Medusa
Well-known member
Nieuwsbrief van VW:
Nieuwsbrief VoorWaarheid 5 april
r.sendinblue.voorwaarheid.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie aflevering weer van Willem over hoe het antisemitisme label wordt ingezet om politieke tegenstanders monddood te maken.Willem Engel over complot denken-deel 3
Ook NL is lid van een internationale alliantie die antisemitisme gebruikt om alle vormen van oppositie mee te besmeuren. We zoomen in op Engel, Baudet en Icke en de rol van de media, de lobby organisatie, de overheid en de rechtspraak als instrumenten van de macht. Bekijk hier de video.videowaarheid.nl
En heeft ie het grafeenbewijs al geleverd ? Ging ie dat ook niet doen ?Helaas slaat Willem de plank mis over Q, jammer.
Mike
Ik heb de indruk dat hij niet perse bedoeld dat W psyop is. Maar dat er mensen zijn die het volledig en teveel uit verband trekken met spook verhalen zoals ufo’s bv. Maar ja dat is mijn interpretatie.Mooie aflevering weer van Willem over hoe het antisemitisme label wordt ingezet om politieke tegenstanders monddood te maken.
Maar.......wat zegt hij nou over Q? Vanaf 45:10.
Q is een psyop. Een goede, om de mensen wakker te maken. Psyop is niet louter negatief, kan ook positief zijn hoor.Voor de duidelijkheid, ik zie dat aks positief dat hij dat zo benoemd. Want alles word op Q gegooid. Ufo’s grafeen en weet ik veel welke wilde verhalen nog meer rond gaan. Word allemaal onder Q geschaard. En op zo een manier word Q idd een psyop. Daar heeft hij helemaal gelijk in
Dat is exact wat ik zeg waarmee ik bedoel dat het dan allemaal wel realistisch moet blijven om dat wakker maken te bereiken. Dus alle onzin die eronder geschaard word achterwege laten. Ufo’s etc allemaal afleiding en overdone en maakt het negatief . Wat mij betreft hoort dat er niet in thuisQ is een psyop. Een goede, om de mensen wakker te maken. Psyop is niet louter negatief, kan ook positief zijn hoor.
Zo had ik.het nog niet bekeken. Wat als WE hier idd in bedekte termen zegt dat Q een positieve psy op is en dat er allerlei onzinheorieen aan worden gehangen die helemaal niet door Q worden gepropageerd. Zo kan je het ook opvatten en misschien is dat wel wat WE bedoelt.Dat is exact wat ik zeg waarmee ik bedoel dat het dan allemaal wel realistisch moet blijven om dat wakker maken te bereiken. Dus alle onzin die eronder geschaard word achterwege laten. Ufo’s etc allemaal afleiding en overdone en maakt het negatief . Wat mij betreft hoort dat er niet in thuis