), wederom bij de

Raad van State.

Het gaat er op korte termijn vooral om, in beeld te brengen wat er werkelijk aan de hand is en ook om te laten zien dat de overheid elk inhoudelijk debat schuwt en met vrijwel nul bewijzen komt. Op de langere termijn gaat het echter om dossiervorming. Die is hard nodig in een tijdperk van censuur en geschiedvervalsing waarbij overheidsdiensten niet terugdeinzen voor het verduisteren of zelfs vernietigen van bewijzen. Daarnaast is het de laatste weken duidelijk geworden dat de rechtspraak kwetsbaarder is dan ooit.

Het vertrouwen en het voordeel van de twijfel zijn samen met de aura van onfeilbaarheid en onafhankelijkheid verdwenen. Deze serie rechtszaken van ons is ook een unieke kans voor de rechtspraak om te breken met de traditie van beschermen van de macht en zich in te zetten voor het recht en de burger, al is het maar om het eigen aanzien te redden.

Naast onze rechtszaken gebeurt er natuurlijk heel veel in de wereld, maar het is juist belangrijk de focus te houden op datgene waar we invloed op hebben en waar we impact kunnen maken, in plaats van ons lot in handen te leggen van Trump, Rutte, Putin of Von der Leyen.

Wat we naast de rechtszaken zullen we de komende tijd ook de focus leggen op het reilen en zeilen bij de gemeentes. Daar krijgt Agenda2030 handen en voeten. Juist op dit niveau is pushback essentieel. Door inspraakmomenten te gebruiken, door petities, door wethouders te bevragen, door WOO-verzoeken te doen en door medewerkers aan te spreken op hun persoonlijke verantwoordelijkheid, kan er een verschil worden gemaakt. Gemeenten zijn afhankelijk gemaakt omdat ze schulden moesten maken de laatste jaren en zijn nu een speelbal geworden van het rijk, maar daar zit ook een kans voor het verzet. Ze staan onder druk en die druk kan worden opgevoerd.

We zijn heel dankbaar dat, als je ons werk waardeert, je ons ondersteunt in onze strijd voor liefde en waarheid. De websites met al onze dossiers en uitzendingen in de lucht houden is niet gratis, evenmin als de rechtszaken die nog lopen. Noodgedwongen betalen we op dit moment een aantal van deze zaken van onze persoonlijke rekeningen, daarom zijn we erg dankbaar voor jullie donaties.

Blijf in liefde en geniet van het komende spektakel.

Vandaag en morgen, 12 en 13 maart 2025, staat de inhoudelijke behandeling van het hoger beroep in mijn strafzaak gepland. Jullie zijn van harte uitgenodigd op mijn feestje. De zittingen beginnen om 9:00, dus probeer er bijtijds te zijn.

Bijna 3 jaar na mijn arrestatie op 16 maart 2022, is het hof eindelijk toegekomen aan de behandeling van een zaak die vanaf het begin de zweem van politieke sturing had.

Yeşilgöz, Weerwind en Aalbersberg worden mogelijk toch toegelaten als getuigen. In het tussenvonnis van 5 juni 2024 werden zij opmerkelijk genoeg buiten de lijst afwijzingen gehouden. Nu zegt dit niet dat ze dus op moeten komen draven, maar de bewijzen van bemoeienis vanuit de ministers en de NCTV zijn niet te ontkennen.

Daarom noem ik het ook mijn feestje. Natuurlijk was het niet per se leuk om een verdachte, en in de media het mikpunt van spot en haat te zijn, maar door die rol kon ik aan de binnenkant van het ‘beest’ kijken. Hoe gaat zo’n politieke vervolging in zijn werk? Hoe lopen de lijntjes? Wie doet gewoon wat is opgedragen, maar belangrijker, wie doet er meer dan dat.

Het dossier is nog steeds niet compleet, vooral dat is natuurlijk bizar voor een zaakje van een paar tweets (citaat Jacco Janssen). Maar juist in het achterhouden van stukken laat het OM zich in de kaart kijken: waarom wordt er zo spastisch gedaan over het compleet maken van alle politieverslagen? Waarom zit er voor het afluisteren, het registreren van locatie en kentekens, en voor het stelselmatig observeren geen beslissing van de rechter-commissaris bij? Een wettelijke vereiste.

Ook het tekstueel veranderen van 6 van de 7 uitingen is volgens het OM slechts een slordigheid. Totaal ongeloofwaardig, maar kennelijk is toegeven dat je op heterdaad betrapt bent vooral iets dat het OM wil afdwingen, maar nooit wil toegeven.

Ik hoop dat jullie de voorbeschouwing van dinsdag 11 maart 2025 hebben bekeken, zo niet, klik hem dan aan bij video’s op videowaarheid.nl. Hierin bespreek ik de laatste nieuwtjes, de ontbrekende stukken, de bewijsvervalsing en nog even de inleiding en context van deze zaak, die ooit officieel als aanleiding had de massa-aangifte van Dikkeboom, maar waarvan inmiddels wel duidelijk is dat het uit de koker komt van de CTER (Contraterrorisme, Extremisme, Radicalisering).

Al sinds 11 juni 2020 houden meerdere diensten waaronder de politie, het OM, de MIVD en de NCTV onze stichting nauwlettend in de gaten. Het enige feit waar ik in eerste aanleg op 20 januari 2023 voor ben veroordeeld, komt dan ook niet uit de massa-aangifte van Dikkeboom, maar uit de vergaarbak die onder de noemer Viruswaanzin werd aangemaakt.

Op een bepaalde manier ben ik dankbaar dat ik als paard van Troje naar binnen mocht en de werkwijze en vooral de misdrijven van onze overheid van dichtbij heb mogen aanschouwen. Begrijp mij niet verkeerd, veel van de agenten, rechercheurs, gevangenisbewakers en andere ambtenaren waren buitengewoon beleefd en vriendelijk, en niet zelden lieten ze blijken dat ze het eigenlijk wel eens waren met wat ik deed en dat ze hoopten dat ik door zou gaan. Zo kan ik mij nog levendig herinneren dat een bewaker, Jan, soms een nieuwsartikel onder de deur van de gevangenis doorschoof, of dat de postafdeling van de PI genoot van al jullie mooie brieven aan mij, of Ron, de agent die mij ooit op 10 oktober 2020 arresteerde en mij vertelde dat hij hoopte dat ik door zou gaan. Dat heb ik hem beloofd en daar houd ik mij nog steeds aan.

Het valt misschien op dat er de laatste tijd opeens wel veel meer over prikspijt of de negatieve gevolgen van de maatregelen in de media komt. Halsema zat zelfs stiekem bij het verzet! Zij was intern tegen de avondklok. Ondanks dat het compleet ongeloofwaardig is, is het wel vermakelijk. De lakeien realiseren zich dat de machthebbers misschien wel minder machtig zijn, en vooral minder loyaal zijn, dan eerder gedacht. Het straatje schoonvegen is in volle gang.

Nu zullen sommigen van jullie daar direct op willen kapitaliseren in de trend van zie je wel, voor het gerecht er mee. Toch denk ik dat er nog veel meer nodig is. En vooral hoop ik dat we niet uit het oog verliezen dat alle ‘daders’ vooral ook zelf slachtoffer waren, niet alleen van de maatregelen en de polarisatie, maar van zichzelf, dat ze zwak en chantabel waren, dat zij zich lieten misbruiken, dat zij wellicht zelfs gedwongen werden, of in ieder geval bedrogen. Wat ik hoop is, nu we meer gaan winnen en gelijk zullen krijgen, dat we dat met waardigheid kunnen doen. Juist die waardigheid kan een kettingreactie veroorzaken bij hen die nog niet zo ver zijn om naar hun eigen verwerpelijke gedrag te kijken tijdens de coronacoup.

Kortom, er staat de komende tijd een bijzonder taak voor ons klaar, juist nu is een koel hoofd en een warm hart van het grootste belang. Blijf in liefde strijden voor vrijheid.

We zijn heel dankbaar dat, als je ons werk waardeert, je ons ondersteunt in onze strijd voor liefde en waarheid. De websites met al onze dossiers en uitzendingen in de lucht houden is niet gratis, evenmin als de rechtszaken die nog lopen. Noodgedwongen betalen we op dit moment een aantal van deze zaken van onze persoonlijke rekeningen, daarom zijn we erg dankbaar voor jullie donaties.

Blijf in liefde en geniet van het komende spektakel.

Wil je ons persoonlijk steunen, dan kan dat via:
http://willdofreedom.com/
http://dfacto.nu/

[/td]

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66