Viruswaanzin/Viruswaarheid

Dorien en Willem ondervragen Milo over het nut van goud.​

Wanneer komen, in welke vorm. zilver of goud? Wat is het verschil met crypto? Hoe weet je dat je niet wordt opgelicht? Beter munten of baren? Hoeveel van je vermogen wil je in goud omzetten? Waar moet je nog meer op letten?

Lieve mensen,

Na het theater van vorige week wil ik iedereen oproepen om zich in te zetten voor eerlijke verkiezingen.
In 2021 hebben wij de fraude aangetoond, maar wat wij niet aan konden tonen is of de fraude de uitslag heeft beïnvloed. Een vreemde gang van zaken, alsof je wel kan bewijzen dat er een inbreker was, maar omdat je niet kan bewijzen hoeveel hij heeft gestolen wordt de inbreker vrijgesproken.
Tijdens de Provinciale Statenverkiezingen afgelopen maart hebben ruim 1000 vrijwilligers zich ingezet en dat heeft de nodige stof doen opwaaien. We hebben toen al gezegd dat we die ronde nog geen oordeel zouden kunnen vellen, het systeem moest worden opgezet en de dekking van 9000 kieslokalen was nog niet volledig.

Voor de komende verkiezingen willen we dat dekkend maken en hebben we er alle vertrouwen in dat we wel een oordeel kunnen vellen over de verkiezingen. Wil je mee helpen? https://controle-verkiezingen.nl/
Ook is er al veel te doen in de aanloop.
We zoeken nog IT-ers, maar ook burgerjournalisten.

Peilingen en opinieprogramma's zijn notoir in het nudgen van de publieke opinie. Neem de wordcloud van Nieuwsuur een paar dagen geleden over Kaag, ook dat is fraude en dus potentieel verkiezingsfraude.

Een ander punt dat ik ook wil aankaarten gaat over verdeeldheid.
We maken grote progressie: joden, moslims en christenen tegen elkaar uitspelen is inmiddels wel gezien. Ook het slavernij verleden, BLM,
zwarte piet en andere onzinthema's op de rassenkaart worden door veel mensen doorzien. Links en rechts was ook al ontmaskerd;
Covid19 heeft dit versneld.
Woke en LGBTI is ook al op z'n retour, het geeft nog wel ophef,
maar gelukkig zijn het vooral vrouwen, homo's en transgenders zelf
die nu zeggen: "Genoeg, dit dient ons niet".

De oorlog in Oekraïne is hetgeen dat MOET slagen voor het regime,
helaas gaat dit niet zoals gepland en maakt het Zelensky regime zichzelf
niet erg geloofwaardig door partijen en omroepen te verbieden
en de verkiezingen op te schorten.

Maar 'fatsoen', dat is nu nog het struikelblok waar velen over vallen:
'Icke gelooft in reptilians', 'Baudet is een antisemiet', 'Kennedy is een antivaxxer', 'Tate is een vrouwenmisbruiker' en 'Engel is een opruier'.
Fatsoen gaat nergens over.

Wat namelijk daaraan ten grondslag ligt is moraliteit en moraliteit gaat over
je EIGEN morele kompas. Niet die van een ander.
Waarom je je hier druk over maakt is omdat je op zoek bent naar een leider.

Vind die leider in jezelf.
Het zoeken naar 'Controlled Opposition' is er nog zo een.
In werkelijkheid zoek je naar een reden buiten jezelf waarom het verzet
niet de doelen bereikt die je ervan verlangt.

Blijf in liefde, stel vragen, vind je eigen licht.

Ik ben van mening dat we er voor moeten zorgen dat Andrew tenminste een eerlijk proces krijgt. Het is wel duidelijk dat hij anders behandeld wordt door de media en Roemenië omdat hij een anti establishment mening verkondigt.
Verder is het niet iets waar het verzet zich teveel aan moet branden.

Sommige mensen zeggen dat Andrew zich meer tegen het systeem is gaan uitspreken omdat hij weet dat hij wat fout heeft gedaan, hopende nu nog snel een soort martelaar te worden. Dat zie ik soms ook bij mensen die door eigen toedoen veel problemen met de gemeente hebben gekregen. Het kan natuurlijk ook dat hij een soort gecontroleerde oppositie is. Straks wordt hij heel zwaar veroordeeld en dan staat er continu in de media hoe hij ook in complot theorieën geloofde. Op het moment is er nog teveel onduidelijk over het onderzoek naar hem

Jan Koning is zijn heel leven bezig geweest met andere mensen helpen.​

Eerst als verpleegkundige en na zijn tijd in Kenya ook als verloskundige. Tijdens de C19 crisis werd hij al snel bewust van de fouten in het beleid.
Nu slaat hij de noodklok aangaande miskramen en complicaties bij zwangerschappen.
Excuses voor het slechte geluid.

Jan Koning is zijn heel leven bezig geweest met andere mensen helpen.​

Eerst als verpleegkundige en na zijn tijd in Kenya ook als verloskundige. Tijdens de C19 crisis werd hij al snel bewust van de fouten in het beleid.
Nu slaat hij de noodklok aangaande miskramen en complicaties bij zwangerschappen.
Excuses voor het slechte geluid.

Mooi interview.

In deel1 gaat Willem in op de bijwerkingen van de C-Prik.​

De belangrijkste ontwikkelingen, zoals de batch afhankelijkheid, de inschatting van het aantal prikdoden, de autopsies en de eerste tekenen van kanker gevallen door de prik. Ook worden de artikelen besproken die laten zien dat het onveilig is voor zwangere vrouwen. Auto-immuun ziekten en kanker als gevolg van de prik en blindheid. Deel 2 gaat over de behandeling van bijwerkingen van de prik (deze wordt woensdag 26 juli uitgezonden)

Stel dat ik geprikt zou zijn dan zou ik nu willen weten welke batch ik heb gehad en of dat een onschuldige prik was ja of nee.
Lijkt me dat alleen de producent dat weet. Tenzij iemand anders in een Lab die batches alsnog controleert. Ik weet dat mijn zoon - die toch echt niet dom is - me steeds ongelovig aankijkt als ik het over die prikken heb. (3x geprikt).
Maar iedereen is Jaaarenlang zo geindoctrineerd dat ze nog steeds in artsen en medicijnen geloven. Dat kan ik alleen maar verklaren door het feit dat mensen een baan hebben en een gezin en weinig of geen vrije tijd.
Begrip heb ik wel maar ------ god hoort me brommen.

Stel dat ik geprikt zou zijn dan zou ik nu willen weten welke batch ik heb gehad en of dat een onschuldige prik was ja of nee.
Lijkt me dat alleen de producent dat weet. Tenzij iemand anders in een Lab die batches alsnog controleert. Ik weet dat mijn zoon - die toch echt niet dom is - me steeds ongelovig aankijkt als ik het over die prikken heb. (3x geprikt).
Maar iedereen is Jaaarenlang zo geindoctrineerd dat ze nog steeds in artsen en medicijnen geloven. Dat kan ik alleen maar verklaren door het feit dat mensen een baan hebben en een gezin en weinig of geen vrije tijd.
Begrip heb ik wel maar ------ god hoort me brommen.

door het feit dat mensen een baan hebben en een gezin en weinig of geen vrije tijd. ??

Eerder door geen goesting en ach.

Uit de nieuwsbrief van VW:
Lieve mensen,

Afgelopen maandag heb ik een uitzending gemaakt met alle bewijzen van de prikschade. Iets dat al bekend was, maar nu eindelijk op
vele manieren ge-peerreviewed is.
Ik word er niet blij van, natuurlijk is het fijn om gelijk te krijgen, maar het betekent wel dat er heel veel mensen zijn gestorven en invalide zijn geworden en erger nog: we zijn nog lang niet
aan het einde.
https://videowaarheid.nl/video/prik-bijwerkingen-deel-1/
Met deze publicaties zijn al onze argumenten, die we in de rechtszaken hebben aangedragen, bewezen,
niet omdat wij geniaal zijn, maar omdat het al duidelijk was eind februari
2021 toen wij onze eerste zaak
tegen de injecties hadden.

Gelukkig is het niet allemaal doom en gloom.
De uitzending van vanavond bevat hoop. D.m.v. een aantal middelen en behandelprotocollen tegen de prikschade, is er eindelijk een manier
om te herstellen. Deel het met je omgeving, het maakt niet uit of ze het
wel/niet met je eens zijn, deze middelen zijn ongevaarlijk en
kunnen mensen die denken dat ze long-covid hebben ook helpen.

Een tweede onderwerp is de censuur.
Zoals jullie weten zal vanaf 25 augustus de DSA (Digitale dienstenverordening) ingaan; daarmee wordt er vanuit Europa een ministerie van de waarheid opgericht. Dat maakt het nog belangrijker dat in deze maand dat we nog vrij kunnen spreken we dat uit volle borst moeten doen.

Ook is het een goed idee om lokale groepen op te zetten.
Niet via sociale media maar op andere manieren, denk aan:
ketting-emails, nieuwsbrieven, telefoonkringen,
maandelijkse samenkomsten en gedrukte media.

In die lijn wil ik mensen ook vragen om zich aan te melden als
controleur van de verkiezingen.
Na de waarschijnlijke fraude afgelopen zondag in Spanje waardoor daar agenda2030 toch door kan, moeten we extra alert zijn.
https://controle-verkiezingen.nl/

Geniet van de zomer, maar bereid je voor op een hete herfst!
Cafe Weltschmerz is een begrip

bij kritisch Nederland.

Al 10 jaar zijn daar mensen te horen met een andere kijk op de wereld.

Na 10 jaar is de oprichter

Max von Kreyfelt gestopt als

vormgever en baas van Weltschmerz.

Pieter Stuurman neemt het stokje over en heeft er zin in.

Pieter Stuurman is columnist voor De Andere Krant en schrijver voor het tijdschrift Gezond Verstand. Hij werkt als zelfstandig therapeut en coach.

Een levenslange fascinatie voor de werking van de menselijke geest

(zowel op individueel als collectief niveau) ligt ten grondslag aan zijn interesse voor de maatschappelijke excessen zoals die zich in steeds

hoger tempo aandienen. Onder iedere crisis gaat een

mentaal-moreel probleem schuil.

Natuurlijk blijft Weltschmerz het unieke geluid trouw, maar met Pieter

komt er ook een nieuwe richting die nadruk zal leggen op een grotere

variatie om andere doelgroepen aan te spreken.

Het debat aan de tafel van Festali is een mooi voorbeeld hiervan.

Wat er mist in de oude media is een debatcentrum, daar wil CW zich op richten d.m.v. lezingen met ruimte voor vragen en debatprogramma's.

Bijwerkingen- Behandeling-Deel 2​

26-07-2023

In deel 2 ‘bijwerkingen’ gaat Willem in op de therapieën tegen prikschade.
Ook de connectie met longcovid staat nu vast. Long covid en prikschade kunnen vrijwel hetzelfde behandeld worden. Ook gaan we in op de fraude bij de regulatory bodies zoals FDA en EMA en het totale verlies van medisch ethiek. Als laatste nemen we de PCR test en de mondkapjes literatuur door. Het verhaal rondom C19 is volledig ontmaskerd.

In dit eerste Controle Verkiezingen Journaal vertellen Willem Engel ( VoorWaarheid), Dennis Spaanstra (Police for Freedom)en Corstiaan Schippers (Samen voor Nederland) over het initiatief controle-verkiezingen.nl

Woensdag 22 november 2023 zijn er weer verkiezingen. Na de geslaagde opzet van de controle op verkiezingen bij de Provinciale Statenverkiezingen, hebben wij, Samen voor Nederland, Ik de Burger, VoorWaarheid en Police For Freedom, besloten dit initiatief in samenwerking voort te zetten voor de aankomende Tweede Kamerverkiezingen.

We hebben veel geleerd van de vorige keer. Deze kennis zullen wij gaan gebruiken om een georganiseerde controle op verkiezingen in Nederland, verder te professionaliseren. We denken dan enerzijds in de technische hoek, het verzamelen van processen-verbaal, info en cijfers en anderzijds in meer structuur in de organisatie.

OPROEP!

Wil jij helpen bij de opzet van de organisatie, dan kan je je voor een aantal zaken melden:

1. Aanspreekpunt kiesdistrict. Per kiesdistrict zullen wij communicatiegroepen gaan inrichten. Voor deze groepen hebben we aanspreekpunten nodig. Heb jij tijd, zin en de kwaliteiten om zo’n voortrekkersrol op je te nemen, stuur dan een mail naar info@controle-verkiezingen.nl. Vermeld daarbij in de ONDERWERPREGEL het volgende: Kiesdistrict en daarachter de gemeente waar jij onder valt
2. Ook zoeken wij vrijwilligers die vanaf huis en in hun eigen tijd, hand-en-spandiensten willen verlenen. De taken zullen vooral administratief van aard zijn. Dit zal absoluut geen fulltime baan worden en je tijd kan je tijd zelf indelen. Vele handen maken licht werk. Wil jij je daarvoor aanmelden, stuur een mail naar info@controle-verkiezingen.nl met in de ONDERWERPREGEL de tekst: Vrijwilliger
3. Heb jij expertise met betrekking tot verkiezingen in het algemeen en kan en wil jij deze beschikbaar stellen aan dit initiatief, stuur dan een mail naar info@controle-verkiezingen.nl en schrijf in de ONDERWERPREGEL de tekst: Deskundige

Tweewekelijks zullen we jullie op de hoogte houden met een verkiezingen-journaal. Het doel is om deze ter zijner tijd ook live en interactief te gaan doen.

Volg ons via de socials en natuurlijk via www.controle-verkiezingen.nl. Want ons motto is:

VERTROUWEN IS GOED, CONTROLE IS BETER!

Ik heb de laatste video van Willem afgeluisterd. Al met al ingewikkelde materie.
Wat mij het meeste interesseert is dat er Apart vermeld gaat worden wat mensen kunnen doen om de gezondheid weer enigszis op orde te krijgen.
Ik heb wat aantekeningen gemaakt.
Bromelain (enzym?) en acetylcysteine voor de slijmvliezen.
Combi samen met eierdooier?
Lipoid Acid
Methylene blue?
chlorine dioxide = GEEN bleekwater maar dmso.

Dan zitten we dus met hoeveel per dag (ongeveer) in te nemen. .

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan