Viruswaanzin/Viruswaarheid

In dit 2e WOO journaal over ‘bedrog’ gaat Willem in op de PCR, de antigeen en antibody test.

Door veranderingen in definities, door Ct waarden, door Re modellen werd er een pandemie gemaakt met maar 1 oplossing….een prik.
De bronnen zijn WOO stukken, WHO documenten, wetenschappelijke publicaties en archief versies van de RIVM website. Samen vertellen zij het verhaal van bedrog door cijfers.

Lieve mensen,

Een drukke week. Woensdag naar het Europees parlement waar we een gesprek hebben over de sommatie om de mRNA injecties direct te schorsen. Niet alleen ethisch en medisch is het een fiasco, onze sommatie maakt pijnlijk duidelijk dat de volksgezondheid niet in goede handen is bij de Europese Unie. De toelating was handje klap waarbij schimmige deals en obscure wetgeving hand in hand zijn gegaan. Aan het gesprek doen de AFD uit Duitsland en de FVD uit Nederland mee. Twee partijen die gaan voor waarheid en daarom te maken krijgen met intimidatie (in Duitsland zelfs een aanslag) tot dehumani-sering aan toe.

Daarnaast heb ik op donderdag ochtend om 9:00 in Den Haag de eerste zitting van mijn hoger beroep. Het zal hier voornamelijk gaan over de bewijsvervalsing en andere evidente misdrijven die het OM beging vanuit de wens mij voor langere tijd te kunnen opsluiten. Dat het OM al een toontje lager zingt blijkt wel uit het laten vallen van 1 van de uitingen: de oproep om bij Bruls koffie te drinken. Natuurlijk is de rest even ridicuul. Ik verwacht een spektakel in ieder geval.

Ook op donderdag hebben wij ons eerste proefdebat. Samen met Rypke Zeilmaker en Pieter Stuurman en het vaste team van de science summit hebben we mini debatten over een selectie van de SDG’s.

Bezoekers van de science summit zijn welkom als publiek.

Wil je komen stuur dan een email naar voorwaarheid.

Daarnaast wil ik jullie hulp vragen: wij zenden en publiceren meer dan ooit.

Toch merk ik dat sommige mensen denken dat wij gestopt zijn;

niets is minder waar.

Vind je onze boodschap belangrijk maak ons zichtbaar!

Philipp Kruse, Zwitsers advocaat bespreekt de machtsgreep van de WHO.

Op 13 september 2023 gaf Philipp Kruse op de Health and Democracy Conference in Strassbourg een voordracht in het Europese Parlement over de enorme gevaren van de WHO met het Pandemieverdrag en de aanpassingen van de Internationale Gezondheidsregeling.

Kort samengevat komt het hier op neer:

De generaal-directeur (Tedros Adhanom Ghebreyesus) kan met één druk op de knop een gezondheidscrisis uitroepen.
Aanbevelingen van de WHO zullen verplicht worden voor de aangesloten landen.
Grondrechten op landsniveau zijn ondergeschikt.
WHO beslist wat waarheid is t.a.v. gezondheid.
Er is geen mechanisme van correctie of controle. De WHO heeft de totale macht.

Dit zal leiden tot:

* schending van mensenrechten
* geen evaluaties of correcties
* geen scheiding meer van machten

14 minuten, Nederlands ondertiteld.

Willem and Sorin discuss the events of the last days in Israël.

The early warning by Egypt.

The American weapons used by Hamas.

The extreme cruelty in their terrorism. The war crimes on both sides. The call for jihad on friday 13th.

The failure of the military respons and intelligence agencies.

Lastly how to de-escalate.

Willem Engel bij Stiftung Corona Ausschuss

12-10-2023
Willem gaf een overview bij Viviane Fischer van de Stiftung Corona Ausschuss over de toestand in NL aangaande de boeren, politiek, SDG’s, David Icke en demonstraties.

Ik plaats hem ondanks het feit dat ik niet veel vertrouwen meer heb in Viviane na haar vreemde acties tegen Fuellmich. Zelf de video ook nog niet bekeken.

Nergens een vertaling te vinden. We kunnen ook niet zelf een vertaling maken zoals bij sommige films. Geen idee waarom soms die mogelijkheid er wel is en soms niet. Duits versta ik redelijk maar toch, er gaat niets boven gewoon nederlands.

Nergens een vertaling te vinden. We kunnen ook niet zelf een vertaling maken zoals bij sommige films. Geen idee waarom soms die mogelijkheid er wel is en soms niet. Duits versta ik redelijk maar toch, er gaat niets boven gewoon nederlands.
Deze video is Engels gesproken. Soms worden video's voorzien van ondertiteling door vrijwilligers van Voorwaarheid maar deze niet.

In dit 2e WOO journaal over ‘bedrog’ gaat Willem in op de PCR, de antigeen en antibody test.

Door veranderingen in definities, door Ct waarden, door Re modellen werd er een pandemie gemaakt met maar 1 oplossing….een prik.
De bronnen zijn WOO stukken, WHO documenten, wetenschappelijke publicaties en archief versies van de RIVM website. Samen vertellen zij het verhaal van bedrog door cijfers.
Echter als zelfstandig denkend mens bepaal jezelf nog altijd of je zo’n prik neemt. Je moet nu toch wel weten dat de overheid en de MSM niet te vertrouwen zijn.

Geluidsopname van de regiezitting van 12-10-2023 bij het Hof van Den Haag.

Zowel Willem Engel als het Openbaar Ministerie gingen in beroep na Engels veroordeling voor opruiing eerder dit jaar.

Potkaars mocht enkele fragmenten van de regiezitting filmen. Engel wraakte daarin de rechters omdat ze het Openbaar Ministerie ontvankelijk achtte, ondanks bewijsvervalsing volgens ‘de Zembla Methode’, refererend aan knip en plak werk in tweets om zo een andere lading aan een uiting te geven dan oorspronkelijk bedoeld, zoals Zembla deed.

Willem gaat wederom in gesprek met vaccinatieslachtoffer Magdalena Dzambo en ditmaal ook met Frank Stadermann.

Een update over de ontwikkelingen. Magdalena vertelt over haar zoektocht naar de bijsluiter. Bijna niet te vinden en niet beschikbaar bij de GGD. Frank legt uit wie welke aansprakelijkheid heeft en welke acties en termijn relevant zijn voor slachtoffers. Willem vertelt over zijn bezoek aan het Europees parlement en de sommatie aan het CBG en EMA.

Patrick Savalle gaf op 2 juli een presentatie op de Science Summit Uncencored.

Patrick Savalle heeft een brede achtergrond, schreef boeken en artikelen o.a. over C++, systeemarchitectuur, geopolitiek en complotten. Ontwikkelde een multi-disciplinaire engineering methodiek. Was architect en ontwerper van grote software-systemen. Hoofdredacteur / schrijver van Nederlands grootste alternatieve nieuwssite Zapruder Inc., dat in 2008 de Dutch Bloggie voor beste politieke weblog won. Jarenlange ervaring als professioneel reportage/sport/modelfotograaf. Vaste spreker in diverse radioshows en ‘cool politics’ forums, zat in dat kader aan tafel met Duitse ministers en een Amerikaanse presidentskandidaat. Regelmatig te zien in documentaires en reportages. Creëerde als Weblogger een bekend precedent door te worden ontslagen vanwege een verhaal op zijn persoonlijke weblog.

Lieve mensen,

Aangekomen in Portugal, even bijkomen van de laatste paar weken. Afgelopen week was zoals aan- gegeven een drukke week, dinsdag bij de Erasmus universiteit aan tafel over ons WOO verzoek waar we uiterst vriendelijk werden ontvangen. De commissie vond ook wel dat er teveel was gezwart in eerste instantie, hopelijk krijgen we de gesprekken te zien waaruit blijkt wie de opdracht voor de cancelling gaf in april 2023.

Woensdag waren we op bezoek in het Europees parlement; een bijzondere ervaring die het meest weg heeft van een bezoek aan een menselijke dierentuin.

Uit alle hoeken van het continent komen hier mensen bijeen om iets te vinden van gezamelijke regelgeving zonder daar iets wezenlijks over te mogen beslissen. Wat enkele MEP’s gelukkig wel door hebben is de echte rol die zij hebben, namelijk een stem geven aan het volk. In een 4 gesprek hebben Marcel de Graaff, Joachin Kuhs, John Laughland en ik de sommatie aan de EMA besproken als casus die de corruptie binnen de EU laat zien.

De hoofdgang op het menu was donderdag in Den Haag: de regiezitting van mijn hoger beroep. Een knotsgekke zitting die mij deed denken aan een paarse krokodil. Het OM, na eerder al te hebben aangegeven vrijspraak te vragen voor de uiting waarmee de rechter-commissaris in 1ste en 2de instantie voor de gek is gehouden, en zowel de inbewaringstelling als gevangenhouding bevolen een paar uur voor de zitting, in het kader van ‘transparantie’ de dagvaarding voor de 3de keer op 3 punten wijzigde.

Waarmee onomstotelijk vast kwam te staan dat het OM het bewijsmateriaal vervalste in 6 van de 7 gevallen. Toch wilden de rechters er nog niet aan om tot niet ontvankelijkheid over te gaan. Het betrof vast een oprechte vergissing van het OM…. De wrakingszitting zal pas volgend jaar plaats vinden. Ondertussen gaan wij door met het dossier tegen Yeşilgöz compleet te maken. Haar bemoeienis staat vast, maar is zij ook de opdrachtgever geweest? Hopelijk vinden we dat nog voor de verkiezingen uit.

De stilte in de media is veelzeggend, net als in de zaak van het demonstratie- verbod, de zaak van Dorien, de ING zaak, de Icke zaak en de zaak van de gezondheidsraad.

We krijgen sterk het idee dat het regime niet meer wil spelen.

Het is wachten tot het schaakbord wordt omgegooid door een slechte verliezer….

Dank voor de steun die velen van jullie ons geven. Het is nog altijd niet mogelijk om te doneren voor VoorWaarheid maar een aantal van jullie hebben WillDoFreedom.com gevonden.

De bovengenoemde zaken moeten door; daar zal WillDofreedom.com zich ook sterk voor maken.

Uit Nederland vertrekken is nogal iets. Familie en huis en (eventueel bedrijf) achterlaten.
En waar is het momenteel beter? En voor hoelang?
Vader en moeder en kinderen en kleinkinderen wil je af en toe toch persoonlijk bezoeken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan