Lieve mensen,
Zomaar een paar gedachten.
Wat houdt mij bezig?
Er komen in maart weer een hele rits rechtszaken aan, dus geniet ik van de voorlente. Kijkend naar de oude media geniet ik van de overreactie op Carlson, of op Omtzigt, of op Anouk en de boerenprotesten.
Het is duidelijk dat het verhaal niet lekker loopt voor het kartel.
Daarnaast gaat het leven ook verder, wil je daar wat van zien, kijk dan op WillDoFreedom.com voor de vlogs van Dorien en mijzelf.
Afgelopen week zijn we overgeschakeld naar een nieuwe website voor het weekjournaal.com.
Hopelijk bevalt de nieuwe look; de afleveringen blijven ook beschikbaar op videowaarheid.nl met een week vertraging.
Donderdag is de volgende strafzaak in Duitsland, dit keer tegen Jeroen Pols, voor belediging zogenaamd. Duidelijk is dat het regime in de overdrive gaat om de aanstichters van de narratiefverstoring een kopje kleiner te maken.
Deel vier van de erfenis van Engel is erg leuk om te luisteren, ook hier is het narratief kapot, steeds duidelijker komt de ronduit criminele rol van gemeente, staat en rechtspraak naar voren in ruïnering- en ontnemingspogingen tegen de burger.
Over de ruïnering: Wise heeft onze digitale betaaldiensten opgezegd zonder reden, maar wel precies op de dag dat ING via een zeer dubieus vonnis na 2 verloren rechtszaken toch toestemming kreeg om onze rekening op te zeggen. Wij zijn in hoger beroep gegaan, inmiddels is door alle trucs van ING met medewerking van de rechtbank onze rekening alsnog gestopt. Het opzeggen is tot daar aan toe, maar Wise houdt EUR 1.484 vast van jullie donaties. We hebben Wise meermaals gesommeerd om het geld uit te keren naar een derdegeldrekening van een van onze advocaten. Wise kiest er voor om niet te reageren en daarmee effectief het geld te ontvreemden. Natuurlijk zouden we een rechtszaak kunnen starten, maar de kosten daarvan zijn hoger dan het verschuldigde bedrag. Wat mij een beter idee lijkt, is om te laten zien waarom wij niet te stoppen zijn. Wat technocraten niet begrijpen is dat de diepste motivatie van mensen niet geld is, maar een waardegedreven samenleving. Als je verontwaardigd bent dat Wise, een digitale betaaldienst, jouw donaties vast houdt, dan snap je wat er zal gebeuren als het CBDC wordt ingevoerd: effectief is jouw geld niet meer van jou.
Wil je Wise laten weten wat je daar van vind?
https://wise.com/ appeals@wise.com
Het wise account waar het om gaat is:
Viruswaarheid.nl accountnr: BE40 9671 8948 9563